Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 februari 2010, 00:24   #1581
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Neen, respect moet je verdienen.

Een met gouden kettingen behangen paljas met een wit honkbalpetje achterstevoren op zijn hoofd, in een veel te grote broek, die zijn eigen schoenveters niet eens kan strikken, dwingt bijvoorbeeld bij mij alvast geen greintje respect af.
Hola, dus je weigert iemand te respecteren, puur op basis van uiterlijke kenmerken. Maar als de "bruine mannen" dan vrouwen weigeren te respecteren op basis van uiterlijke kenmerken, dan schreeuw je moord en brand. Beetje hypocriet, nietwaar?
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 00:34   #1582
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Het gaat niet alleen over dommigheid, maar ook over wangedrag dat cultureel bepaald is. Chinezen doen dat niet, meisjes uitschelden omdat hun rokje niet lang genoeg is.
Hoe denken die dommers respect te krijgen?
Wat kan je eigenlijk met die dommerds aanvangen?
Die kan men bijvoorbeeld in modieuze, gestreepte pakjes, met bijhorende gestreepte petjes (daar zijn ze namelijk dol op, petjes), en voorzien van allerlei accesoires, zoals bijvoorbeeld een gietijzeren bal aan een ketting - alsmede een leuk (nep)bontkraagje natuurlijk (zijn ze ook dol op), voor onbepaalde tijd in de werkverschaffing zetten om handmatig kanalen te graven en zwerfvuil te prikken in de gemeentelijke plantsoenen. Menige dommerd zal zo'n gestreept pakje met accesoires dan ook met trots dragen en er zowel status als een brok levensvervulling aan ontlenen. Voor je het weet, willen ze allemaal zo'n pakje en wie er geen heeft, wordt door de rest uitgekotst.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 00:36   #1583
Cut de krap
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 november 2009
Berichten: 2.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Die kan men bijvoorbeeld in modieuze, gestreepte pakjes, met bijhorende gestreepte petjes (daar zijn ze namelijk dol op, petjes), en voorzien van allerlei accesoires, zoals bijvoorbeeld een gietijzeren bal aan een ketting - alsmede een leuk (nep)bontkraagje natuurlijk (zijn ze ook dol op), voor onbepaalde tijd in de werkverschaffing zetten om handmatig kanalen te graven en zwerfvuil te prikken in de gemeentelijke plantsoenen. Menige dommerd zal zo'n gestreept pakje met accesoires dan ook met trots dragen en er zowel status als een brok levensvervulling aan ontlenen. Voor je het weet, willen ze allemaal zo'n pakje en wie er geen heeft, wordt door de rest uitgekotst.
En de geschoren kop hebben ze al.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 00:48   #1584
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Hola, dus je weigert iemand te respecteren, puur op basis van uiterlijke kenmerken. Maar als de "bruine mannen" dan vrouwen weigeren te respecteren op basis van uiterlijke kenmerken, dan schreeuw je moord en brand. Beetje hypocriet, nietwaar?
Dat heb ik niet gezegd he. Ik heb als reactie op de uitspraak dat respect afgedwongen moet worden, gezegd dat respect verdiend moet worden.

En verder behandel ik mensen immer beleefd volgens de hier gangbare denifitie van beleefdheid, en verwacht ik eenzelfde beleefde behandeling terug. Ongeacht of dat nu een mevrouw met kopvod is, een meneer met een kale kop met swastikatatoeage, een oud omaatje, of een als Amerikaanse gangstahrapper uitgedoste clown is.

Beleefdheid is echter niet hetzelfde als respect. Op mijn beleefdheid kan iedereen rekenen, doch mijn respect moet verdiend worden.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 01:06   #1585
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.953
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
De meeste vrouwen halen hun neus op voor een macho...
Dat is niet wat ik om mij heen zie.

Zeker niet voor wat betreft de meer geslaagde vrouwelijke exemplaren.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 01:14   #1586
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.953
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Die kan men bijvoorbeeld in modieuze, gestreepte pakjes, met bijhorende gestreepte petjes (daar zijn ze namelijk dol op, petjes), en voorzien van allerlei accesoires, zoals bijvoorbeeld een gietijzeren bal aan een ketting - alsmede een leuk (nep)bontkraagje natuurlijk (zijn ze ook dol op), voor onbepaalde tijd in de werkverschaffing zetten om handmatig kanalen te graven en zwerfvuil te prikken in de gemeentelijke plantsoenen. Menige dommerd zal zo'n gestreept pakje met accesoires dan ook met trots dragen en er zowel status als een brok levensvervulling aan ontlenen. Voor je het weet, willen ze allemaal zo'n pakje en wie er geen heeft, wordt door de rest uitgekotst.

De theorie van de lemmingen. Wie weet werkt het bij de tuigmannen.

Waar het alvast wel werkt is die middenklasse massa verkavelingsvlamingen die ergens tussen stad en platteland gehuisvest worden, na in de file te hebben gestaan van 9 tot 5 in een kantoortuin mogen zitten, slechte koffie drinken, daarna weer in de file, Boer Zoekt Vrouw, en de volgende dag nog maar eens, en dan wordt wijsgemaakt door de notabelen dat ze dat slechts tot hun 65e deze routine moeten herhalen waarna ze pensioen zullen krijgen. Toch?
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 01:22   #1587
Cut de krap
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 november 2009
Berichten: 2.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
De theorie van de lemmingen. Wie weet werkt het bij de tuigmannen.

Waar het alvast wel werkt is die middenklasse massa verkavelingsvlamingen die ergens tussen stad en platteland gehuisvest worden, na in de file te hebben gestaan van 9 tot 5 in een kantoortuin mogen zitten, slechte koffie drinken, daarna weer in de file, Boer Zoekt Vrouw, en de volgende dag nog maar eens, en dan wordt wijsgemaakt door de notabelen dat ze dat slechts tot hun 65e deze routine moeten herhalen waarna ze pensioen zullen krijgen. Toch?
Heb je het over je ouders Eberhard?
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 01:42   #1588
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Dat is niet wat ik om mij heen zie.

Zeker niet voor wat betreft de meer geslaagde vrouwelijke exemplaren.
De vrouwen die voor een constant zichzelf op de borst rammende machogorilla vallen, zijn meestal dan ook van een zeer bepaald slag. Oneerbiedig gezegd doorgaans het soort dat precies één hersencel meer heeft dan een koe, zodat ze de keuken niet onderschijten, dat compleet door MTV en goedkope mode- en roddelblaadjes gehersenspoeld is, en dat veelal die 'geslaagdheid' uit peperdure potjes cosmetica en chirurgische oplapwerkzaamheden haalt.

Nu ja, smaken verschillen.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 08:05   #1589
brother paul
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.543
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
De theorie van de lemmingen. Wie weet werkt het bij de tuigmannen.

Waar het alvast wel werkt is die middenklasse massa verkavelingsvlamingen die ergens tussen stad en platteland gehuisvest worden, na in de file te hebben gestaan van 9 tot 5 in een kantoortuin mogen zitten, slechte koffie drinken, daarna weer in de file, Boer Zoekt Vrouw, en de volgende dag nog maar eens, en dan wordt wijsgemaakt door de notabelen dat ze dat slechts tot hun 65e deze routine moeten herhalen waarna ze pensioen zullen krijgen. Toch?
En als deze middenklassa al niet goed genoeg is voor u, hoe denk je zo aan de bak te geraken met eenhogere toegevoegde waarde, tenzij door dingen te doen die illegaal zijn ??

En niet iedereen moet zo'n pennelikker broekverslijter jobje doen, want dat zijn er bvb 30% die op die manier werken, wat doe je dan met die 70% andere ? Die 70% andere zijn dan volgens u ook verkeerd bezig zeker ? In ieder geval als ze geld verdienen is het verkeerd dan zeker.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 15:26   #1590
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Dat is niet wat ik om mij heen zie.

Zeker niet voor wat betreft de meer geslaagde vrouwelijke exemplaren.
Tja...dat zegt iets over met wie je omgaat he?
Geslaagde vrouwelijke exemplaren( wat is dat volgens jou?) hebben echt geen macho nodig hoor!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 15:28   #1591
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
De theorie van de lemmingen. Wie weet werkt het bij de tuigmannen.

Waar het alvast wel werkt is die middenklasse massa verkavelingsvlamingen die ergens tussen stad en platteland gehuisvest worden, na in de file te hebben gestaan van 9 tot 5 in een kantoortuin mogen zitten, slechte koffie drinken, daarna weer in de file, Boer Zoekt Vrouw, en de volgende dag nog maar eens, en dan wordt wijsgemaakt door de notabelen dat ze dat slechts tot hun 65e deze routine moeten herhalen waarna ze pensioen zullen krijgen. Toch?
Dus wie werkt en niet in een ghetto woont is klootjesvolk? Je moet eens langskomen, de koffie op mijn kantoor is prima en het uitzicht spectaculair!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 19:22   #1592
Cut de krap
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 november 2009
Berichten: 2.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Je kan echt nooit antwoorden op de vraag. Beetje last van plaatsvervangende schaamte?
Geen plaatsvervangende schaamte dus. Filosoof kan zich heel goed vinden in de 'sale pute' vuilbekkerij van allochtone jongeren uit prachtwijken, zo veel is duidelijk geworden uit een reactie die hij plaatste in een andere draad.
En dan begrijpt hij maar niet waarom die prachtjongeren geen respect krijgen. Ik hoop dat filosoofke geen dochters heeft.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 20:03   #1593
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Geen plaatsvervangende schaamte dus. Filosoof kan zich heel goed vinden in de 'sale pute' vuilbekkerij van allochtone jongeren uit prachtwijken, zo veel is duidelijk geworden uit een reactie die hij plaatste in een andere draad.
En dan begrijpt hij maar niet waarom die prachtjongeren geen respect krijgen. Ik hoop dat filosoofke geen dochters heeft.
Ik eigenlijk wel.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 20:11   #1594
grimbergen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 januari 2009
Berichten: 3.033
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Ik eigenlijk wel.
Ik ook. Veel kleinkinderen van het vrouwelijke geslacht.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 20:45   #1595
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Wat een prachtige posts!

Voeten opheffen zodat het niveau kan passeren.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 21:03   #1596
Cut de krap
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 november 2009
Berichten: 2.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Wat een prachtige posts!

Voeten opheffen zodat het niveau kan passeren.
En als je nu de les eens ging spellen aan die jongeren van niveau uit Kuregem, Anderlecht en andere prachtwijken? Dan hoefde je geen 45 bladzijden te vullen met gekronkel en gedraai van topniveau.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 21:11   #1597
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.953
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Tja...dat zegt iets over met wie je omgaat he?
Geslaagde vrouwelijke exemplaren( wat is dat volgens jou?) hebben echt geen macho nodig hoor!
Heb ik toevalig een gevoelige snaar geraakt?
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2010, 00:54   #1598
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Heb ik toevalig een gevoelige snaar geraakt?
Nee hoor, vrouwen met weinig eigendunk en lage weerbaarheid vallen voor macho's ; ik heb liever een man inplaats van een draaiende haan met de nodige bling bling!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2010, 07:43   #1599
brother paul
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.543
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Heb ik toevalig een gevoelige snaar geraakt?
die geslaagde exemplaren die vallen op macho's, bedoel je daarmee meisjes met korte rokjes, netkousjes, hoge hakjes waar ze later kromme tenen van krijgen, puberale slankheid die later omgetoverd wordt tot obesitas met slankheidskuren die als perpetuum mobile haar portefeuille achtevolgen, en wapperende haren die later gecamoufleerd grijs haar wordt, en een mooi velletje gebruind onder de zonnebank die later uitdroogt als een pruim en gladgestreken wordt met onbetaalbare botoxkuurtjes ?

ALs je gans uw leven u wilt kromwerken, daar moet je daar nu hard achter lopen, en dan weet je waarom je werkt. Ze zal dan met 2 kinderen scheiden van u, dan kun je al die twee sukkelkes kweken met een goeie som onderhoudsgeld. Dankun je een tweede versieren die notabene ook een kind zal bezorgen die dan 2 jaar later u ook eens zal vewennenmet een echtscheiding en een eeuwige aflaat. Veel succes macho

Laatst gewijzigd door brother paul : 4 februari 2010 om 07:46.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2010, 15:36   #1600
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Respect moet je niet krijgen, respect moet je afdwingen.
Onzin. Dan heb je nog geen respect.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be