![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1641 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Santa Claus is niet Sinterklaas.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#1642 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#1643 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb uitdrukkelijk gezegd de Sinterklaassfeer, hé! Da's ook nog maar een paar weken geleden, zulle.
#1644 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het tekstje waarop je reageerde gaat niet over Sinterklaas, maar over Santa Klaus. Het is parodie op een kerstliedje. Hoe jij dat kan koppelen aan de Sinterklaassfeer, is mij en volkomen raadsel...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#1645 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, Maarten is online dus zal die wel opgeroepen zijn om de restanten te elimineren.
|
![]() |
![]() |
#1646 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe gaat het ook weer "The mods are coming" of zoiets, een beetje dreigend. Sinterklaas en de Kerstman zijn figuren waar men niet bang voor hoeft te zijn (Sinterklaas zegt toch ieder jaar weer dat hij in zijn grote gulden boek kan zien dat alle kindjes het voorbije jaar braaf geweest zijn, al weten we dat er serieus wat deugnieten onder zitten en de Kerstman brengt pakjes en oordeelt niet). Zwarte Piet daarentegen is de figuur die angst moet inboezemen - zoals een lastige Mod. En als we het nog verder moeten doortrekken, volgens velen zijn zowel Sinterklaas als de Kerstman dezelfde (of wist u niet dat Klaus hetzelfde is als Klaas?) en gebaseerd op de oude figuur Odin of Wodan.
![]() |
#1647 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#1648 |
Banneling
|
![]() Iets zegt me dat zion niet lang meer onder ons zal zijn
|
![]() |
![]() |
#1649 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#1650 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Kom aub niet af van: als je A zegt, moet je ook B zeggen, want ik ken mijn alfabet niet meer. Maar het waren scheldterrrades van de eerste tot de laatste letter, en zijn Frans was ook al niet goed. Oweeeeee... Voor hem hoop ik dat hij bijdraait, ik houd van posters die het fel zeggen, maar ze moeten wel beschaafd blijven.
![]() |
![]() |
#1651 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1652 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nachtwaker
:C |
![]() |
![]() |
#1653 |
Banneling
|
![]() Er worden tegenwoordig bans uitgereikt van een maand, bij wijze van gunst.
I.p.v. permbans. Ik heb het al gemerkt bij Eigenzinnig, en nu weer bij iemand anders. |
![]() |
![]() |
#1654 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1655 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waarom is Shweta verbannen?
Hadden we eindelijk nog eens iemand die af en toe iets interessants zei. En ook nog eens een dame dacht ik. ![]() |
![]() |
![]() |
#1656 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1657 |
Banneling
|
![]() Mensen kunnen niet allemaal arbiter zijn hé , ze zijn niet allemaal zo interlegent als U he .
|
![]() |
![]() |
#1658 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1659 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() DucDEnghien is verbannen. Was dan ook duidelijk een dubbelnick van AyneRand.
|
![]() |
![]() |
#1660 |
Banneling
|
![]() Iemand die al twee keer gebannen is voor P.A. stevent met meer P.A. en open ogen op een derde ban af, ik begrijp dat niet.
|
![]() |