![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1681 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1682 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens, mijn moeder gaat haar woning verkopen en er is een bod op dezelfde woning (altijd volledig onderhouden/regelmatig vernieuwd) van € 250000. Die woning is dus X 12,5 gegaan in verkoopprijs. De inkomens zijn intussen niet X 12,5 gegaan (In dat geval had mijn vader 12500 € per maand netto moeten verdienen op dit moment) !!. Overigens spreken we in dit geval nog steeds over een woning met een herbouwwaarde van Ca. € 320000. Dus als ik rechttoe rechtaan in functie van nieuwprijs reken zijn de woningen X 16 gegaan in die tijd. Zonder die absurd lage interestvoeten (kunstmatig laag gehouden) was de boel allang gecrashed. Dat weten ze bij de (R)overheid en de banken net zo goed. Dat jij aan die 1/3 regel zit is fijn voor jou, maar zegt evenmin iets over het groter geheel. Je kan natuurlijk altijd ontkennen dat de zon schijnt. Laatst gewijzigd door Stingray : 31 augustus 2013 om 09:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1683 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar naar het schijnt zoekt Carlo nog volk, je moet eens zien maandag, cafe Corsari, Vrt een. Wie niet waagt, blijft als Meneer, nietwaar? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1684 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb wat zitten zoeken naar cijfers, ik vond het niet. Goed, het valt dan nog te betwijfelen of die indicator inderdaad bewijst dat "het vroeger beter was"
![]() |
![]() |
#1685 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://economie.fgov.be/nl/modules/p..._1999-2010.jsp uitgaven voor woning liggen precies toch al een tijdje vast op ongeveer 20% van totale uitgave van huishoudens (sinds 1978). Dus, sorry, uw "gut feeling" wordt niet bevestigd door cijfers...
![]() |
![]() |
#1686 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Iedere gek zijn waarheid... PS : als ik lees dat ze voor een huur van woning en grond € 1584 per jaar opgeven, dan verzoek ik je bij deze mij mee te delen waar ik voor dit bedrag een woning kan huren, want die wil ik onmiddellijk hebben (volgens de algemeen geldende normen waaraan een hedendaagse huurwoning moet voldoen. Laatst gewijzigd door Stingray : 2 september 2013 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1687 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En hoe komt gij precies tot die conclusie?...
![]() |
![]() |
#1688 |
Banneling
|
![]() Met alle respect Voltian, maar ik heb de cijfers die ik je hiervoor gegeven heb niet uit mijn duim gezogen.
Ik weet wel dat men ons de dag van vandaag vanalles wil doen geloven, maar dat betekent nog niet dat men ons ook voor idioten moet houden. Laatst gewijzigd door Stingray : 2 september 2013 om 14:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1689 |
Minister-President
|
![]() Ik kijk enkel naar de verandering van de ratio's over de tijd; 7e exceleke, 2e sheet rij 94 op rij 4, verhoudingsgewijs. Steeds rond 20%.
Overigens ook interessant, rij 6 op rij 1, enkel voeding (een primaire behoefte, akkoord?), lichte daling daar wat betekent dat er meer wordt uitgegeven aan secundaire behoefte; een mogelijk teken van toename van de welvaart? (misschien niet de beste indicator, maar kom) Ik vind dat niet uit he...
![]() |
#1690 |
Minister-President
|
![]() ah, waar zijn uw cijfers dan?!
![]() |
#1691 |
Minister-President
|
![]() Impliceert ge nu dat die cijfers vals zijn?
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 2 september 2013 om 14:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1692 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1693 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat zou toch wel echt straf zijn ![]()
![]() |
![]() |
#1694 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1695 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1696 |
Minister-President
|
![]() Nog een statistiek: werkloosheid hoogst in 7j in VL. Zal ik even de werkloosheid in VL. Tijdens de jaren '80 opzoeken?
![]() Bottom line, het is allemaal niet zo erg als het lijkt en we overleven deze crisis ook wel weer...
![]() |
#1697 |
Banneling
|
![]() En voorts aanmodderen met hetzelfde systeem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1698 |
Minister-President
|
![]() Nee, het kan zeker beter, maar om van een 'end game' te spreken gaat toch een paar stappen te ver. Laten we vooral niet hysterisch worden
![]()
![]() |
#1699 |
Banneling
|
![]() Als de energie op deze aardbol opraakt dan kunnen de clashes die eruitvoortkomen zich wel eens in de vorm van een end game voordoen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1700 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gij ziet de toekomst niet echt rooskleurig hè ![]()
![]() |