![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 |
|
Burger
|
goed dan, houdt me op de hoogte. (virtueel punt)
"Anarchy" is an expression of social behavior that reflects the individualized nature of life. Only as living beings are free to pursue their particular interests in the unique circumstances in which they find themselves, can conditions for the well-being of all be attained. Anarchy presumes decentralized and cooperative systems that serve the mutual interests of the individuals comprising them, without the systems ever becoming their own reasons for being. Butler Shaffer |
|
|
|
|
#142 |
|
Minister
|
|
|
#143 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
|
|
|
|
#144 | |
|
|
Maar Abba Piano Kovner, die mag blijkbaar wel blijven.
|
|
|
|
#145 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Soms rijst het vermoeden dat er forummers zwaar mee in discussies gaan en daarna als mod beginnen te bannen en dergelijke ... (of ze zijn héél erge goede vriendjes) ..
|
|
|
#146 | |
|
|
Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#149 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
#150 |
|
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Onzen Abba/Hugo ligt eraf, 't zijn lappen
|
|
#151 |
|
Banneling
|
Volgende kwinkslag was goed voor 8 strafpunten en een dreiging van definitieve ban. 4 strafpunten bij de initiële post (zie hieronder). Op de vraag van iemand wat ik dan wel geschreven had, was het herhalen van de kwinkslag goed voor een bijkomende 4 strafpunten EN een dreiging dat ik bij volgend incident definitief gebannen zou worden. *knip* Laatst gewijzigd door Pieter Vandoorne : 28 oktober 2007 om 17:47. |
|
|
|
|
#152 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Banneling
|
Het zal wel aan mij liggen, maar wat mij betreft is de reactie van uw moderatorenteam er wel licht over.
|
|
|
|
|
#154 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#155 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#157 | |
|
Banneling
|
De topic is gesloten, ik kan dus niet rechtstreeks meer quoten Maar hier een copy-paste : Citaat:
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Coördinator
|
Dat meent hij inderdaad en het is een volkomen correcte weergave van de feiten ook.
Persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan, of u deze nu verpakt als kwinkslag of niet. Als u deze vervolgens terug gaat herhalen enkel om op een kinderlijke wijze duidelijk te maken wat u "durft", reageren wij terug door u duidelijk te maken dat dit niet op prijs wordt gesteld. Wie zich gedraagt als een nukkige scholier die een tik op de vingers kreeg van de meester, kan ook een schoolmeestersreactie verwachten. Laatst gewijzigd door Pieter Vandoorne : 28 oktober 2007 om 17:36. |
|
|
|
|
#159 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Kijk, dit is nu de reden waarom de helft van het forum kritiek heeft op u en uw moderatorenteam. Elke zin voor realiteit is weg. Het is gewoon willekeur geworden. Ik heb zonet trouwens mijn kwinkslag nog eens herhaald. Als je consequent ben, dan ban je mij nu definitief. |
|
|
|
|
|
#160 | ||
|
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Citaat:
Citaat: