![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1641 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De volgende Bondfilm wordt geen linksig propagandafilmpje: http://www.lefigaro.fr/cinema/2018/0...rtistiques.php
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De Aston Martin ging waarschijnlijk vervangen worden door een abonnement van De Lijn.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 22 augustus 2018 om 11:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1642 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op welke politicus lijk je het meest: https://www.hln.be/showbizz/rik-torf...hebt~a2322d23/
Ik ben blijkbaar een Ben Weyts. ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 22 augustus 2018 om 18:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1643 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
terwijl ik dat zo'n slapjanus vind omdat die FDW nog steeds niet heeft kaltgestellt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1644 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anke VDM , als het maar niet uiterlijk is dat ik er op lijk.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1645 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1646 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou ik dit naar de advocaat van Dutroux durven sturen?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1647 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Postzegelautomaat in NYC, anno 2018:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1648 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1649 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar ik het meeste plezier in had vandaag ?
Wel, dat ik gedurende twee en een half uur met mijn hoofd tusen de borsten van een charmante dame heb mogen liggen vandaag. ![]() Spijtig genoeg was het wel bij de tandarts.... ![]()
![]() |
#1650 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep.
Je zou voor minder al naar de tandarts gaan. En dan heb ik het zelfs nog niet gehad over de assistente. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 25 augustus 2018 om 00:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1651 |
Banneling
|
![]() Ik ga daarom naar een mannelijke tandarts, die kan zich ten minste kleden.
Normale vrouwelijke patiënten vinden zo'n stel vreemde tetten boven hun gezicht niet zo fijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1652 |
Banneling
|
![]() als die tetten boven u gezicht hangen, waar is die tandartse dan mee bezig eigenlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1653 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1654 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1655 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1656 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1657 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger, toen ik nog bij de kapper ging was er een van de meisjes die telkens mijn haar waste met haar tetten boven mijn gezicht...als je dan maar 15 bent.....en er steekt zo eentje van 25 haar D-cup bijna in your face....'k moet daar geen tekening van maken zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1658 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 29 augustus 2018 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |