![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
Bekijk resultaten enquête: Zal de comissie BIZa woensdag het voorstel stemmen? | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
16 | 20,51% |
NEEN |
![]() ![]() ![]() |
62 | 79,49% |
Aantal stemmers: 78. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik had ongelijk, maar ik ben zeer tevreden!
|
![]() |
![]() |
#142 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Gouverneur
|
![]() En hoe zit dat nu met die Leffe of die Cava ?
@ ![]() ![]() ![]() -=EXCALIBUR=-, Adam Smith, Amon_Re, ancapa, andev, Animalman, another brick, AVV, badkarmazen, Bernt, C uit W, circe, Cyrano, De Waal, den ambetantsten, deryz, Desiderius, Duym, Eddy B, EXTREEM, Fab, garfield, Garry, HAMC, Herr Oberst, ICE-MAN, Jaani_Dushman, Jeronimo, Johan217, John Stufflebeam, jukke, k9, kay-gell, kenzo, kroa, lincoln, lomeanor, maarte, Master Yoda, Max van Dietschland, Metternich, Montalcino, omaplop, Online, Patrik, Patriot!, predator, proxy2222, Randa, Raven, rookie, Rudy, stab, Tavek, the outlaw torn, The Paulus Experience, Thomas-, Travis66, van exaerde herman, Verhofstadthater, Wiley E Coyote, Zwartengeel
Laatst gewijzigd door Luc Bekaert : 7 november 2007 om 15:31. |
![]() |
![]() |
#144 |
Minister
|
![]() Ik had gelijk! Duvel graag
|
![]() |
![]() |
#145 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb ja gestemd om 15h42....
Telt dat mee voor de Duvel/Leffe/Orval ?????
#146 |
Gouverneur
|
![]() Dat kunnen we bezwaarlijk goedkeuren .
#147 |
|
![]() Dedju...en ik heb net een dikke fles champagne opengedaan...
![]() Let op! Ik ben niet zo zot om nu te gaan denken dat één zwaluw de lente maakt en dat de vlaamse politici ineens ballen aan hun lijf gaan beginnen te krijgen...maar alla...ge ziet toch dat het mogelijk is...
#148 | ||
|
![]() Citaat:
Volgende poll: is BHV effectief gesplitst voor de verkiezingen van 2009?
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 7 november 2007 om 16:26. |
||
![]() |
![]() |
#149 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik stel voor dat de verliezers samen leggen om er ene te betalen aan de winnaars op de forummeeting
#150 |
Gouverneur
|
![]() waar en wanneer gaat die door ?
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het scheelde anders geen haar.
Bedank Maingain dus maar. ![]()
#155 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik dacht eerst neen, gisteren of eergisteren ben ik van idee veranderd. Niet genoeg voor een Duvel voor mij, maar met dit resultaat zit ik er echt niet mee in om er ene te geven. Ik betaal mijn eigen duvel dan wel om mee te klinken.
Maaaaaar, klinken op een veldslag, niet de oorlog. We hebben onze tanden laten zien, maar nog niks gewonnen. (dit is een conclusie, geen voorspelling, maar het feit dat ik nu geen voorspelling durf te doen, zijn toch bonuspunten voor de vlamingen)
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die forum-mieting, waar die doorgaat?
Ge moogt kiezen: in Halle of in Vilvoorde. Niet in beide gelijk, want dan moeten we ons splitsen !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 7 november 2007 om 21:29. |
![]() |
![]() |
#157 |
Vreemdeling
|
![]() Gefeliciteerd! Hopelijk het begin van het barsten!
|
![]() |
![]() |
#158 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat gaat gij toch niet meer in dit leven meemaken zuh manneke
![]()
#159 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() Wat een losers, nu hebben er opeens wel heel veel mensen ja gestemd, maar er waren er maar weinigen die het vroeger wist, waaronder ik, alleen mag ik nog niet stemmen
![]() |
![]() |