![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#16261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nou ik hoop het in ieder geval. Ja ik heb de film zeker gezien.3 keer om precies te zijn. Nou, ik zeg niet dat alles in die film staat, maar als men die film ziet is er weer een grotere kans dat de mensen gaan openstaan voor meer info. Maar als de grote massa helemaal niks weet, zullen ze niet eens proberen om zichzelf te beschermen. DAT laten ze wel aan de 'regering' over dan. ![]() Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 14 november 2007 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16262 |
Parlementslid
|
![]() kennis is macht
door te weten dat ze een alien invasion wille stagen kan je ermee lachen en zorgen dat als je een echte UFO tegenkomt in je leven niet naar het leger belt maar alex jones erbij roept. Door heel die doortrapte zever door te hebben ben je van zelf weerbaarder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je een ECHTE UFO tegenkomt, hoe is dat dan gerelateerd met een alien invasion? Wacht je dan tot ze vijandelijke handelingen stellen om dat te bepalen? En dat is dan toch net een ontkrachting van de staged alien invasion theorie? Trouwens 'denken dat je heel die zever doorhebt' wijst erop dat je totaal niet meer kritisch staat tov. de hallucintaties van Alex Jones en zijn bende. Nochtans valt op zijn sites bijna elke dag wel een leugen of verdraaing te vinden. Als je denkt dat die commerciële charlatan 'de waarheid' verkondigd ben je echt volkomen gebrainwashed. Een beetje vergelijkbaar met volgelingen van Baghwan, Rael etc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Juist! Als je weet dat je gemanipuleerd wordt en hoe ze dat doen, wordt het simpelweg minder makkelijk je te manipuleren Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16265 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
militaire industrie etc etc wat is erger? ![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16266 | ||
Banneling
|
![]() meer meer meer..!!!
Citaat:
Citaat:
inspiratiebron! Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 15 november 2007 om 09:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16267 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onewoord says it all: clinging! Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 15 november 2007 om 09:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16268 | |
Banneling
|
![]() "We" hebben hem hier al eens neergezet, maar ook voor 'nieuwskomers'
vind ik dit een enorme belangrijke uitspraak! Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 15 november 2007 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16269 |
Parlementslid
|
![]() super tekst
ik zal ze nog eens rondmailen aan de pers... Is dit onderwerp geen aparte draad waard? Elke dag bv een klein commentaar op berichten uit de vulgaire pers? ik zie er mogelijkheden mee en het spreekt mensen aan. Hoe vrij is onze pers? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16270 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen doordat de pers zaken weghoudt of verdraaid kunnen ze met gemak die NWO-agenda er doorheen draaien! Als mensen eens wisten dat het meeste wat via de main-stream media naar buiten komt pure propaganda is! Dus wat mij betreft , laat maar staan hier my two cents Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 15 november 2007 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16271 | |
Banneling
|
![]() man o man, en we pikken dit allemaal blijkbaar?????????????
Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 15 november 2007 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16272 |
Parlementslid
|
![]() Tot voor kort moest ik elke keer als ik naar Marokko ging een fiche invullen met naar welke plaats je gaat en zo van alles. Iedereen die daar binnen komt krijgt een nationaal security nummer in zijn paspoort gestempeld.Dit staat in een komputer. Als je met de auto komt staat dat erbij in. Want je mag die zomaar niet verkopen . Fiat en renault hebben daar nl fabrieken gezet en sindsdien is het verboden.
Dat behoort bij het exotische van naar het buitenland gaan. Nu dus ook weer in de UK hole! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dus Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16274 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze leggen het er dik op, accepteer de politiestaat maar...
![]()
![]() |
![]() |
#16275 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nieuwe wereld orde in de maak:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16276 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16277 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16278 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16279 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zegt echt alles, hoor. Jongens toch ...
![]() |