Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 maart 2008, 23:35   #17141
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Ah, ik zie dat de politics.be mods voor de intense druk van NWO-HQ zijn gezwicht en parcifal weer op het forum hebben toegelaten!

WB!
Thanx. Ms. Firestone.

Ik moest toch nog een paar hoofdstukken blokken voor mijn toelatingsexamen tot de 53ste graad van de loge.
Ik heb mijn tijd dus goed kunnen gebruiken.

En nu maar duimen dat ik erdoor ben.
Voor mijn stagewerk op dit forum heb ik in elk geval genoeg punten.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 02:16   #17142
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
William Schaap gives expert, informed testimony on the US Government's use of the media to disseminate disinformation via the FBI and CIA.
http://youtube.com/watch?v=bbnxsPgcsH0
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 07:09   #17143
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Leg dan eens uit wat de bedoeling was van dit bericht...

A propos, het zal je misschien weinig kunnen schelen, maar de post "Directeur Planetair Initiatief" bestaat helemaal niet.

De bedoeling van die post was te laten zien dat de term
NWO , zo bij zo geen 'uitvinding' van de believers was.

En wederom heb je ook die post blijkbaar niet echt goed, en dus
heel selectief gelezen, anders was je echt wel een beetje 'wakker'
geworden.

Het is duidelijk waar je heen wil,, dus laat maar,
ik plaats hier voornamelijk berichten voor mensen die er, ook enigszins,
voor open staan.Rest heeft geen enkele zin, komt denk ik later wel

Anderen kunnen beter een andere thread gaan volgen.

snap ie.

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 07:19   #17144
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Bon, jij hebt dus de feiten onderzocht en ik niet. Bewijs dan dat ik ongelijk heb. Daar jij de feiten hebt onderzocht en ik niet moet dat voor jou een makkie zijn.
Steeds zeggen mensen hier die niks, nada onderzocht hebben,
dat het een makkie moet zijn de 'bewijzen' te laten zien.
Dat op zich is een hele grote aanwijzing dat ze niks nada onderzocht hebben,
want zouden ze dat wel gedaan hebben, dan zouden ze goed door hebben
dat het geen 'makkie' is! Het zijn allemaal lagen verweven met andere lagen,
en ik heb het al zo vaak gezegd, ik , en anderen denk ik ook, kunnen je niet
overtuigen! Dat je moet je helemaal zelf en alleen doen. We kunnen je even
de weg wijzen en dan moet je zelf gaan puzzelen.

o ja en ridiculiseren is een van de beste manieren om de dreiging van
een verkeerd wereldbeeld ver van je af te houden, want er zouden wel
eens scheuren in kunnen ontstaan.

Maar begrijp me goed, je wereldbeeld in stand houden zoals jij dat goed acht,
is prima.Dat heet 'vrijheid'.

Als schaapjes houden ze de kudde bij elkaar, en ze hebben het niet eens in de
gaten dat ze dat doen!

Nuff said

Pin d"Ar
Oud 12 maart 2008, 07:25   #17145
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirk001 Bekijk bericht
Het jammere aan de zaak is dat de NWO niet kan worden gestopt, hij komt er zowiezo en zal wereldwijd zijn of toch zo goed als. Met 1 leider aan het hoofd ervan. Het goede nieuws is dat dit regime niet lang zal standhouden en dat het maar met haken en ogen aan elkaar zal hangen, maar er zal wel veel repressie zijn en veel mensen zullen sterven omdat ze geen deel van het systeem wensen uit te maken. Het is allemaal begonnen zo een 200 jaar geleden in 1776 (en nee ik heb het niet over de amerikaanse revolutie, maar wel over de stichting van het clubje "de illuminati" ) Hun eerste actie was de franse revolutie en die was heel succesvol, hun 2de actie was de amerikaanse revolutie maar die is voor hen althans toen mislukt alhoewel ze al snel elke president leverden duurde het tot ver in de 20ste eeuw om ook echt de VS zelf te cotroleren, maar sinds 1913 en vooral sinds 1933 hebben ze ook daar zo goed als absolute controle omdat voor vele zaken het congress geen bal meer te zeggen heeft en ze tegenwoordig ook gewoon het congress geinfiltreerd hebben net zoals ze met elke belangrijke organisatie hebben gedaan. Ook onze huidige paus is lid van het clubje trouwens om maar te zeggen dat het clubje overal zit.
Tsja soms ben ik bang dat het inderdaad door gaat en soms heb ik nog hoop.
Als er opeens meer mensen wakker worden
Het lijkt ook wel of ikk vaker er over kan vertellen, zowel op werk
als in familie. Ook ga ik lezingen geven, en als er nog meer zijn die dat gaan doen...

Het zaakje is echter niet begonnen in 1776 met de Bavariaanse illuminati, maar is al duizenden jaren oud. Wel werd de Bavariaanse illuminati geleid door
de achterliggende'illuminati.

Pin d"Ar
Oud 12 maart 2008, 08:04   #17146
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Humanity is Under Occult Attack

'As you know, the elite attaches great importance to providing us with an external enemy: Huns, Nazis, Communists, Muslim Terrorists etc. It also creates internal enemies by dividing us on race, sex and class. Thus it diverts attention from itself, the real enemy, the elite organized in Freemasonry, an international satanic cult which controls our political, cultural and economic life with magical acumen.'
http://www.savethemales.ca/

Pin d"Ar
Oud 12 maart 2008, 08:06   #17147
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Microsoft and Google don't deny participation in NSA program

'Little-noticed comments by a senior Justice Department official suggest Congress' fight over renewal of the Foreign Intelligence Surveillance Act surround interception of email and Internet data. At a Monday breakfast sponsored by the American Bar Association, Assistant Attorney General for National Security Kenneth Wainstein remarked that the fight over the eavesdropping bill actually centers on US interception of email.'
http://rawstory.com/news/2008/Wireta...mail_0307.html

Pin d"Ar
Oud 12 maart 2008, 10:01   #17148
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ramón Gitannes Bekijk bericht
kolossali krokodilli!
In de woning van mijn grootmoeder hangt een interessant schilderij uit de jaren 50. Het beeldt een ezel af die een slinks reptiel slaafs volgt. Ik vraag me af waar de schilder dit denkbeeld haalde.
Oud 12 maart 2008, 10:31   #17149
exodus

Standaard

Een van de de Darwins, ook wegbereiders van de NWO in hun branche, toont de filosofie van de elite aan:

Citaat:
"The only imaginable way of overcomingthese [sic] difficulties would be to set up a class of consultants who would prescribe what marriages were eugenically admissible and how large the consequent families should be. But this does not solve the difficulty; it only pushes it back a stage, for it leaves unanswered the question who are to be the consultants, and what principles are to guide them in settling the values of the different qualities of mankind. It comes back to just the difficulty I described in my fable, that a tame animal must have a master, and that therefore though it might conceivably be possible to tame the majority of mankind, this could only be done by leaving untamed a minority of the population. Moreover, this minority would have to be the group possessing the most superior qualities of all." [emphasis mine] - Charles Galton Darwin, 1952 (p123)

Charles Galton Darwin in his 1952 book The Next Million Years

In this book C. G. Darwin (1887-1962) attempts to give a general outline of the "future history" of mankind. He was an English physicist and grandson of Charles Darwin of evolutionary fame. Despite being concerned about the over-population of the world he had four sons and one daughter with his wife Katharine Pember. The hypocrisy of this may seem odd, but the concern about over-population only refers to inferior breeds of humans and not superior breeds like himself and his lineage. C.G. Darwin was a long time member and eventual president of the Eugenic Society (1953-59) which represented the belief system held among many of the political, scientific and aristocratic elites of his day and the present.
Lees meer op:

http://www.prisonplanet.com/articles...mesticated.htm
Oud 12 maart 2008, 10:38   #17150
exodus

Standaard

Zeer goeie korte clip over de CFR, een must see, zeker voor diegen die niet geloven in een NWO en die denken dat de CFR een "onschuldige" denktank is.

http://www.youtube.com/watch?v=NxMay...eature=related

Laatst gewijzigd door exodus : 12 maart 2008 om 10:39.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 11:37   #17151
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ramón Gitannes Bekijk bericht
kolossali krokodilli!
In de stijl van vorige post. Deze vind ik ook opmerkelijk. Bush die een grapje maakt?

Laatst gewijzigd door exodus : 12 maart 2008 om 11:38.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 11:44   #17152
Geert C

Standaard

Volgens mij is Cherie Blair (vrouw van) een shapeshiftster.

Je ziet de hoektanden nog.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 11:53   #17153
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
En nu maar duimen dat ik erdoor ben.
Welke gordel heb je al in het satanisme?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 12:00   #17154
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Volgens mij is Cherie Blair (vrouw van) een shapeshiftster.

Je ziet de hoektanden nog.
mrs fake smile from mr fake smile

Pin d"Ar
Oud 12 maart 2008, 12:01   #17155
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
In de woning van mijn grootmoeder hangt een interessant schilderij uit de jaren 50. Het beeldt een ezel af die een slinks reptiel slaafs volgt. Ik vraag me af waar de schilder dit denkbeeld haalde.
kan je er een foto van maken en hier neerzetten?

Pin d"Ar
Oud 12 maart 2008, 12:32   #17156
Pindar
Banneling

Standaard

says it all...

Citaat:
First, I have to comment on the inclusion of the publisher of Skeptic
magazine in the discussion group. Skeptic magazine is devoted to the fanatically
religious maintenance of empirical science. I have read it for years and can affirm
it’s simple message is, anything that isn’t accepted as dogma by the religion of
empirical science is an open object of ridicule. Shermer was incredibly smug, selfsatisfied,
arrogant and dismissive of other’s opinions. However, what I was most
impressed about him was, I could tell what was going to come out of his mouth
before he opened it. The skeptics that are the gatekeepers of empirical science
read from a script that is prepared.
They are like robots without minds, people
who simply repeat dogma and the made-up arguments defending that dogma
against any rational discussion whatsoever.

Pin d"Ar
Oud 12 maart 2008, 16:00   #17157
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
kan je er een foto van maken en hier neerzetten?

Pin d"Ar
Ik zal het niet beloven, maar als het goed uitkomt zal ik het eens doen. Het is een zeer minimalistisch schilderij maar de boodschap is wel duidelijk.

Het is toch markant dat dat reptielse toch soms naar boven komt. Er zijn verschillende bronnen en getuigenissen, oud en nieuw die erover spreken. Een iemand die ik ken heeft ooit eens gezien dat een damedie achter een plakaat liep, wanneer ze er vanachter kwam de vorm had van een reptiel die twee maal groter was dan haar.

Zelf heb ik ook eens op een bepaald moment een reptielgezicht gezien met een kap over zijn hoofd. Een beetje zoals dit alhoewel het er veel minder cartoonachtig uitzag. Er straalde zo'n beetje een "don't fuck with me" attitude vanaf, zeer zelfzeker ook.

Ook heb ik nog eens iets waargenomen wat op een reptiel leek, het had geen vaste vorm maar meer een vage vorm die toch reptiels en humanoide was. Ik had de indruk dat het probeerde te parasiteren (ik kan het niet anders zeggen). Ik zag hem niet met mijn ogen maar kreeg een beeld van hem (het voelde mannelijk en jong) in mijn geest. Ik voelde een druk op twee plaatsen op mijn onder rug, waar volgens esoterische tradities de chakras zitten. Ik had de indruk dat het dat het hem niet echt lukte. Dat van die chakras komt ook regelmatig terug in verschillende teksten.
Bijgevoegde afbeelding(e)

Oud 14 maart 2008, 11:03   #17158
exodus

Standaard

Zeer goeie site voor de meer wetenschappelijk aangelegden met uitleg over vrije energie e.d, die onder onder door Tesla werd uitgevonden maar onderdrukt wordt door de elite.

http://montalk.net/notes/tesla-wireless-technology
Oud 14 maart 2008, 11:23   #17159
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Zeer goeie site voor de meer wetenschappelijk aangelegden met uitleg over vrije energie e.d, die onder onder door Tesla werd uitgevonden maar onderdrukt wordt door de elite.

http://montalk.net/notes/tesla-wireless-technology
Ik kan dat fundamenteel debunken maar is dat de moeite waard?

Houdt gewoon in gedachten dat je geen energie unidirectioneel kan doorstralen naar een ontvanger zonder gigantisch efficiëntie verlies (het ontvangen vermogen daalt omgekeerd evenredig met het kwadraat van de afstand).

Het enige alternatief is dat je wel directioneel gaat werken (via een laser bijvoorbeeld), maar dan spreek je weer over een point-to-point transfer.

Maarja, zoals exodus duidelijk 'bewijst', worden miljoenen technici en wetenschappers over de hele wereld nu al decennia misleid blijkbaar.

1 simpel testje om hun gelijk aan te tonen, lukt dergelijke believers helaas nooit.
Veel geblaat, weinig wol dus alweer.
What's new?

Laatst gewijzigd door parcifal : 14 maart 2008 om 11:24.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2008, 11:33   #17160
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik kan dat fundamenteel debunken maar is dat de moeite waard?

Houdt gewoon in gedachten dat je geen energie unidirectioneel kan doorstralen naar een ontvanger zonder gigantisch efficiëntie verlies (het ontvangen vermogen daalt omgekeerd evenredig met het kwadraat van de afstand).

Het enige alternatief is dat je wel directioneel gaat werken (via een laser bijvoorbeeld), maar dan spreek je weer over een point-to-point transfer.
Be my guest om het fundamenteel te debunkend. Want nu herhaal je gewoon het lesje dat je geleerd hebt op school. Een link naar het originele artikel van Tesla staat er ook in.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be