![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#16202 | |
Banneling
|
![]() here a we goooo...
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16203 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb hem hier niet paraat, maar er schijnt een wet (in USA) te zijn die contact met dolfijnen door mensen verbiedt. Een van de redenen is dat dolfijnen mensen kunnen informeren, uiteraard niet op de conventionele manier, maar het werkt op de zgn dolphin-frequencie. Zeg maar een soort 'telepathie' . En we weten dat de illuminati niet graag informatie vrijgeven. ![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16206 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Waarover zouden de dolfijnen mensen dan informeren? Geheimen van lang geleden, toen dolfijnen nog op het land leefden naast de mensen? Dolfijnen genieten overigens behoorlijk wat bescherming in vergelijking met andere dieren. Welke aanwijzingen zijn er dat 'ze' de dolfijnen willen uitroeien? Zie bvb. in VS de Marine Mammal Protection Act? Als land mag je zelfs geen tonijn aan de VS verkopen als je niet kan aantonen dat er voldoende gedacht wordt aan de bescherming van dolfijnen bij het vissen op tonijn. Dolfijnen zwemmen vaak boven tonijn en worden daardoor soms gevangen. Mexico heeft in dat verband een verbod opgelegd gekregen... http://www.hsus.org/marine_mammals/w...ction_act.html http://www.wto.org/English/tratop_e/...e/edis04_e.htm
![]() |
![]() |
![]() |
#16207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
video hierboven zeker niet gezien? De dolfijnen beschikken over o.m. spirituele kennis.en evenals walvissen over de 'echte' geschiedenis van deze planeet. Ik heb dit uit 2 bronnen, persoonlijk van Brian Desborough en van video's Stewart Swerdlow. Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 10 november 2007 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16208 | |
Vreemdeling
|
![]() Welke video van hierboven?
Citaat:
Je bewering over die wet waardoor mensen geen contact mogen hebben met dolfijnen staaf je alleszins weer niet. Tal van mensen hebben dan ook contacten met dolfijnen, ook in de VS.
Laatst gewijzigd door Günter Grass : 10 november 2007 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
aanwijzingen heb ik gegeven Maar de politie in de USA mag je oppakken als je je 'ongecontoleerd' bij de dolfijnen bevindt. Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 10 november 2007 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16210 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Links? Welke aanwijzingen zijn er dat dolfijnen en walvissen de echte geschiedenis van de wereld en spirituele geheimen kennen en dat ze daarom moeten worden afgeslacht? Links?
![]() |
![]() |
![]() |
#16211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb nb gezegd waar ik het vandaan heb. kijk verder maar wat je met de info doet Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16212 |
Vreemdeling
|
![]() Zwak.
![]() |
![]() |
#16213 |
Banneling
|
![]() ja tuurlijk, maar ga met de clues dan eens zelf op onderzoek uit!
het zijn niet altijd harde bewijzen die hier neergezet worden, sosm zijn het 'wegwijzers' zoals dit, maar als je het 'hele plaatje' van de illuminati kent, dan verwonderd je dit niks. Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 10 november 2007 om 12:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16214 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Hou je toch aan de basisbeginselen. Als je iets beweert, doe tenminste de moeite om het te staven. Wil je eigenlijk wel au serieux genomen worden? Je zegt dat je mensen wil stimuleren op onderzoek uit te gaan, wel met 'er schijnt' en 'ik heb dat gehoord van...' lukt dat niet hoor.
Laatst gewijzigd door Günter Grass : 10 november 2007 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16215 |
Vreemdeling
|
![]() Hoe zien de spiritualisten hier overigens de recente ontdekking van zeuwarts De Ridder omtrent buitenlichamelijke ervaringen?
![]() |
![]() |
#16216 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb NERGENS gezegd dat de groep van Weishaupt afstamt. Dat is dus niet eerlijk wat je doet, want je legt me woorden in de mond. en DIE ga je dan bekritiseren! over zwak gesproken! Ik weet dat het veel verder terug gaat dan dat. Ik weet ook waarom Wishaput het een en ander gedaan heeft. Citaat:
![]() Bij jou niet dus, maar je moet niet gaan generaliseren, da's namelijk een beetje ehhh zwak. ![]() Pin d'Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16217 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16218 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16219 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.skeptic.com/reading_room/...afterlife.html Scrollen tot iets voorbij de helft voor het antwoord. 't Is op zich een heel interessant stuk. Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 10 november 2007 om 18:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |