![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#16961 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of ze laten mannen rondlopen met "Baby-milk-factory" t-shirts in een verwoeste fabriek. Wat ze daar echt maakten daar heb je natuurlijk het raden naar, de fabriek is in puin.
![]() |
![]() |
#16962 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is de tactiek die ze toepassen in Loegansk en Donetsk: mensen afdreigen. Wie niet meedoet, krijgt klappen. Letterlijk. Of figuurlijk: wissel je je Oekraïense identiteitskaart niet in voor een Russische, dan word je van alle arbeid uitgesloten. Dan zeggen de Russischgezinden: "Zie je wel, iedereen is voor Rusland en tegen Oekraïne". Ja, zo kan ik het ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16963 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waarom geeft u zo'n versie enige geloofwaarheid? Gewoon omdat u toch een beetje sympathie koestert voor de Russen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16964 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Trouwens die bewering gaat er in als zoete koek. Een oud vrouwtje, dat bloemen op straat verkocht, bleef dit hardnekkig voor de camera herhalen en prees Poetin.Niets kon haar van die gedachte afbrengen. Beklemmend!
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16965 | |
|
![]() Citaat:
possible < credible < likely < fairly certain < certain
![]() |
![]() |
#16966 |
Banneling
|
![]() ik blijf RT.com volgen en vind helaas weinig propaganda of sporen van desinformatie
Er wordt zelfs 'gesproken' over een invasie, wel zijn er weinig verhalen over de toestand ter plaatse.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16967 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16968 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En? Zijn er beelden getoond van Oekraïners die hun Russische "bevrijders" in uitzinnige vreugde omarmen en hoe ze samen de prisjadka dansen overgoten met massa's vodka?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16969 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16970 | |
|
![]() Citaat:
Moesten de gazetten vol pro-Rusland onzin staan, dan zou ik hier ook tegengas geven.
![]() |
![]() |
#16971 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, in West-Vlaanderen hebben ze daar een uitdrukking voor: " 'twjis in de zak zijn".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16972 |
Banneling
|
![]() neen, helemaal niet, ik zeg dat er weinig 'veldverslagen' worden getoond, men wil precies de militaire actie reduceren toe een fait divers, maar niemand spreekt over drugsverslaafde neonazi's zoals poetin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16973 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
EDIT: ik trek mijn vorige conclusie over RT.com in (BS.com), maar blijf tegenstander van sancties tegen media, zelfs foute media kunnen uw globaal beeld versterken Laatst gewijzigd door edwinp : 2 maart 2022 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16974 |
|
![]() Het is blijkbaar nodig.
Herinner U wat een onnozelheid men in de VS heeft verteld toen Saddam Koeweit binnenviel: De soldaten zouden een hospitaal binnengelopen zijn en de kinnekes uit de couveuses hebben gekapt om er mee weg te lopen (de couveuses) https://en.wikipedia.org/wiki/Nayirah_testimony En later, waren het de WMDs in Irak. Daar moet ik hopelijk geen link voor geven? En nu terug al die onzin. Blijkbaar werkt het elke keer.
![]() |
#16975 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Westen heeft systematisch Oekraine en Rusland tegen elkaar opgezet en beide post-Maidan regimes zijn volledig geinfiltreerd door Amerikaanse adviseurs, etc . Zelfs al ben je tegen de invasie zoals ik, dan neemt dat niet weg dat het Westenn nog altijd een zeer grote verantwoordelijkheid draagt, naast ook Rusland, voor het feit dat de situatie zo geescaleerd is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16976 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16977 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En u ziet het niet. U ziet zelfs veel dieper in uw konijnpijp dan Voltian heeft beschreven en ik kon geloven van iemand die, in alle eerlijkheid, toch wel als een intellectueel zag ook zijn er tussen ons heel weinig bruggen van overeenstemming. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16978 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U beseft natuurlijk wel dat als die juichende Oekraïners zouden bestaan die staats-TV die heel ruim in beeld had gebracht, niet?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16979 | |
|
![]() Citaat:
http://eureferendum.blogspot.com/200...-of-media.html http://eureferendum.blogspot.com/200...roduction.html
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 2 maart 2022 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16980 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |