![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#16441 | ||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hij is dus geen Knight of Malta en is niet bij SMOM. Er is zelfs geen link, laat staan dat het hetzelfde zou zijn.
Laatst gewijzigd door Günter Grass : 30 november 2007 om 12:25. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16442 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nu, het feit dat hij erbij is doet zijn onderzoek niet teniet. Maar ik vind het niet goed, en dat is een persoonlijke mening, dat hij zich aansluit bij zo'n organisaties en dat hij spreekt van "our knights" wat toch wil zeggen dat hij er zich aardig mee associeert... Ik vind dat een onderzoeker zo onafhankelijk mogelijk moet blijven.
Laatst gewijzigd door exodus : 30 november 2007 om 12:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16443 | ||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ter informatie hier het deel van de mail waarin hij zijn lidmaatschap vergoelijkt. Citaat:
En ook: Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Günter Grass : 30 november 2007 om 13:02. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16444 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Er zijn tal van ordes die een combinatie van knights en Malta en St-John of Jerusalem in de naam vervatten, maar ze zijn daarom niet gelinkt aan de oud-Europese adellijke SMOM. Ze worden door hen ook niet aanvaard, er zijn zelfs al rechtszaken geweest waarin naamsverandering geëist werd.
Laatst gewijzigd door Günter Grass : 30 november 2007 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16445 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vraagje: Stel dat de NWO waar is, hoe kan ik er bij aansluiten? Mocht het waar zijn is het altijd handig om te weten hoe je met de grote club kan meedoen. Is het bijvoorbeeld handig om me aan te sluiten bij een vrijmetselaarsloge in hopen dat ik me zo omhoog werk of moet ik mezelf aansluiten bij een invloedrijke katholieke organisatie? Moet ik mezelf bevrienden met mensen uit het hoge Joodse circuit of moet ik me verbinden aan een hoge Amerikaanse instantie?
![]() |
#16446 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16447 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is mooi, maar dan weet ik nog steeds niet precies hoe. Welke organisatie is het meest toegankelijk voor "NWO-beginners"? Waar kan ik me het snelst omhoogwerken. Er zijn zat mensen die morele waarden naast zich neerleggen, maar die zitten niet in de NWO(eerder in de gevangenis ![]()
![]() |
![]() |
#16448 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16449 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar dan zit ik denk ik nog steeds te ver van de echte macht. Tenzij de innergroup laag in het gevangeniswezen zit. Wat mij onwaarschijnlijk lijkt. Stel je voor dat ik perfect gekwalificeert ben, waar moet ik dan heen? Met welke personen moet ik contact hebben?
![]() |
![]() |
#16450 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nevermind Nuff said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16451 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoop ik! ![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16452 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ge moet gewoon uitblinken in iets en dan weten ze u wel te vinden. Die mannen zien ons nu ook. Ge kunt dit forum dus gerust als een sollicitatie voor de NWO beschouwen. Veel succes toegewenst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16453 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16454 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Misschien dat er nog ergens een voorouder is die Rothschild's bloed heeft ![]() Maar ik denk het niet. Balen, ik zou graag wat meer van de NWO willen weten van binnenuit. En ik maar denken dat je je alleen omhoog moet werken in een NWO organisatie.....
![]() |
![]() |
#16455 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16456 | |
Banneling
|
![]() god tering!!!
Citaat:
http://hosted.ap.org/dynamic/stories...MPLATE=DEFAULT Toeval allemaal zeker? Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16457 | |
Banneling
|
![]() ik geloof al eerder geplaatst, maar toch
Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 1 december 2007 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16458 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16459 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 1 december 2007 om 11:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16460 | |
|
![]() Citaat:
ALs je meedraait met hun en doet wat ze vragen dan zal je goed beloont worden met gunstige deals en succes. Je bent echter een van hun en je zit in een gevang zondat dat je het echt zelf beseft, want als je ooit niet doet wat ze vragen is het plots allemaal gedaan. Ik denk ook niet dat je echt heel hoog zal geraken omdat je niet van een bloedlijn bent. Een interessante film hierover is Brotherhood of the bell, een goeie film die raar genoeg bijna niet meer vindbaar is. Sommigen zeggen door het onderwerp omdat het zo goed aantoont hoe het werkt. Hier kan je hem online bekijken: http://video.google.nl/videoplay?doc...arch&plindex=0
Laatst gewijzigd door exodus : 1 december 2007 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |