Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 november 2007, 12:20   #16441
Günter Grass
Vreemdeling

Günter Grass's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Horowitz bleek dus een lid te zijn van een geheim genootschap:
the knights of Malta geloof ik.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Het klopt nochtans hoor, ik herinner me nog een bericht in de NWO draad hier dat hij bij de SMOM kwam. Of het moet zijn dat het een andere Len Horowitz is maar ik dacht het niet, want volgens mij stond er op de site van SMOM zelfs bij dat hij die bepaalde boeken had uitgebracht.
Ik heb de moeite genomen om Dr Horowitz even persoonlijk te mailen en hem enkele vragen te stellen. Een van de vragen was of The Order of Orthodox Knights of St-John of Jerusalem (waar hij bij is) hetzelfde is als SMOM (waar hij hier van beschuldigd wordt bij te zijn). Hier mijn vraag en zijn antwoord:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Günter Grass Bekijk bericht
Dear Mr Horowitz. Is The Order of Orthodox Knights of St-John of Jerusalem the same as the Sovereign Military Order of Malta? Is it an affiliate order? What is the exact relation between the two?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Horowitz Bekijk bericht
I can tell you that currently, administratively, there is no relation whatsoever between the two. Historically, there was an association and I know that Prof. Charles is currently working to establish formal recognition of our knights, the current Hospitaller organization, with every beneficial or friendly government and geopolitical organization worldwide, including the Orthodox Greek Church, that has just officially recognized us.

Hij is dus geen Knight of Malta en is niet bij SMOM. Er is zelfs geen link, laat staan dat het hetzelfde zou zijn.

Laatst gewijzigd door Günter Grass : 30 november 2007 om 12:25.
Günter Grass is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2007, 12:43   #16442
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb de moeite genomen om Dr Horowitz even persoonlijk te mailen en hem enkele vragen te stellen. Een van de vragen was of The Order of Orthodox Knights of St-John of Jerusalem (waar hij bij is) hetzelfde is als SMOM (waar hij hier van beschuldigd wordt bij te zijn). Hier mijn vraag en zijn antwoord:

Hij is dus geen Knight of Malta en is niet bij SMOM. Er is zelfs geen link, laat staan dat het hetzelfde zou zijn.
Historisch is er zeker een link maar administratief dus blijkbaar niet. Bovendien is de naamgeving zeer verwarrend. Kijk naar de wikipediapagin's van de Knights Hospitaller en de SMOM. Op de wiki pagina van SMOM staat er dat zij voorkomen uit de Knights Hospitaller, zij het in een ver verleden.

Citaat:
[SMOM] takes its origins from the Knights Hospitaller, an organization founded in Jerusalem in 1080 as an Amalfitan hospital to provide care for poor and sick pilgrims to the Holy Land. After the conquest of Jerusalem in 1099 during the First Crusade, it became a Catholic military order under its own charter. Following the loss of Christian territory in the Holy Land, the Order operated from Rhodes, over which it was sovereign, and later from Malta - where it administered a vassal state under the Spanish viceroy of Sicily.
http://en.wikipedia.org/wiki/Soverei...Order_of_Malta

Nu, het feit dat hij erbij is doet zijn onderzoek niet teniet. Maar ik vind het niet goed, en dat is een persoonlijke mening, dat hij zich aansluit bij zo'n organisaties en dat hij spreekt van "our knights" wat toch wil zeggen dat hij er zich aardig mee associeert... Ik vind dat een onderzoeker zo onafhankelijk mogelijk moet blijven.

Laatst gewijzigd door exodus : 30 november 2007 om 12:44.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2007, 12:58   #16443
Günter Grass
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Nu, het feit dat hij erbij is doet zijn onderzoek niet teniet. Maar ik vind het niet goed, en dat is een persoonlijke mening, dat hij zich aansluit bij zo'n organisaties en dat hij spreekt van "our knights" wat toch wil zeggen dat hij er zich aardig mee associeert... Ik vind dat een onderzoeker zo onafhankelijk mogelijk moet blijven.

Ter informatie hier het deel van de mail waarin hij zijn lidmaatschap vergoelijkt.

Citaat:
Just like there are people within the Pentagon, the CIA, and other military/secret organizations that are on our side, it is wise to make inroads potentially beneficial to humanity and this planet's salvation every way we can..

En ook:
Citaat:
Now some well-meaning people, and others not so well-meaning, are proclaiming my sudden untrustworthiness because of my acceptance of the honor of knighthood from an organization they falsely allege is directed by the pope and Freemasonry-linked secret societies. I have repeatedly suggested they “get a life” and a grip on reality. But if my suggestion to judge me exclusively on the fruit of my labor is insufficient for you, here is more.
Citaat:

Just for the sake of discussion, supposedly the pope himself came to you and said,” You know, I really appreciate the awesome work you have been doing exposing vaccine risks and the Anglo-American pharmaceutical genocide ongoing under the guise of ‘public health’ and ‘US national security,’ and I want to honor and knight you for your outstanding service to humanity; and thank you for all the lives you are saving,” what would you do? Would you seriously tell the pope to “Get lost!"

Now if you did, what would you be accomplishing? Certainly not anything but your angry personal agenda which would not be very Christian-like in lacking forgiveness, or keeping friends close and enemies closer. Would it?

Let’s get real. The only people condemning and slandering me over this knighting business are “Those who call themselves ‘Christians’ who are not, or those who say they are patriots for a country, the USA, founded and run by high ranking secret society members!”

In conclusion, what contribution are you making by focusing on my knighting? You want to do something beneficial? Gift someone a copy of my latest documentary, In Lies We Trust: The CIA, Hollywood & Bioterrorism

Happy Holidays!

Sir Leonard George Horowitz

Laatst gewijzigd door Günter Grass : 30 november 2007 om 13:02.
Oud 30 november 2007, 13:05   #16444
Günter Grass
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Historisch is er zeker een link maar administratief dus blijkbaar niet. Bovendien is de naamgeving zeer verwarrend. Kijk naar de wikipediapagin's van de Knights Hospitaller en de SMOM. Op de wiki pagina van SMOM staat er dat zij voorkomen uit de Knights Hospitaller, zij het in een ver verleden.
Ja, maar ook met die organisatie hebben ze niks te maken. Zij zijn The Order of ORTHODOX Knights of St-John of Jerusalem.

Er zijn tal van ordes die een combinatie van knights en Malta en St-John of Jerusalem in de naam vervatten, maar ze zijn daarom niet gelinkt aan de oud-Europese adellijke SMOM. Ze worden door hen ook niet aanvaard, er zijn zelfs al rechtszaken geweest waarin naamsverandering geëist werd.

Laatst gewijzigd door Günter Grass : 30 november 2007 om 13:07.
Oud 30 november 2007, 17:33   #16445
Daimanta
Parlementsvoorzitter

Daimanta's schermafbeelding

Standaard

Vraagje: Stel dat de NWO waar is, hoe kan ik er bij aansluiten? Mocht het waar zijn is het altijd handig om te weten hoe je met de grote club kan meedoen. Is het bijvoorbeeld handig om me aan te sluiten bij een vrijmetselaarsloge in hopen dat ik me zo omhoog werk of moet ik mezelf aansluiten bij een invloedrijke katholieke organisatie? Moet ik mezelf bevrienden met mensen uit het hoge Joodse circuit of moet ik me verbinden aan een hoge Amerikaanse instantie?
Oud 30 november 2007, 17:42   #16446
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daimanta Bekijk bericht
Vraagje: Stel dat de NWO waar is, hoe kan ik er bij aansluiten? Mocht het waar zijn is het altijd handig om te weten hoe je met de grote club kan meedoen. Is het bijvoorbeeld handig om me aan te sluiten bij een vrijmetselaarsloge in hopen dat ik me zo omhoog werk of moet ik mezelf aansluiten bij een invloedrijke katholieke organisatie? Moet ik mezelf bevrienden met mensen uit het hoge Joodse circuit of moet ik me verbinden aan een hoge Amerikaanse instantie?
ge zit er al in en ge kunt u omhoogwerken. Alle morele waarden naast u neerleggen en ge zult klimmen in den NWO als een doodskopaapke in de takken van de zoo.
Ramón Gitannes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2007, 17:47   #16447
Daimanta
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ramón Gitannes Bekijk bericht
ge zit er al in en ge kunt u omhoogwerken. Alle morele waarden naast u neerleggen en ge zult klimmen in den NWO als een doodskopaapke in de takken van de zoo.

Dat is mooi, maar dan weet ik nog steeds niet precies hoe. Welke organisatie is het meest toegankelijk voor "NWO-beginners"? Waar kan ik me het snelst omhoogwerken. Er zijn zat mensen die morele waarden naast zich neerleggen, maar die zitten niet in de NWO(eerder in de gevangenis ).
Oud 30 november 2007, 18:00   #16448
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Dat is mooi, maar dan weet ik nog steeds niet precies hoe. Welke organisatie is het meest toegankelijk voor "NWO-beginners"? Waar kan ik me het snelst omhoogwerken. Er zijn zat mensen die morele waarden naast zich neerleggen, maar die zitten niet in de NWO(eerder in de gevangenis ).
Ge moet flexibel zijn en met rare 'shifts' kunnen werken. De gevangenis is een ideaal begin om in de NWO te komen. Ge moet sterk worden.
Oud 30 november 2007, 18:04   #16449
Daimanta
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ge moet flexibel zijn en met rare 'shifts' kunnen werken. De gevangenis is een ideaal begin om in de NWO te komen. Ge moet sterk worden.

Maar dan zit ik denk ik nog steeds te ver van de echte macht. Tenzij de innergroup laag in het gevangeniswezen zit. Wat mij onwaarschijnlijk lijkt. Stel je voor dat ik perfect gekwalificeert ben, waar moet ik dan heen? Met welke personen moet ik contact hebben?
Oud 30 november 2007, 18:12   #16450
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

LOL en jij neemt dat allemaal op 'face value" aan?

nevermind

Nuff said

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2007, 18:13   #16451
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
zal geen van allen gaan daar je niet in de juiste geslachtslijn zit!

Hoop ik!

Pin d'Ar
Oud 30 november 2007, 18:52   #16452
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Maar dan zit ik denk ik nog steeds te ver van de echte macht. Tenzij de innergroup laag in het gevangeniswezen zit. Wat mij onwaarschijnlijk lijkt. Stel je voor dat ik perfect gekwalificeert ben, waar moet ik dan heen? Met welke personen moet ik contact hebben?
Ge kunt gewoon uw best doen. De dynamiek in de hiërarchie vd NWO is niet anders dan in andere niet-NWO-organisaties, sterker nog, die volgen elkaar op. Van onder naar boven in de vorm van een pyramide.
Ge moet gewoon uitblinken in iets en dan weten ze u wel te vinden. Die mannen zien ons nu ook. Ge kunt dit forum dus gerust als een sollicitatie voor de NWO beschouwen. Veel succes toegewenst.
Oud 30 november 2007, 18:52   #16453
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zowat de meest intelligente vraag van gans deze (enorm lange) draad
Oud 30 november 2007, 18:58   #16454
Daimanta
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
zal geen van allen gaan daar je niet in de juiste geslachtslijn zit!

Hoop ik!

Pin d'Ar

Misschien dat er nog ergens een voorouder is die Rothschild's bloed heeft

Maar ik denk het niet. Balen, ik zou graag wat meer van de NWO willen weten van binnenuit. En ik maar denken dat je je alleen omhoog moet werken in een NWO organisatie.....
Oud 30 november 2007, 18:59   #16455
Daimanta
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ge kunt gewoon uw best doen. De dynamiek in de hiërarchie vd NWO is niet anders dan in andere niet-NWO-organisaties, sterker nog, die volgen elkaar op. Van onder naar boven in de vorm van een pyramide.
Ge moet gewoon uitblinken in iets en dan weten ze u wel te vinden. Die mannen zien ons nu ook. Ge kunt dit forum dus gerust als een sollicitatie voor de NWO beschouwen. Veel succes toegewenst.
Dat geeft hoop. Als ik er in ben zal ik jullie een mail sturen
Oud 1 december 2007, 11:30   #16456
Pindar
Banneling

Standaard

god tering!!!
Citaat:

Yet another Taser death

'A man died Thursday after deputies stunned him with a Taser after he jumped from an ambulance, authorities said. A friend of Ashley Ryan Stephens called 911 to request an ambulance, saying her friend was a drug user and was sick. A deputy was sent along with the ambulance crew, which is standard procedure if drugs are involved, said Columbia County Sheriff Bill Gootee.'

http://hosted.ap.org/dynamic/stories...MPLATE=DEFAULT

Toeval allemaal zeker?

Pin d'Ar
Oud 1 december 2007, 11:32   #16457
Pindar
Banneling

Standaard

ik geloof al eerder geplaatst, maar toch

Citaat:
Loose Change, Final Cut

A more than two-hour documentary about what happened on 9/11.
http://video.google.com/videoplay?do...rch&plindex=10

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 1 december 2007 om 11:35.
Oud 1 december 2007, 11:36   #16458
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
New York's Police State

Not unlike Stasi operatives, members of New York’s Intelligence Division roam about in street clothes, looking for suspicious activity. “Abad Nieves … is a detective with the Intelligence Division of the New York Police Department (NYPD). Casually clad in slacks and a black leather jacket, he monitors the response of people loitering in the area. Is anyone making notes or videotaping? Does anyone seem especially startled by the out-of-the-blue appearance of a heavily armed NYPD squad?”
meer

Pin d'Ar
Oud 1 december 2007, 11:39   #16459
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Stealth curriculum is ‘threat to all toddlers’

'A new national curriculum for all under-5s will cause untold damage to the development of young children, a powerful lobby of academics says today. The highly prescriptive regime for pre-school children, which is due to become law next year, has been introduced by stealth, they say. It will induce needless anxiety and dent children’s enthusiasm for learning, according to the group of experts in childhood development.'
Citaat:
That's the idea. It's about locking toddlers into the left brain as early as possible, so that dominates them for life at the expense of the creative 'out there' right brain that is developed through play and imagination.
http://www.timesonline.co.uk/tol/lif...cle2971600.ece

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 1 december 2007 om 11:40.
Oud 1 december 2007, 12:07   #16460
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je goed bent in wat je doet, en de juiste mensen leert kennen zal je misschien kunnen opklimmen. Je zal alleszinds getest worden op je vertrouwen en menzal je vragen compromiterende dingen te doen. Het succes en de macht dat je gaat krijgen is een blanco check. Ik denk dat het veel helpt je bij occulte genootschappen aan te sluiten. Je moet ook een beetje geluk hebben denk ik.

ALs je meedraait met hun en doet wat ze vragen dan zal je goed beloont worden met gunstige deals en succes. Je bent echter een van hun en je zit in een gevang zondat dat je het echt zelf beseft, want als je ooit niet doet wat ze vragen is het plots allemaal gedaan. Ik denk ook niet dat je echt heel hoog zal geraken omdat je niet van een bloedlijn bent.

Een interessante film hierover is Brotherhood of the bell, een goeie film die raar genoeg bijna niet meer vindbaar is. Sommigen zeggen door het onderwerp omdat het zo goed aantoont hoe het werkt.

Hier kan je hem online bekijken:

http://video.google.nl/videoplay?doc...arch&plindex=0

Laatst gewijzigd door exodus : 1 december 2007 om 12:15.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be