![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1621 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stelde gewoon vast dat ik 'onwillekeurig' aan iets moest denken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1622 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is geen antwoord op mijn vraag.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1623 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1624 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de huidige begroting is er ook geen reserve voorzien voor de bankcrisis, net zoals hiervoor niets voorzien was in de voorlopige twaalfden begroting van 2011. Ik vind dat de EC zelve hier struisvogel is. Ze willen de ernst niet onder ogen zien. Het is een herhaling van de alles-is-ok-show van de bankenstresstesten.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 13 januari 2012 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1625 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar sympathiseer je toch met revolutie in deze landen, anders zou je de vraag niet stellen.
Ik heb enkel genoeg dossierkennis omtrent Congo en Egypte om voor mezelf te weten dat ik daar geen interventionistische standpunten over wil nemen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1626 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1627 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
investeren in 'NUTTIGE' projecten kan natuurlijk altijd, en daarvoor mag je wel een serieus deficit opbouwen maar in feite moeten er hier 3 dingen gebeuren je kunt datmoeilijk rechts of links noemen hoor 1° IT en informatie van overheid beter gebruiken tot op het bot, en alles automatiseren dat je maar kan, en uitwisselen in XML protocols een volledige paperless administration, alles in the cloud, GIS record lincked etc 2° En ecologisch relancebeleid voeren,ook dat is geen patent van liberalen volgens mij. 3° Privatiseren van overheidsdiensten en saneren van overheidsbedrijven zodat terug bekwamere mensen gaan werken in de privé, dat is dan lichtejs liberaal. Afbouwen van loopbaanonderbrekeningen en brugpensioenen, dat is wat jullie liberaal noemen, maar in feite gewoon logisch, je laat bvb 1miljen mensen doppen ipv te werken, scheelt dat op de begroting 40miljard. In feite wordt er niemand armer van, en wordt er meer gewerkt... dus echt slecht is dat niet te noemen. En terug zo liberaal is dat ook niet dat je stelsels aanduidt die in feite econoisch en voor de begroting contraproductief werken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1628 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, het gaat hem om de foute prognose.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1629 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1630 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1631 |
Minister
|
![]() Zonder Wallonië waren we nu een triple A-land en zeker niet onder curatele van Europa. Om nog maar te zwijgen over de politieke context.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#1632 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als zo'n "Belgische Lente" echter om één of andere reden 'nicht erwünscht' zou worden bevonden, wil ik me wel met een "Vlaamse Lente" tevreden stellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1633 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1634 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=162127 Idd Merkozy dringen hun beleid op aan de overige landen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1635 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1636 |
Minister
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1637 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1638 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1639 |
Minister
|
![]() Iets met 'waarheid' en media(bladje), zoals de VRT?
![]() |
![]() |
![]() |
#1640 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |