![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En vertel ons dan eens hoeveel mensen kapotgemaakt zijn door moslim soldaten de laatste 1600 jaar, over de hele wereld ? Ik vereis exacte cijfers, gestaafd door wetenschappelijk bewezen documenten vanzelfsprekend, want ik wil enkel op academische en wetenschappelijke manier met u discuteren. Voor kinderpraat heb ik geen tijd. Voor dronkemansgezever evenmin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
legt eens een ander CD-ke op ,man. En leg eens uit wat al die woorden betekenen. Eén per één Gevaarlijk: ? racistisch: ? nazistisch: ? Facisitisch: ??? nationalistisch: ? Wetenschapeelijke, academische uitleg a.u.b. ? Geen zever!sjoekran gazielan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() Het zou best kunnen dat in een min of meer nabije toekomst een regering aan de macht komt die de Grondwet in die aard verandert ,ja. Uw geloofsbroeders hebben daar dan ook heel hard voor gewerkt: nooit hadden de extreem rechtse partijen allerhande meer en betere handlangers gevonden dan de in Europa verblijvende moslims, om de islam voor eens en altijd een slechte naam te bezorgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Is dit weer een provocerend draadje? Wil jij wel een Vlaming zijn? Ik denk het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() Hij wil zogezegd Vlaming zijn om de Vlaamse gemeenschap van binnenuit kapot te knagen. Dat begrijp ik toch uit die man zijn betoog. Hij wil Vlaming zijn maar �*lles moet veranderen, ge-arabiseerd worden. Hoogstens kan hij een Vlamo-raab worden, net zoals het taaltje dat hij spreekt Vlamo-rabisch is, en zeker geen Nederlands.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Trouwens, uw oeverloos gezwam kan mij gestolen worden.
![]() |
![]() |
#147 |
Gouverneur
|
![]() Natuurlijk is dit provocerend bedoeld. En het komt grappig, maar vooral onzinnig over.
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry Abdelkader, maar sommigen op dit forum hebben besloten dat een Moslim nooit geen Vlaming kan zijn, en hebben ook besloten dat enkel fundamentalistische volgelingen van de Koran Moslims zijn. En hun woord is nu eenmaal wet omdat ze de waarheid in pacht hebben.
O ja, ze hebben ook besloten dat je, omdat uw voorouders hier niet woonden, niks te zeggen of te eisen hebt. Ik vraag me zelfs af of je eigenlijk wel stemrecht zou moeten hebben. ![]() Dus zal je moeten kiezen: ofwel Vlaming, ofwel Moslim. Of toch niet, je zijt een Moslim, punt andere lijn. Nu ja, ik weet niet goed wat ze gaan doen de dag dat ik mij tot de Islam bekeer... ![]()
![]() |
#149 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En dan? De Vlaamse Leeuw is toch ook niet blank.
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() geplaatst door Abdelkader
Ik spreek Nederlands. Ik studeer. Ik gehoorzaam de wet. (Ik ben wel niet blank). Wat moet ik nog doen om Vlaming te zijn of ben ik nu een echte Vlaming? Dat je niet blank bent is deels bijzaak,sowieso. Jaja,ik hoor u die andere bovenste zaken graag zeggen;helaas ben je geen vlaming voor mij als je afkomt dat het arabisch hier een 3de landstaal moet worden. Een vlaamse vrouw draagt alsook geen hoofddoek.Degene die dat wel doen mankeren een vijs vanboven en zijn dan ook bekeerd tot die achterlijke godsdienst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Allez, ik zal het nog eens zeggen:
Ik ben hier geboren. Ik spreek Nederlands. Ik studeer en hopelijk vind ik later werk. ... Ik heb gevraagd naar argumenten waarom ik geen Vlaming zou zijn. Ik ben evenveel Vlaming dan de meeste anderen hier op het forum (behalve een paar Nederlanders of Walen misschien?) In feite is iedereen die hier geboren is een Vlaming - en wat ze denken over landstalen is compleet irrelevant. Een Vlaming die voor het Arabisch pleit is ook een Vlaming. Een Vlaming die géén talen spreekt is ook een Vlaming (iemand die doofstom geboren is). Het enige argument dat er nog overschiet is een racistisch argument: je moet hier al lang wonen (ik ben hier geboren!) of een nog belachelijker! Het argument van 'afstamming'! Dan zijn we uiteindelijk allemaal Afrikanen hoor. Dit toont gewoon aan dat de Vlaamse identiteit gewoon een kunstmatig juridisch concept is ... en ik voldoe aan de juridische voorwaarden. Pech voor de racisten, maar ik ben een Vlaming. Nu, de Belgische identiteit of elke identiteit is kunstmatig. Er bestaat niets zoals een volk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Minister-President
|
![]() Het al dan niet Vlaming zijn, is nogal relatief. Persoonlijk denk ik dat ik meer in het gemeen heb met een Waalse liberaal dan met een Vlaamse sos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() Je bent pas een echte vlaming als je meer aan vlaamse onafhankelijkheid denkt dan aan seks of voetbal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
Banneling
|
![]() Hoe denk je over het islamitisch principe van eerwraak Abdelkader?
Als Vlaming kan je dat niet maken... Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |