![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb wel al de VL vlag gezien tijdens rellen. |
|
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Oh nee; toen werd er met Franse vlaggen gezwaaid. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#144 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
|
![]() Toen werd er niet met de huidige Belgische vlag gezwaaid, maar met een rood-geel-zwarte (van boven naar beneden).
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
#146 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#147 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 4 december 2007 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En Leif Hoste zal mij niet tegenspreken. Laatst gewijzigd door straatrue : 4 december 2007 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
#152 |
Minister-President
|
![]() En er blijkt zelf een volledige organisatie achter te zitten:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlaanderen_Vlagt |
![]() |
![]() |
#153 |
Parlementslid
|
![]() Ben deze maand klanten gaan bezoeken in Brussel, ik moet zeggen St-Lambrechts-Woluwe bijt de spits af. Geen 2 huizen zonder vlag.
|
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zelfde met Vlaamsgezindheid in VL; wie nu geen goed VL is, kan maar beter zijn mond houden. |
|
![]() |
![]() |
#155 |
Minister-President
|
![]() Leo II had inderdaad geen vlagskes nodig om miljoenen congolezen van het leven te nemen.
|
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#157 |
Minister-President
|
![]() Heb je mij al Leopold II horen verdedigen?
|
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#159 |
Minister-President
|
![]() Het leuk vinden is iets anders, maar me ergeren zou ik ook niet doen. Zolang ik de koers zelf nog kan volgen natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
#160 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |