![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, ik zie in de titel staan dat het dringend is...
Laat ons dan maar rap zien wat we kunnen doen om te helpen... Allereerst: wat is een computer? Kan je daar een korte beschrijving van geven want niet iedereen kent iets van melkerijmachines hé... |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vroeger werkten ze alletwee naast elkaar. Ik ga ze alle twee de bons geven en een gratis software antivirus installeren zie. ![]() Als de stroom uitvalt neemt de batterij over , en als die plat is, sluit windows normaal af.(Laptop) Kaspersky werd corrupt na een recovery die ik deed om Radio Sure te herstellen (opnieuw downloaden van Radio Sure hielp niet) enz alle dagen problemen. Maar pas op hé, ik hou van mijn laptop. 't Is lijk 'n (slecht) huwelijk. Laatst gewijzigd door eno2 : 24 november 2011 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik weet niet of dat de oorzaak is, maar het is alleszins geen goed idee om ze alletwee te draaien. Als je een legitieme versie van Windows 7 hebt, installeer dan Microsoft Security Essentials. Gratis en efficiënt (althans volgens benchmarks die ik gezien heb, gebruik het zelf niet).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik krijg er geen notificaties van. Terwijl ik van kaspersky dagelijks twintig keer notificaties kreeg Ik kreeg vroeger ook notificaties als de reactietijd bij het zoeken van websites te groot werd door add-ons en plug ins. Die kon ik dan selectief uitschakelen. Nu krijg ik die notificaties niet meer en ik vind die functie ook nergens terug. Ook word ik niet meer automatisch aangezocht om back ups te maken, zoals vroeger wel. Alle dagen problemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Je kan dat automatisch laten doen. Control Panel > System and Security > Backup Your Computer > Set up Backup. Doorloop de wizard. Bij de laatste stap kan je op Change schedule klikken om elke dag/week/maand op een bepaald tijdstip een automatische backup te maken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen: Niet alleen dat soort, maar allerlei soorten instellingen veranderen of vervallen vanzelf, ik heb de grootste moeite DEFAULT instellingen te behouden, vooral bij Word 2007. Hoe zou dat komen? Ik ben wel Word 2007 aan het studeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou dat moeten gesloten worden?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meestal omdat ze ontaard zijn in regelrechte scheldpartijen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
O.S does not respond. Krijg ik dikwijls. Shut -down doen en duimen dat je niets verliest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() @ mkb
Ik ben die wekelijkse back-ups beu, ik doe ze niet meer. Heb al meer dan werk genoeg met CC cleaner en updaten. Die ene file die ik wil redden zet ik in e-mail. Duurt een paar seconden.... PS Ik had in the CLOUD willen back-uppen maar Amazon Cloud is alleen voor Yankees toegankelijk. Laatst gewijzigd door eno2 : 3 december 2011 om 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals?
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() SWIM?
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, die draad herinner ik me nog
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() ik zoek eJay
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() Smijt je TRACKING COOKIES er uit.
Deze bezorgen je veel miserie. Ik moet er wel bijzeggen dat mijn scanner ( Norton internet security) dit wel voor mij doet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]()
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() ![]() |