![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#17141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moest toch nog een paar hoofdstukken blokken voor mijn toelatingsexamen tot de 53ste graad van de loge. Ik heb mijn tijd dus goed kunnen gebruiken. En nu maar duimen dat ik erdoor ben. Voor mijn stagewerk op dit forum heb ik in elk geval genoeg punten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17142 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De bedoeling van die post was te laten zien dat de term NWO , zo bij zo geen 'uitvinding' van de believers was. En wederom heb je ook die post blijkbaar niet echt goed, en dus heel selectief gelezen, anders was je echt wel een beetje 'wakker' geworden. Het is duidelijk waar je heen wil,, dus laat maar, ik plaats hier voornamelijk berichten voor mensen die er, ook enigszins, voor open staan.Rest heeft geen enkele zin, komt denk ik later wel Anderen kunnen beter een andere thread gaan volgen. ![]() snap ie. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat het een makkie moet zijn de 'bewijzen' te laten zien. Dat op zich is een hele grote aanwijzing dat ze niks nada onderzocht hebben, want zouden ze dat wel gedaan hebben, dan zouden ze goed door hebben dat het geen 'makkie' is! Het zijn allemaal lagen verweven met andere lagen, en ik heb het al zo vaak gezegd, ik , en anderen denk ik ook, kunnen je niet overtuigen! Dat je moet je helemaal zelf en alleen doen. We kunnen je even de weg wijzen en dan moet je zelf gaan puzzelen. o ja en ridiculiseren is een van de beste manieren om de dreiging van een verkeerd wereldbeeld ver van je af te houden, want er zouden wel eens scheuren in kunnen ontstaan. Maar begrijp me goed, je wereldbeeld in stand houden zoals jij dat goed acht, is prima.Dat heet 'vrijheid'. Als schaapjes houden ze de kudde bij elkaar, en ze hebben het niet eens in de gaten dat ze dat doen! Nuff said Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er opeens meer mensen wakker worden Het lijkt ook wel of ikk vaker er over kan vertellen, zowel op werk als in familie. Ook ga ik lezingen geven, en als er nog meer zijn die dat gaan doen... Het zaakje is echter niet begonnen in 1776 met de Bavariaanse illuminati, maar is al duizenden jaren oud. Wel werd de Bavariaanse illuminati geleid door de achterliggende'illuminati. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17148 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In de woning van mijn grootmoeder hangt een interessant schilderij uit de jaren 50. Het beeldt een ezel af die een slinks reptiel slaafs volgt. Ik vraag me af waar de schilder dit denkbeeld haalde.
![]() |
![]() |
#17149 | |
|
![]() Een van de de Darwins, ook wegbereiders van de NWO in hun branche, toont de filosofie van de elite aan:
Citaat:
http://www.prisonplanet.com/articles...mesticated.htm
![]() |
![]() |
![]() |
#17150 |
|
![]() Zeer goeie korte clip over de CFR, een must see, zeker voor diegen die niet geloven in een NWO en die denken dat de CFR een "onschuldige" denktank is.
http://www.youtube.com/watch?v=NxMay...eature=related
Laatst gewijzigd door exodus : 12 maart 2008 om 10:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17151 |
|
![]() In de stijl van vorige post. Deze vind ik ook opmerkelijk. Bush die een grapje maakt?
![]()
Laatst gewijzigd door exodus : 12 maart 2008 om 11:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17152 |
|
![]() Volgens mij is Cherie Blair (vrouw van) een shapeshiftster.
![]() ![]() Je ziet de hoektanden nog. ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke gordel heb je al in het satanisme?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17154 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17156 | |
Banneling
|
![]() says it all...
Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17157 | |
|
![]() Citaat:
Het is toch markant dat dat reptielse toch soms naar boven komt. Er zijn verschillende bronnen en getuigenissen, oud en nieuw die erover spreken. Een iemand die ik ken heeft ooit eens gezien dat een damedie achter een plakaat liep, wanneer ze er vanachter kwam de vorm had van een reptiel die twee maal groter was dan haar. Zelf heb ik ook eens op een bepaald moment een reptielgezicht gezien met een kap over zijn hoofd. Een beetje zoals dit alhoewel het er veel minder cartoonachtig uitzag. Er straalde zo'n beetje een "don't fuck with me" attitude vanaf, zeer zelfzeker ook. ![]() Ook heb ik nog eens iets waargenomen wat op een reptiel leek, het had geen vaste vorm maar meer een vage vorm die toch reptiels en humanoide was. Ik had de indruk dat het probeerde te parasiteren (ik kan het niet anders zeggen). Ik zag hem niet met mijn ogen maar kreeg een beeld van hem (het voelde mannelijk en jong) in mijn geest. Ik voelde een druk op twee plaatsen op mijn onder rug, waar volgens esoterische tradities de chakras zitten. Ik had de indruk dat het dat het hem niet echt lukte. Dat van die chakras komt ook regelmatig terug in verschillende teksten.
![]() |
![]() |
![]() |
#17158 |
|
![]() Zeer goeie site voor de meer wetenschappelijk aangelegden met uitleg over vrije energie e.d, die onder onder door Tesla werd uitgevonden maar onderdrukt wordt door de elite.
http://montalk.net/notes/tesla-wireless-technology
![]() |
![]() |
#17159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Houdt gewoon in gedachten dat je geen energie unidirectioneel kan doorstralen naar een ontvanger zonder gigantisch efficiëntie verlies (het ontvangen vermogen daalt omgekeerd evenredig met het kwadraat van de afstand). Het enige alternatief is dat je wel directioneel gaat werken (via een laser bijvoorbeeld), maar dan spreek je weer over een point-to-point transfer. Maarja, zoals exodus duidelijk 'bewijst', worden miljoenen technici en wetenschappers over de hele wereld nu al decennia misleid blijkbaar. 1 simpel testje om hun gelijk aan te tonen, lukt dergelijke believers helaas nooit. Veel geblaat, weinig wol dus alweer. What's new? ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 14 maart 2008 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17160 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |