![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1641 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1642 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1643 | |
|
![]() Citaat:
![]() Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1644 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Die verregaande conclusies zijn zoals ik eerder reeds zij, subjectief ingegeven besluiten van individuen, niets meer of minder. Al sprak de meerderheid van de bevolking Chinees, dat doet er niet toe zolang de vorst ook het Chinees spreekt. Mocht het zo zijn dat de vorst de Nederlandstaligen niet in het Nederlands aansprak dan mocht hij voor mijn part ook direct zijn valiezen pakken. Jullie doen echter nog steeds alsof we hier nog in de 19e eeuw verkeren.
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1645 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1646 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1647 |
Banneling
|
![]() Weldra sluiten we het feestjaar "175 jaar België" af en beginnen we een nieuw feestjaar "175 jaar koningsschap". België is niet stuk te krijgen en het wordt sterker met de dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1648 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Verbekes publicaties kunnen natuurlijk wel om te lachen zijn. Maar ik heb dat argument nooit horen gebruiken. Ik veronderstel dat de rechters met zo'n argument zouden rekening houden. Maar voor je mij weer afschiet: ook dit is maar een veronderstelling.
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1649 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1650 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1651 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is dat "men" (u gebruikt immers dat woord) niet al te veel Nederlands spreekt. Een deel van de koninklijke familie kan zich maar amper verstaanbaar maken: Paola nauwelijks, de prinsen bakken het ook bruin en hun echtgenotes brabbelen iets maar doen het overduidelijk met veel tegenzin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1653 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 16 september 2005 om 16:15. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1654 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 16 september 2005 om 16:18. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1655 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op die manier merk ik evenmin iets van jullie flamingantische kermissen. Ik hoorde geen gezang op het Zangfeest. Hebben ze dan niet gekweeld? Neen, ik woon te veraf om het te horen. Ik merkte geen IJzerwakers of -bedevaarders. Is het evenement niet doorgegaan? Neen, ik ga op die dagen niet naar te mijden plaatsen.
![]() |
![]() |
![]() |
#1656 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1657 | |||||||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 17 september 2005 om 12:48. |
|||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1658 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen enkel feest. Wel een hoop tentoonstellingen, concerten en een paar lezingen. Bijzonder mager voor een feestjaar dat, volgens de belgicisten toch, een ongekend enthousiasme onder de bevolking zou moeten losweken.
Een aantal hebben eigenlijk niets van doen met dat feestjaar. De fietshappening in Brussel bijvoorbeeld gaat ieder jaar door. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1659 |
Burger
|
![]() tja als je zelfs "feest van Wallonie" wilt gebruiken om aan te tonen hoe unitaire "de belgen" wel zijn, moet je toch stillaan zelf gaan door hebben dat je aant zeveren zijt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1660 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Als ge dat allemaal geen waardevolle initiatieven vindt, dan ligt dat aan uw Vlaamse perceptie over feest en cultuur. Ik heb er alle begrip voor dat flaminganten slechts een feestgevoel hebben als ze pensenkermis of breughelkop kunnnen naar binnen kassen, maar sommige mensen (Belgicisten) hebben af en toe behoefte aan wat meer fijnzinnig vertier. Kom ook eens naar één van die culturele 175-25-evenementen, en als het echt niet anders kan, schaf u dan nadien een triep en een pint aan om in feeststemming te komen. Pffffffffffffffffffffffff.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 17 september 2005 om 12:53. |
||||||||
![]() |
![]() |