![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#16701 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nog gaan uw ogen niet open... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16702 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nog gaan uw ogen niet open... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16703 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom mijn vraag: wat wilt u nu eigenlijk aantonen aan mij, overtuigd volksnationalist? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16704 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Greek in Mariupol: “The fascist Ukrainians would kill me, they don’t let us leave the city”Er wonen nogal wat Pontische Grieken in Mariupol. Die zijn bang, met reden. Nu Mariupol omsingeld is durven ze de stad niet meer verlaten. Wie dat toch probeert wordt minstens afgeranseld, of erger.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 1 maart 2022 om 03:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16705 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verhaaltje rammelt aan alle kanten. Als je als verdedigers een deel van de bevolking tegen je hebt, dan is dat een bijzonder groot blok aan je been. Je kan immers dan van binnenuit aangevallen worden. Zulke groepen hou je dan zeker niet binnen je eigen territorium.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16706 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat zal dan wel niet echt contradictorisch zijn, veronderstel ik. Ofwa?
![]() |
![]() |
#16707 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn de reeds lang gekende feiten. Laatst gewijzigd door tomm : 1 maart 2022 om 05:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16708 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anti-Russisch? Welneen, een militaire bijstandsorganisatie van Europese landen en de VS. Dat is al lang gekend, net zoals het ook al gekend is dat een bepaalde Russische elite rondloopt met een soort vervolgingswaanzin, met het idee dat iedereen tegen Rusland is... Als je natuurlijk dat zelf hard gelooft en ook voortdurend naar handelt, dan wordt wat je zelf vreest, uiteindelijk de waarheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16709 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De filmpjes zijn grappig, er bestaan honderden zulke filmpjes uit 2014 van Oost-Oekraieners, veel talrijker, die Oekraiense tanks en troepen tegenhielden, die beelden haalden nooit de westerse media. Er is hier een duidelijke propaganda oorlog bezig. De beelden kunnen echt zijn, of niet, duidelijk is dat men probeert die beelden van 2014 na te apen die zo aanwezig waren op de Russische tv (maar die men in het "vrije" Westen niet te zien kreeg). Of nog die "dokter in Mariupol". Ik heb daar nog nooit iemand een positief woord horen zeggen over Oekraine toen ik daar was en plots is het "slava ukrainu". Duidelijk in scene gezet. Met veel wenende kindjes en uiteraard een dreigende achtergrond muziek. Eens de steden stevig in Russische handen zijn zul je een ander soort propaganda zien. En dan zal men zeggen, en terecht "kijk, dit is propaganda". Terwijl we zelf als ganzen constant propaganda gevoerd worden maar veel mensen hebben het zelfs niet door. Daar, en chapeau, is het Westen echt sterk en veel beter in dan de Russen. Psychologische oorlogsvoering. Laatst gewijzigd door tomm : 1 maart 2022 om 05:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16710 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sta me toe niet verwonderd zijn.
![]() |
![]() |
#16711 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16712 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen zijn we 2022. Zaken kunnen veranderen. Dit geeft een mooie opsomming van de zaken die ten goede keerden in Oekraïne, maar dat was natuurlijk niet leuk voor het Kremlin: https://www.youtube.com/watch?v=obMTYs30E9A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16713 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben nooit een democratie gekend. Net als China is Rusland al eeuwen een autocratische dictatuur.. Ze passen beter bij Azië dan bij Europa en Amerika. De NAVO is een bondgenootschap voor democratische landen , tenminste dat zou het moeten zijn. Ook landen die niet zo lang een democratie kennen zijn lid van de NAVO ,zoals in het Zuiden en in het Oosten. Daarom deze landen moeten nog groeien in die traditie. Voor Rusland is dat een brug te ver. Europa kan best in vrede leven met Rusland , ondanks de verschillen, als Poetin niet terug keert naar de koude oorlog Laatst gewijzigd door cato : 1 maart 2022 om 06:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16714 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De oligarchie in Washington,
waar de oligarchie de parlementszetels inneemt. Dictatuur, iemand? 1/ MIC = militair-industrieel complex Pentagon kapitalisme. De gebeurtenissen van de laatste weken beloven een exploderende verkoop van wapens (aan de arme navo-schapen in de EU), met monopolie-winsten voor de oorlogsindustrie. 2/ OGAM = olie, gas en mijnen Dit complex moet geisoleerd worden van het Russische olie en gas omdat NS2 de verbondenheid van de West-Europese en Russische economie intenser dreigde te maken. Het buitenlandbeleid van Washington heeft bovendien geen grip op het Russische beleid. Dit kan niet. Het is een doel van Washington om de controle daarover te verwerven. 3/ FIRE = financiën, verzekeringen en onroerend goed Ongeveer 80% van de bankleningen gebeuren aan de vastgoedsector. Internationaal worden de Angelsaksische financiële instellingen gebruikt om buitenlandse economiën te privatiseren zodat winsten kunnen gemaximaliseerd worden. "As mentioned at the outset, it is more helpful to view
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 1 maart 2022 om 07:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16715 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Poetin heeft de us verkiezingen niet willen beinvloeden Poetin heeft nooit opposanten vermoord of vergiftigt Poetin heeft nooit een burgervliegtuig neergehaald in Donesk Poetin heeft geen persoonlijke miljarden Uw poutain is aan zijn zwanezang bezig, de bevolking zal niet dulden dat ze in armoede wordt geduwd door een psychopaat Het land der leugens , down with him Laatst gewijzigd door edwinp : 1 maart 2022 om 07:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16716 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16717 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh. Het zou interessant kunnen zijn eens te bekijken binnen welke context Mr. Zelensky dat gezegd heeft, en wat hij daarmee bedoelt.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 1 maart 2022 om 11:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16718 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rusland heeft voor de VN-Veiligheidsraad nogmaals herhaald dat er geen plannen zijn om Oekraïne te bezetten.
Moskou heeft enkel de volgende doelstellingen volgens de VN-ambassadeur: "Occupation of Ukraine is not part of our plans.Rusland gaat ook iedereen berechten die zware criminele feiten op zijn kerfstok heeft. Dat is orde brengen en veiligheid. Oekraïne doet het niet. Dan moet iemand anders het doen, de grote broer dan maar. Het zou toch voor iedereen duidelijk moeten dat Oekraïne er niet in slaagt of niet wil in slagen de criminelen te bestraffen. Als het altijd de grote broer is die de klappen krijgt maakt die zich op den duur eens goed boos, zoals grote broers dat kunnen doen. Ik denk dat het dat is dat de ambassadeur wil zeggen.
![]() |
#16719 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16720 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is duidelijk volgens mij dat er heel wat misdaden gepleegd zijn in Oekraïne de afgelopen 8 jaar, en dat die allemaal ongestraft blijven. Hopelijk bent u het ermee eens dat je dan kunt spreken van een staat die faalt, een staat die in gebreke blijft. Maar goed, er is weinig hoop, al jaren ontkent u. U keurt zelfs goed. Wat beschamend is.