![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Door wat onsamenhangende hersenloze berichtjes hier te posten op het forum? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen: het gaat er niet om dat Vlaamse oudjes er een probleem mee zouden hebben dat Aisha of Abu hun vlaamse kont zullen afkuisen terwijl ze met die oude mensen perfect in het Nederlands praten, het gaat erover dat uw grootmoeder de laatste jaren van haar leven een kamer zal moeten delen met Fatima die geen gebenedijd woord Nederlands kan, maar wel in het turks/arabisch/berbers zal eisen dat ze halal troep door haar keel gestoken krijgt, terwijl MIJN moeder die heel haar leven in een rusthuis heeft gewerkt, belastingen betaald heeft en RSZ betaald zal mogen BLIJ zijn als Aisha haar kont afveegt terwijl ze in het arabisch met Fatima aan het keuvelen is!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat zie je van hier dat ze een ongelovige goed gaan soigneren.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() ik ook, t'zal allezins niet voor ons goed klimaat zijn dat ze naar hier komen.!!!
Laatst gewijzigd door De Waal : 28 oktober 2007 om 09:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Parlementslid
|
![]() Filo stelde :
Citaat:
Je pakt dit onderwerp volledig fout aan ! Waarom ? Je doet niet aan cultuurverrijking beste vriend. Jij, als francophoon, zou die (onkundige ?) nederlandstalige Van de Sande toch veel kunnen leren ! B.v. : hoe vangt men in de Waalse Rusthuizen bijna probleemloos 30.000 (dertigduizend) Franse ouden-van-dagen op. Bijna probleemloos ? Ja, maar dan zit er wel een addertje onder het gras. Er zijn immers twee voorwaarden waaraan absoluut moet voldaan worden wil men als ingezetene uit het land van Sarkozy, aanvaard worden : 1. er moet bewezen worden dat men minstens gedurende een periode van 15 jaar, tot 1.600 euro's per maand (geïndexeerd!) kan opbrengen; 2. én ... de huidskleur moet ... blank (wit) zijn ... Beste Witte Groeten ! Naschrift. Mocht je me niet geloven, dan kunnen we altijd even het "Rusthuis" in Saint-Sauveur (Hainaut) gaan bezoeken. Ik heb een tante die daar al véle jaren verblijft - Saint-Sauveur is het eerste dorp dat je ontmoet wanneer je uit Renaix, walenland binnenkomt.
Pour les flamands la même chose ... Laatst gewijzigd door predator : 28 oktober 2007 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlaamse oudjes MOETEN dus maar wennen aan het feit dat er een Fatima hun pamper komt verversen?
Alleen Fatima zèlf hoeft niks: die moet verzorging op eigen maat krijgen door personeel dat haar eigen taaltje brabbelt. En wat nu? Er zijn géén Fatima's die zich inschrijven als verplegend personeel, dit is een aantasting van hun "eer"!!!!!! Ook zich verplaatsen naar de bestaande Hogeschool blijkt te moeilijk te zijn voor allochtone would-be studenten. Dus moet de school maar naar de mensen (lees: allochtonen) zèlf komen. De autochtone dhimmies moeten hun plan maar trekken. VIDEOFILMPJE MET DE UITLEG
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geduld is een mooie deugd. het videofilmpje start nadien.
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() Ja, gezien nu; geeft inderdaad wel te denken.
![]() |
#153 |
Schepen
|
![]() Het is niet de aanwezigheid van 'Ali' of 'Eli' dat mijn opa tegenhoud om naar het rusthuis te gaan, maar zijn eigen trots en zijn 'eerbaarheid'.
Het is voor niemand evident om zich door een ander te moeten laten wassen, door afhankelijk te zijn van een ander en diens goodwill, of we nu Vlaming zijn of niet. En misschien ligt dit nog wat moeilijker bij de allochtone gemeenschap; dat zou geen struikelblok mogen zijn maar een reden tot open dialoog.
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien toch eerst de video bekijken alvorens commentaar te geven? de "eerbaarheid" die ik vernoemde ging niet over de eerbaarheid van de ouden van dagen, maar de eerbaarheid van de allochtonen jongeren die daarom geen studierichting "verpleging" wensen te volgen! Het was HUN eerbaarheid die geschonden wordt als ze "vreemde mensen" moeten wassen! So much for "fatima die later uw poep zal moeten afkuisen". "Fatima" heeft geen zin in zo'n functie, maar tegelijk wordt er wèl geëist dat hùn oudjes in hun eigen taal en naar hun eigen wensen worden verzorgd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 30 oktober 2007 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Grappig dat u er over begint; u leest enkele berichten van mij en denkt mij te kennen. Stel u voor dat ik uw Waterhouse zou bekritiseren. En neen, ik woon al een hele tijd niet meer thuis. Om eerlijk te zijn; ik zou het ook niet meer kunnen, alhoewel ik een heel goeie band heb met mijn ouders. De verwijzing naar 'oma' en 'opa' in mijn berichten, verwijst naar ouderlingen. oma en opa worden hier dus niet gebruikt in de letterlijke betekenis van het woord. Voor de rest vind ik het jammer dat er door de overheid niet tegemoet wordt gekomen aan uw hulpvraag en/of hulpbehoevigheid maar wees realistisch: dat is niet de schuld van Fatima die in het rusthuis woont. Ik kén de knelpunten in de sociale zekerheid; die zijn voor elke sector ongeveer gelijklopend en kunnen niet opgelost worden door Fatima naar een apart rusthuis door te verwijzen. Misschien zou het verstandiger zijn (en meer opleveren) als u met uw (terechte) boosheid zou aankloppen bij de bevoegde instanties. Ik wens er u veel geluk mee.
![]() |
![]() |
#156 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Die eerbaarheid gaat op voor beide betrokken partijen.
![]() |
![]() |
#157 |
Vreemdeling
|
![]() Een oplossing zou erin kunnen bestaan om bejaarde allochtonen die hier hebben gewerkt, hun pensioen te laten opnemen in het land van herkomst, waar ze kunnen worden verzorgd en bijgestaan door de uitgebreide familie. Bejaarde Belgen kunnen vb. hun pensioen trekken in Spanje, voor allochtonen is het niet mogelijk om dit te doen in hun land van herkomst. Politica Mimount Bousakla lanceerde een voorstel in die zin en voegde eraan toe dat veel allochtone bejaarden niets liever zouden willen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat willen sommigen? Dat iedere wereldburger hier op één of andere manier zomaar kan binnenvallen en dat wij zomaar voor zijn/haar opvang en verzorging moeten zorgen tot het einde van hun dagen? Zonder dat ze ooit een euro hebben gestoken in de kostprijs ervan? Samen met de vele duizenden allochtone werklozen die zich hier installeren om dop, kindergeld enz enz in ontvangst te nemen alsof dat vanzelfsprekend en hun recht is??? En dan zijn er sommigen verwonderd dat er zoiets als het VB ontstaat en god-weet-wat-nog in de toekomst... Ik heb het dus niet over allochtonen die heel heel wat jaren hebben gewerkt en ondertussen burgers tussen de burgers zijn geworden, en evengoed recht hebben op een rustige oude dag op kosten van de maatschappij waarvoor ze gewerkt hebben! Maar dan moet je er duizenden keren aan toevoegen voor die bepaalde soort hypocriete zeikerds die steeds doen alsof ze van niets weten en meteen klaar staan om er de stempel VB of zo op te plakken, nietwaar... Laatst gewijzigd door andev : 31 oktober 2007 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(... en daarbovenop nog gezorgd hebben voor een pak nakomelingen, "Belgen die hier geboren zijn", gelijk of dat ze zeggen...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en ik denk niet dat U daar een probleem mee gaat hebben, want UW moeder gaat dan gewoon een paar dagen meer gehakt eten nietwaar?
|
![]() |
![]() |