![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1641 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1642 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1643 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik weet het niet hoe het met jullie zit, maar op weg naar hun Porsche lopen de meeste rijke vrouwen mij op hoge hakken en met dure handtassen meestal gewoon voorbij. Kan ik subsidie aanvragen en wil onze overheid dan zeker voldoende wervingsreserve voorzien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1644 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar je hebt daar wel een hoge kindersterfte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1645 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.google.com/search?client...ge+age+nigeria |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1646 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het uiterlijk van de premier heeft geen enkel belang. Persoonlijk vind ik dat ze het er tamelijk goed en neutraal voor iedereen van af brengt. Er lopen op politiek vlak stommere kiekens rond die zich willen profileren. Voor blokkers zal het natuurlijk nooit goed zijn die gaan maar content zijn als er terug executie bloed vloeit op de Grote Markt.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 17 maart 2020 om 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1647 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1648 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze heeft niet de hautaine uitstraling van een Magnette, wiens Nederlands misschien beter is. Maar zij kan haar Nederlands nog verbeteren en ze lijkt er wel vastberaden uit. Magnette zal zijn hautain, compromisloos gedrag nooit verbeteren.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 17 maart 2020 om 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1649 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1650 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Magnette is een lompe ongemanierde boer, zelfs al zou hij heel het oeuvre van Guido Gezelle uit het hoofd kennen. Idem voor die snotaap-voorzitter van de MR.
![]() |
#1651 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zeker voor een Eerste Minister. Vandaag nog gezien op die persconferentie, aflezen van een papier gaat nog net. Een losse babbel is problematisch. Voor een vak-minister zou het er mee door kunnen, niet voor een Premier.
![]() |
#1652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Walen he.
![]() |
![]() |
![]() |
#1653 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1654 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"lompe boer" is dus een beetje een straffe uitspraak voor iemand met zo een cv. Het gefaalde doctoranduske Dewever is gewoon niet opgewassen tegen hem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1655 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1656 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Studie wijst uit dat 50 tot 75 procent van alle geinfecteerde asymptomatisch is, wat de verspreiding van het virus versnelt en de opsporing er van zeer bemoeilijkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1657 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of een pedagoog die nu expert defensie & migratie is (lol ?). Als de tegenspeler schaak speelt en jullie dammen, dan weet je wel dat er enigsinds een probleem is tijdens onderhandelingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1658 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wens het je niet toe want is in realiteit een tremendous enormous much more grotere ramp dan Trump voor de hele omgeving!
![]() |
![]() |
#1659 |
Banneling
|
![]() De Mexicanen die ik tot nu toe heb ontmoet lijken me toch eerder vd werkende soort te zijn. Ze zouden voor Wallonie een verrijking kunnen zijn.
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 18 maart 2020 om 06:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1660 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Hoop het voor jullie want eenmaal ze de Latijnse smaak van 't staken met piket & aanbod van deep fried tostadas te pakken hebben...