![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja, zo heten ze in het zuiden ALLEMAAL he...
#142 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Laten we dit even kritisch bekijken: Vlaanderen dat overmatig goed presteerd en zelfs reserves heeft, Wallonië dat net een tikkeltje slecht presteert, maar dit kan opgelost worden met het Vlaamse overschot, en dan uw Brussel, dat zogezegd de grootste transfers zou verzorgen, bijna nog 3 keer verlieslatender dan Wallonië. Wel, applaus zou ik zo zeggen, u heeft alweer een belachelijk standpunt de wereld ingestuurd.. ![]() ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Ongetemde Leeuw : 29 december 2007 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
#144 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pas op man, subiet verliezen de VL BR en de rand!
|
![]() |
![]() |
#145 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie is er het minst onbetrouwbaar ? Leterme, Dedecker, Gennez, Vogels of Verhofstadt ? Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 29 december 2007 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
#146 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een echt Vlaams kartel is een kartel dat resultaten boekt.
Daar is inbegrepen, het resultaat dat het Blok als zweeppartij bereikt. Geen probleem voor mij om dit te herhalen. Maar voor sommigen wel moeilijk om toe te geven: alleen al het bestaan van een kartel tussen een separatistische partij en een klassieke machtspartij, is een faktor waar je niet omheen kunt. (Het zou zo wel eens kunnen dat zonder de hete adem van het kartel, de andere grote partijen het nooit gewaagd zouden hebben om tot de kaakslagstemming van bhv te komen !!) En vanaf hier kan je verder redenenen: wie kan waar, op realistische basis (zeker de uitslag van de verkiezingen in acht houden) Vlaamse resultaten boeken?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wordt vervolgd.
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soms lok je het ook uit he, net zoals ook Raf doet. Ik hou er ook niet van om beledigende woorden te gebruiken maar bij Raf wordt het me soms ook te sterk. ‘k Ben bij hem dan maar gestopt nog te reageren. Ik moet de stelling van Eddy hier wel bijtreden. |
|
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het doet er niet toe welke naam je het geeft, "A of A+B", 't is de ziekte die telt, niets anders. En die ziekte is te vergelijken met de pest.
Laatst gewijzigd door Garry : 30 december 2007 om 23:03. |
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Door de (verfranste) Franstalige Brusselaars is er in BE een heel complexe situatie ontstaan in BE. Daardoor is BE niet te vergelijken met Tsjecho-Slowakije met 2 volken die naast elkaar leven en gemakkelijk kunnen gescheiden worden. |
|
![]() |
![]() |
#156 | |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien, maar in elk geval blijft de perceptie van het voorbije jaar: "we kunnen ook zonder Belgische regering leven.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#157 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Doe daar eens wat aan in uw omgeving! En pas op, ik ben ook bereid daar aan te werken, op burgerniveau. Ik heb daar concrete ideeën rond, maar vind tot nu toe geen partners aan Waalse kant. |
|
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#159 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het wordt hoog tijd dat de gezonde delen rechtstreeks met elkaar gaan praten, zonder Brusselaars bij. |
|
![]() |
![]() |
#160 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zal nog lang duren. WL heeft maar 1 grote stad en dat is BRUX. Charleroi zal veel tijd nodig hebben om weer op zijn plooi te komen en Charleroi en Luik zijn amper groter dan Gent??? |
|
![]() |