![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1661 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ben je ooit als eens "slachtoffer" geweet van verkeersagressie?
![]() |
![]() |
![]() |
#1662 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1663 |
Banneling
|
![]() kijk jij naar voetbal voor de sport, of om naar de mannen te kijken ?
Ben jij blond ? Laatst gewijzigd door Jedd : 9 december 2009 om 23:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1664 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er lopen daar uiteraard wel knappe jongens tussen (Luca Toni en Kaka bijvoorbeeld, en mijn vriendje Ronaldinho), maar om daarvoor 90 minuten naar een voetbalwedstrijd te kijken ... ![]() Soms heb je natuurlijk heel "mannelijke" contacten, maar daarvoor kijk ik dan nog liever naar judo of zoiets (niet dat ik d�*t vaak doe). Ja, maar gelieve het niet voort te vertellen.
![]() |
![]() |
#1665 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag ik om drie uur 's nachts 85 rijden in zo'n zone ? Nuchter, droog wegdek, nieuwe banden, vertrouwd met het traject, en +- een miljoen kilometer ervaring. Laatst gewijzigd door Knipp : 10 december 2009 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1666 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoeveel appels eet je gemiddeld per dag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1667 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een zone 70 (bijvoorbeeld bij wegenwerken) rijd ik (ongeveer) 70 op mijn teller. Ik heb al wel gehoord dat 70 op de teller overeenkomt met iets minder in de realiteit, maar om daar luttele seconden mee te "winnen" lijkt me wat futiel.
Citaat:
![]() Het hangt van zoveel factoren af. Op de snelweg heb ik a priori weinig tegen variabele maximum snelheden, bijvoorbeeld afhankelijk van het uur en/of de drukte en/of de weersomstandigheden. Elders lijkt me dat problematischer. Je kunt moeilijk een maximum snelheid afhankelijk maken van bijvoorbeeld hoe vertrouwd de bestuurder met een traject is (de rechtbanken zullen aan dat begrip veel plezier beleven). In de stad vind ik dat helemaal niet kunnen: ook 's nachts heb je daar redelijk wat fietsers en voetgangers. Uiteindelijk gaat het erom belangen en rechten tegen elkaar af te wegen. Het "recht" enkele minuten eerder ergens aan te komen weegt voor mij minder zwaar dan het "recht" daar levend en gezond te geraken. Dat geldt zowel voor de automobilisten als voor de andere weggebruikers. Verkeersongevallen zijn geen verzinsel van de NWO, maar een droeve realiteit. Veel zullen ongetwijfeld te wijten zijn aan gebrekkige infrastructuur. Andere aan zot gedrag van bestuurders, fietsers en/of voetgangers. Beide oorzaken moeten aangepakt worden. En wat mij betreft mag dat harder dan nu, met het sneller afpakken van het rijbewijs van echt onverantwoordelijke bestuurders (lijkt me nuttiger dan boetes ed).
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 11 december 2009 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1668 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal in de buurt van 1 liggen.
![]() |
#1669 |
Banneling
|
![]() Wat ?!
De lofzang op de wetenschap heeft moet wijken voor de eindejaarsfeesten ?? Laatst gewijzigd door Knipp : 11 december 2009 om 17:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1670 | |
Banneling
|
![]() ![]() Citaat:
85km/u is ca 20% sneller dan 70km/u 20% op een rit van vijf uur is een uur 250 werkdagen per jaar geeft 250 uur 250 uur aan het uurloon van een informaticus = ??? over een 'carrière' van 40 jaar is dit 10.000 uur of 416 dagen laat ons aannemen dat ik tien keer meer per auto rijd dan gemiddeld dat geeft het volgende plaatje : vijf miljoen chauffeurs verliezen 41.6 dagen, dat is 208.000.000 dagen verloren tijd met daartegenover 500 verkeersdoden gerelateerd aan overdreven snelheid laat ons aannemen dat hun leven met de helft wordt ingekort gemiddeld en dat de levensverwachting 80 jaar is; is 500 keer 14600 verliesdagen; dat is 7.300.000 totaal voil�*, de rekening is gemaakt conclusie : wiskunde is een gevaarlijke wetenschap ! ![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 11 december 2009 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1671 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zichtbaarheid is een veel grotere factor in ongevallen dan snelheid imho. Snelheid maakt de gevolgen uiteraard drastischer. Alle ongevallen die ik de voorbije jaren 's nachts heb 'waargenomen' waren overigens zonder enige twijfel gerelateerd aan alcohol. Laatst gewijzigd door Knipp : 11 december 2009 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1672 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1673 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een tijd voor alles wat er is onder de hemel. Er is een tijd om te baren en een tijd om te sterven, een tijd om te planten en een tijd om te rooien. Er is een tijd om te doden en een tijd om te helen, een tijd om af te breken en een tijd om op te bouwen. Er is een tijd om te huilen en een tijd om te lachen, een tijd om te rouwen en een tijd om te dansen. Er is een tijd om te ontvlammen en een tijd om te verkillen, een tijd om te omhelzen en een tijd om af te weren. Er is een tijd om te zoeken en een tijd om te verliezen, een tijd om te bewaren en een tijd om weg te gooien. Er is een tijd om te scheuren en een tijd om te herstellen, een tijd om te zwijgen en een tijd om te spreken. Er is een tijd om lief te hebben en een tijd om te haten. Er is een tijd voor oorlog en er is een tijd voor vrede. ![]()
![]() |
![]() |
#1674 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik pleit voor de oprichting van een 'Orde der Wiskundigen', waarbij enkel leden van deze Orde nog de edele kunst der Wiskunde in het openbaar mogen uitoefenen. Overtreders moeten dan strafrechtelijk vervolgd en streng gestraft worden!
![]() |
![]() |
#1675 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn overigens geen exclusieve categorieën, een indruk die ik bij het lezen van de propaganda van beide kampen soms wel krijg. Dat veel ongevallen aan alcohol te wijten zijn wil ik best geloven. Daar mogen ze dan nog strenger tegen optreden dan nu het geval is (ik heb natuurlijk makkelijk praten ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 12 december 2009 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1676 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind u ook dat die Quote knop van het forum duidelijk een werk is van de Amerikanen die daarmee een geheim complot hebben gesmeed met de pixel-industrie? De achtergrond is blauw en daarmee is meteen het Noorse lichtfenomeen verklaard, nietwaar? Het kunnen toch echt niet de Russen zijn, he? Want die suggestie leidt tot woede-aanvallen bij sommige mensen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1677 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat fruit betreft ben ik voor polyandrie.
Appels, bananen, mandarijntjes, kiwi's, noem maar op. Allemaal lekker! (En gezond, heb ik me laten wijsmaken.)
![]() |
#1678 |
Banneling
|
![]() welk plaatje heb jij aangevraagd bij Music For Life ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1679 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nu hebben ze eens goed beeldmateriaal en talrijke getuigen. Onmiddellijk slaat hun fantasie op hol en krijgen we de vreemdste verklaringen (op dit forum viel het overigens nog mee). De minst idiote vermoeden een supergeheim wapen. En zie, het was zowaar een wapen, niet supergeheim, maar toch, een nieuw soort wapen. Nemen ze met deze bijna zekere verklaring genoegen? Nope! ![]() Dezelfde kwieten die kritiekloos de meest fantaisistische verhalen over dimensie 4.5 of vrije energie overnemen, die zowat elke kwakzalver geloven, die beweren dat vaccins voor massamoorden moeten zorgen, die hoaxes voor waarheid houden, nu zijn ze ineens superkritisch en onderzoeken elke komma om toch maar het UFO-sprookje in leven te houden! Gefundenes fressen voor NWO-agitprop-agenten! Als ik niet wist wie er echt achter zat zou ik nog geloven dat de Russische collega's het opzettelijk hebben gedaan om de believers er eentje af te trekken. Maar allez, uiteindelijk heb ik liever dat de believers over vreemde dimensies en chakra's bazellen dan dat ze het forum bevuilen met hun zielige haatproza. Dus leve de UFO's! ![]()
![]() |
![]() |
#1680 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is op Studio Brussel, mag ik daar wel een plaatje aanvragen?
Mocht ik het doen, misschien iets van Anouk, als dat kan op Studio Brussel.