![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#16921 | |
Banneling
|
![]() Herinnert men hier zich nog dat ik een en ander had gezegd over het 'electromagnetische rooster" (Earth-grid) om de aarde?
Welnu..... Citaat:
http://www.mythinglinks.org/euro~wes...Nuremberg.html Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16922 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus je geeft toe dat het een mythe is? Daar lijkt de link in elk geval op te wijzen.... Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 2 februari 2008 om 18:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16923 | |
Banneling
|
![]() duh? zou dan toch....
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16924 |
Parlementslid
|
![]() Een tijdje geleden las ik ergens dat iemand zich versproken had in een interview en in een serie van voorbije aanslagen in Europa, london,madrid en brussel noemde.
Weet iemand wie dat was en zouden we kunnen uitvinden wat er op het menu staat voor aanslag? Weer iets met treinen zoals Bologna Madrid en London? (en de MP3 steekpartij, want die vertrouw ik voor geen cent op klaarlichte dag met een mes zo te keer gaan midden tussen het publiek en de cameras? Wie gelooft dat nu?) Mijn gedachte was door erop te zoeken de uitvoering te proberen stoppen? Dat er iest zou kunnen gepland zijn lijkt me vident gezien de patronen die zich openbaren de laatste tijd. Nu weer van die idiote ansgt affiches in het station. In Al de stations zijn die affiche borden vreed illuminatie berichtgeving. Zou ze zo graag es allemaal overplakken op een vroege ochtend in alle grote stations van belgie met zo n 'puntje van de ijsberg' . Waarom is sociaal verzet zo ver af van de mensen? Hoe moet ik het anders noemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16925 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb idd gezegd dat er een jaar geleden of zo dat 'hoge pieten', o.m. Hillary Clinton zat er in, gezegd hadden dat er en aanslag geweest was in Belgie, die dus nog niet geweest was, maar ze hebben niet gezegd Brussel. Dit werd gezegd in een Ophra Winfrey show (btw Oprah is een illuminati-tool) (Draai haar naam maar eens om en ga dan eens denken ) Ik heb de opname zelfs hier ergens liggen. Is dat wat je bedoelde? Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16926 |
Parlementslid
|
![]() ja dat zal t wel zijn.
Net op Christian Cotten zitten googlen A mai die doet echt zijn best super. Hij was het die letterlijk zijn BEK heeft open getrokken op de RTBF over 9/11 van de week echt bekijken zalige free man! zie link bij 9/11 draad van mij Ja wie kan het weten wat er zou kunnen gebeuren? Die van Cop Web misschien es vragen? Die heeft een whistleblower contact bij de Nato. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16927 | |
Banneling
|
![]() Yac!
Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16928 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16929 | |
Banneling
|
![]() ik denk nog even en Iran wordt aangevallen...
Citaat:
![]() Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 3 februari 2008 om 08:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16930 | |
Banneling
|
![]() well well well...
Citaat:
![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16931 | |
Banneling
|
![]() THE NEW WORLD ORDER MAP
Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 3 februari 2008 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16932 | |||||||||||||||
Banneling
|
![]() Nog steeds nonsens wat 'we' beweren?
THE NEW WORLD ORDER IN THEIR OWN WORDS Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Pin d"Ar |
|||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16933 |
Banneling
|
![]() ![]() Pin d"Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#16934 | |
Banneling
|
![]() I love this one!
Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16935 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
show is uitgezonden op de nederlandse tv (rtl4). Nog verder terug dan ik dacht nl op 9 maart 2006. Er wordt het volgende gezegd dooor terreurexpert Peter Bergen: Citaat:
hier staat ie: video Ik krijg hem hier niet aan het werk, maar bij iemand anders werkt ie waarschijnlijk wel, de tekst is na ongeveer een half uur geloof ik. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 3 februari 2008 om 15:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16936 | |
Banneling
|
![]() hhhmmmmm
Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16937 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Peru is ook niet echt een vredig landje. Indonesie???? Moslimrebellen zijn daar al sinds de jaren 60 actief(gesubsidieerd door de USA) Laatst gewijzigd door Asshen Sukar : 3 februari 2008 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16938 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16939 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verliest het Westen met opzet de oorlog in Afghanistan door haar troepen niet van degelijke transportmiddelen en wapens te voorzien?
![]() ( ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 4 februari 2008 om 02:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16940 |
Banneling
|
![]() Toepasselijke cartoon :
|
![]() |
![]() |