![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#1581 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, echt arm zijn is niet zielig. Dat was het vroeger niet en dat zal het nooit zijn. Wat dan weer wèl zielig is, is het zichzelf wentelen in zelfbeklag.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#1582 |
|
Banneling
|
Echt arm zijn is...
tot je dood op je tweeënnegentigste nog een sloefenwinkeltje moeten blijven uitbaten om om een heel zielige manier zolang in leven te kunnen blijven, en twee weken voor je dood een achterstallige aalmoes te krijgen van tienduizend euro (waarde 1978), net goed voor een uitbundige begrafenis. commentaar: O ja, ik vergat de commentaar, maar ik voel hem nog steeds. Laatst gewijzigd door eno2 : 2 oktober 2010 om 10:00. |
|
|
|
|
|
#1583 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1584 |
|
Banneling
|
Wie als echte arme niet zielig is, is ofwel nog nooit zielig geweest, of nooit echt arm geweest.
|
|
|
|
|
|
#1585 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1586 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben niet arm meer,ik heb juist geërfd
|
|
|
#1587 |
|
Banneling
|
Ok toegegeven, er zijn armen die zelfs na een erfenis zielig blijven.
Je kan ook anderzijds zielig zijn en blijven dan door armoede. |
|
|
|
|
|
#1588 |
|
Banneling
|
Terug naar school en het verschil leren tussen een ondergeschikte en een nevengeschikte bijzin, zou ik zo zeggen tegen sommige seriële taalbully's die hopeloos besmet zijn met de hybris van de stompzinnige kommaneukerij en de daaraan onlosmakelijk verbonden taalmegalomanie, waardoor ze zich als waanzinnigen ongeremd op erkende taalvirtuozen menen TE durven Te mogen storten.
|
|
|
|
|
|
#1589 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wie schrijft die blijft denken de zotten,we leven nu,en liggen janken in een hoekje kan iedereen !
|
|
|
#1590 |
|
Banneling
|
Een klasse onder de onderklasse, is dat een onderonderklasse of een onderklasseklasse? Of een klasseonderdeonderklasseklasse? Of, eenvoudiger, een catacombenklasse?
TE vervolgen. |
|
|
|
|
|
#1591 |
|
Banneling
|
Echt arm zijn is...
uit de armoede moeten geholpen worden. commentaar: Het evangelie van de responsabilisering is en blijft door en door CYNISCH. Zonder gerichte zware middelen en investeringen geen merkbare resultaten en al zeker geen blijvende resultaten. Mensen zonder middelen kunnen zichzelf niet bij d eharen uit het moeras van de armoede trekken. Ze blijven dus, tenminste bij de start, afhankelijk van gerichte hulp. Laatst gewijzigd door eno2 : 2 oktober 2010 om 10:36. |
|
|
|
|
|
#1592 |
|
Banneling
|
Er zijn zelfs zotten die denken dat ze zullen blijven door hier te blijven schrijven die liever op een forum liggen te janken dan in een hoekje liggen te janken. Wat ze schrijven, dat zijn ze zelf.
Laatst gewijzigd door eno2 : 2 oktober 2010 om 10:40. |
|
|
|
|
|
#1593 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#1594 |
|
Banneling
|
Koest, braaf zijn, puppy. Niet eindeloos blijven keffen en tegen de benen opspringen van grote mensen.
Seriële puppy's kunnen mij völlig de pot op, of ze nu van het vulgaire afgezakte-broek-type zijn op publieke fora, of niet. Laatst gewijzigd door eno2 : 2 oktober 2010 om 10:46. |
|
|
|
|
|
#1595 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1596 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dan hoef je dus geen Aldi brood meer te kopen?
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 3 oktober 2010 om 12:26. |
|
|
|
|
|
|
#1597 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door manta : 3 oktober 2010 om 17:00. |
|
|
|
|
|
|
#1598 |
|
Banneling
|
Echt arm zijn is...
de onschuld van de arme bewaren en niet toegeven aan de verlokkingen van de verzonken economie commentaar: anders blijf je ook niet arm, als je daar geen been in ziet. |
|
|
|
|
|
#1599 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Verdere commentaar: Maar zelfs de grote heren van de grote rijke landen lappen al hun beloften aan hun laars om de millennium-doelen te bereiken |
|
|
|
|
|
|
#1600 |
|
Banneling
|
Verdere commentaar op de zieligheid van de arme.
De zieligheid van de arme, daar moet de arme van afblijven. Dat is het gereserveerde domein van de rijkjes en de rechtse rakkertjes. Die hebben die zieligheid voor zichzelf voorbehouden om er de arme ten allen tijde mee om de oren te kunnen slaan en te vernederen. Een arme die toch volhoudt dat armoede wel degelijk zielig is, die moet dus hangen, want die brengt het monopolie van het gebruik van de zieligheid van de rechtse rakkertjes in gevaar. Laatst gewijzigd door eno2 : 4 oktober 2010 om 10:35. |
|
|
|