![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#16121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Rin Paul , de presidentskandidaat die tegen de NWO is, is enorm succesvol bezig. Niet alleen in polls doet hij het zeer goed voor een kandidaat die weinig aandacht krijgt in de grote pers, maar ook in de donaties doet hij het beter dan andere kandidaten. Hij heeft al enrom veel donaties binnengehaald en al een record gevestigd, maar de gecontrolleerde mainstream media negeert hem.
http://www.infowars.net/articles/nov...107RonPaul.htm
![]() |
![]() |
#16122 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16123 |
|
![]() Amerikaanse toestanden in Liverpool (UK)
VIDEO: Drummer Soulwax krijgt klappen
![]() |
#16124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dit is meer een 'find edges' filter of iets dergelijks in photoshop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16125 |
|
![]() De definitieve resultaten voor de 5 november fundraising day van Ron Paul zijn voorbij. In totaal heeft hij meer dan 4.2 miljoen dollar(!) binnengehaald, meer dan alle andere kleinere kandidaten en komt daarmee op de derde plaats na Hillary Clinton (6,2 miljoen) en Barrack Obama.
In feite mag Ron Paul niet meer als kleine kandidaat gerekend worden, zoals de gecontrolleerde mainstream pers hem wil afschilderen. 4.2 miljoen dollar komt er niet zomaar zonder dat er mensen achter zitten die hem steunen. Ook de websites van Ron Paul doen het beter dan die van Hilary en Obama. Al deze facetten tonen dat de media meer aandacht zouden moeten besteden aan Ron Paul, maar uiteraard gaan ze dit niet doen omdat ze het status quo willen behouden. ARtikel: http://ap.google.com/article/ALeqM5h...Li6awD8SNV5Q02
![]() |
![]() |
#16126 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Als iemand andes zoiets post zal ik er evenzeer op reageren, maar voorlopig is er nog niemand die dat doet. Misschien zou je zelf beter eens reageren op de posts van Pindar als hij zever post, maar neen...hij gelooft in de NWO zoals jij dus laat je hem maar lekker doen? Laatst gewijzigd door Günter Grass : 6 november 2007 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16127 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16128 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Pindar oogst wat hij zaait hier. Laatst gewijzigd door Günter Grass : 6 november 2007 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nou nou nou......... Volgens mij wordt ik alleen maar aangevallen omdat het een paar mensen niet bevalt wat ik zeg! Als ik hetzelfde had gezegd over iets waar ze achter stonden, zouden we ze waarschijnlijk niet eeens horen. Da's dan jammer, meer niet. Ik blijf bij wat ik zeg Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16130 | |
Banneling
|
![]() En dit is dan wat ik 'zeg':
Citaat:
pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 6 november 2007 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16131 | |
Banneling
|
![]() en dit....
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16132 | ||
Banneling
|
![]() of dit:
Citaat:
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=ow3teOW_zEE Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 6 november 2007 om 18:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16133 |
Banneling
|
![]() Prachtig. Je volhard dus, tegen beter weten in, in je leugenachtige geroddel.
Denk nu eens na : Je overtuigt niemand met die posts aangezien zelf Exodus ze niet steunt en die is toch al vrij flexibel daarin, nietwaar? ![]() Wat is dan het nut? Je zou het vast ook enorm apprecieren moest een buurman in real life een lastercampagne tegen jou beginnen en posters ophangen waarin hij schrijft dat jij een pedofiel, satanist en gestoorde koffieboon bent? Moest je niet schuilen in anoniemiteit, beste Pinda, had je quasi zeker al een rechtszaak aan je broek voor laster en eerroof. Terecht overigens. En als je dat wil labelen als een aanval van de NWO op jouw vrijheid van meningsuiting, doe je dat maar. De meeste mensen weten wel beter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16134 |
|
![]() PIndar plaatst al eens interessante nieuwsberichten. IK ben hem daar erg dankbaar om.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16136 |
Gouverneur
|
![]() same here.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16137 | |
Banneling
|
![]() volgens mij heb ik hem hier wel eens eerder geplaatst, maar ja..
Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 6 november 2007 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16138 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |