![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1641 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dat deze tread in vergetelheid moge wegzakken
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2006 om 01:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1642 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1643 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1644 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1645 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1646 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1647 |
Banneling
|
![]() Dat was niet bedoeld als een aanmoediging.
Laatst gewijzigd door eno2 : 9 maart 2006 om 17:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1648 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1649 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1650 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#1651 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door debbie : 9 maart 2006 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1652 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1653 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1654 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1655 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1656 |
Banneling
|
![]() Ik geloof dat ze hier met iemands zak aan het spelen zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1657 |
Banneling
|
![]() Allez, 'k zal eens een positieve bijdrage doen, een duit in het zakje doen, zeg maar.
1 De verantwoordelijkheid van jobcreatie ligt niet bij de onderlaag. 2 Werkwillig moet je zijn, maar niet zo maar geheel in het algemeen en voor alle soorten jobs, maar voor een passende job met een leefbare verloning 3 Je moet rekening houden met de onverbiddelijke leeftijds- discriminatie die effectief bestaat en die het gehele huidige gejakker en opstokerij om ouderlingen langer aan het werk te houden, tot een hypocriet lachertje maakt. 4 Ik vind het leuker een vrijwillige dropout te ontmoeten, dan iemand die zich hopeloos tracht in te passen en die daar niet in slaagt. De eerste heeft wat ie wil, de tweede is een wandelende tragedie 5 De zin van arbeid is niet: j elaten uitbuiten voor andermans doeleinden, maar: plezier hebben in wat je doet en jezelf daarin kunnen verwezenlijken. De meeste oerdomme en repetitieve jobs komen daar nog niet in de buurt van, van zulke eis... 6 Voor wat mezelf betreft, ik ben er nooit in geslaagd me te laten selecteren voor wat ik werkelijk wilde doen. Al scheelde het soms maar een haartje, ik greep er naast... Mijn activiteiten waren dus altijd tweede keus, financiële noodzaak. Ik geef nu volmondig toe, dat ik blij ben dat ik vanaf een bepaald moment voor geld alleen niet mee heb willen werken...Ik was de laatste zes jaar trouwens fel onderbetaald tot in het onleefbare... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1658 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De regeling inzake ziekte, arbeidsongevallen, pensioen, zwangerschapsverlof zou wel van toepassing zijn, doch de daaraan verbonden uitkeringen zouden afhankelijk zijn van de hoogte van het voordien genoten gemeenschapsdienstinkomen, en zouden bijgevolg aan de (zeer) lage kant zijn. Gemeenschapsdiensten zouden doorgaans in de eigen gemeente hunnen worden verricht, waardoor er doorgaans geen vervoerskosten zouden dienen te worden betaald. Voor kinderopvang moeten de gemeenschapsdienstpresteerders maar zelf hun plan trekken, zij blijven immers verantwoordelijk voor hun eigen kinderen. Er zij nogmaals op gewezen dat één van de mogelijk vormen van gemeenschapsdienst zou kunnen bestaan uit kinderthuisopvanggemeenschapsdienst waarbij men dan bv. 1,5 euro zou ontvangen per uur en per kind dat men opvangt, de eigen kinderen niet meegerekend. Iemand die dan gedurende 20 dagen, gedurende gemiddeld 10 uur per dag gemiddeld 4 kinderen van werkende mensen zou opvangen, zou op die manier een belastbaar gemeenschapsdienstinkomen van 1.200 euro (=20x10x4x1,5) kunnen vergaren. Ingeval van de uitoefening van een dergelijke gemeenschapsdienst bij zich thuis, stelt het probleem van de opvang van de eigen kinderen zich niet meer. Strijkgemeenschapsdienst zou men ook bij zich thuis kunnen uitoefenen, en wellicht bestaan er nog andere vormen van gemeenschapsdienst die men gezellig bij zich thuis kan uitoefenen. Laatst gewijzigd door Cynicus : 15 maart 2006 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1659 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
trouwens zeggen dat ze voor de kinderopvang zelf moeten hun plan trekken, vind ik maar flauw hoor..Zou je daar beter ook geen oplossing voor zoeken?
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen. Laatst gewijzigd door Duvelke : 15 maart 2006 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1660 |
Banneling
|
![]() 5 euro en dan hebt ge nog te weinig geld maar 1.5€ is niet enkel onder het europees gemiddelde maar is ook strafbaar en een vorm van moderne uitbuiting vindt ik .
( ex- onthaalvader ben ik ook geweest ) |
![]() |
![]() |