![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1641 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Psychopaten heb je daar niet, die aan de oever met zwepen slaan. Of zijn mieren slimmer dan mensen? Bovendien, dat waren werkschuwe hippies in tenten. Hallo.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 25 oktober 2024 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1642 | |
|
![]() Citaat:
Gij zijt toch ne slaaf van het gezag? Gij hebt zelfs geen identiteit, buiten diegene die ge werd toegewezen.
![]() |
![]() |
#1643 |
|
![]() Ik zei het toch. Of bedoelt ge weer iets anders?
![]() |
#1644 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit artikel geeft de inhoud bijna compleet: https://newrepublic.com/article/1596...e-town-project |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1645 |
Minister-President
|
![]() Ik moet gewoon lachen met uw uitspraak dat ik een collectivist zou zijn. Da’s grappig.
Ik kring ook de indruk dat je eigenlijk iedereen die het niet helemaal met u eens is een collectivist of communist noemt. Zo’n soort van passe-partous. Fine, doe maar. Ik denk niet dat “collectivist” een scheldwoord is dus in ga u er niet voor rapporteren. ![]()
![]() |
#1646 | |
|
![]() Citaat:
Libertarisme is WILLEN. Wil jij vrij zijn? Doe jij wat jij wil? Begrens jij jouw vrijheid tot waar de mijne begint? Libertarisme is geen setje regels waarmee je je kan identificeren, want net DAT is collectivisme. Dus als je zegt dat je jezelf identificeert ALS collectivist, dan versta ik er net dat onder; jezelf onderwerpen aan de regels van libertarisme. En dat is dus collectivisme.
![]() |
![]() |
#1647 | |
|
![]() Citaat:
En daar stopt het ook meteen voor mij. Activisten zijn collectivisten. Je MOET libertariër zijn. Uw voorbeeld is waardeloos, in mijn beoordeling van wat een vrije geest is. Ik heb er geen probleem mee mij aan te sluiten bij een goed georganiseerde verzekeringsmaatschappij, geef ik als voorbeeld, maar als ik mij MOET aansluiten (sociale zekerheid in België bijvoorbeeld), dan druist dat in tegen mijn libertarische principes. Uw boek wil aantonen dat libertarisme synoniem is voor niet-organisatie, en dat is onzin. De beste organisaties zijn vrijwillig.
![]() |
![]() |
#1648 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“Zichzelf identificeren als libertariër is collectivistisch” Echt, wat voor een ongelofelijke onzin is dat nu weer. Ik weet niet of ik moet lachen of huilen met zo’n absurde woordenbrij. Man man man. Zou zo van Hegel kunnen komen.
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 26 oktober 2024 om 01:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1649 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kanselpraat voor de Aldi-klant. P.S.: Hegel lijkt me ietwat te hoog gegrepen, maar wie ben ik?
![]() |
![]() |
#1650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trump zou een ramp zijn voor Europa, de NAVO en Oekraïne. Om die reden moet gelijk wie anders winnen, en in praktijk kan dat enkel Harris zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#1651 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jeff Bezos, miljardair en onder andere eigenaar van The Washington Post, heeft besloten dat de krant niet langer Harris ondersteunt "om Trump niet tegen zich in het harnas te jagen".
https://nypost.com/2024/10/25/media/...sement-report/ Laatst gewijzigd door Gipsy : 26 oktober 2024 om 07:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1652 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1653 |
Minister-President
|
![]() Myes…
Ikvraag me nog altijd een beetje af hoe jij het onderscheid maakt tussen slechte en “realistischere” polls. Obviously, die van Nate Silver lijk je niet als realistisch te beschouwen want je bent vrij overtuigd dat Trump wint.
![]() |
#1654 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ik had geschreven: “ik beschouw mezelf als libertarier…”, ipv “ik identificeer me als libertariër”, zou je dan nog steeds zeggen dat ik een collectivist ben?
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 26 oktober 2024 om 08:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1655 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neuh. Dit is gewoon opportunisme.
Trump zal immers 'wraak' nemen op de miljardairs die hem niet steunde, als hij president wordt. Terwijl Harris weinig tot niets zal doen tegen de miljardairs die neutraal bleven, als zij president wordt. Ik vind het ook leuk, hoor. Beetje anti-Trump mensen plagen. Maar we moeten wel eerlijk blijven analyseren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1656 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ook bij u vraag ik me af waarom je zo zeker bent dat Trump wint. Je zei “swing states”, waarmee je suggereert dat polls daar geen rekening mee houden. Ik vraag me dan af of je echt zo naief bent.
![]() |
![]() |
#1657 | ||
|
![]() Citaat:
Het is een vergissing te denken dat men enkel de overwinning van de bevoorkeurde kandidaat voorspelt. Dat is de houding van fan boys. Fanboys en girls die hier niet eens zelf kunnen stemmen op een uitzondering na. Onderstaande is bv is iets om voorzichtig voor te blijven als men Trump verkiest. Het speelt ook mee in mijn voorspelling. Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 26 oktober 2024 om 08:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1658 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel nergens dat 'polls' daar geen rekening mee houden. Maar Trump doet het buiten verwachting goed bij de 'early votes'. En ik verwacht dat dat doorzet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1659 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat meen je te kunnen afleiden uit die early votes?
![]() |
![]() |
#1660 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet ik dit nog 100 x zeggen? |
|
![]() |
![]() |