![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#17161 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wie vliegt met de vliegtuigen? Wie brengt de explosieven aan? Wanneer? Wie moet er allemaal zwijgen opdat de explosieven niet gespot zouden worden voor de false flag? Wie doet de telefoontjes naar de familieleden vanuit de vliegtuigen? Waar zijn de passagiers? Welke verantwoordelijken op de luchtmachtbases moeten meewerken en door wie worden zij gesuperviseerd? Wie is er allemaal op de hoogte binnen de veiligheidsdiensten? Dan kom je al gauw aan een paar honderd mensen. Bovendien moeten al die mensen niet alleen zwijgen tot op het moment van de aanslag, maar moeten zij - in tegenstelling tot gewone terroristen - ook achteraf allemaal tientallen jaren hun mond houden. Je ziet zelf toch ook wel het verschil tussen bijv. de Golf van Tonkin (waarvan we weten dat het een false flag was) of een simultane explosie van twee gigantische gebouwen midden in een van de drukste steden van de wereld in combinatie met een aanslag op een van de best beveiligde gebouwen van de planeet? Laatst gewijzigd door Steve_M : 7 mei 2011 om 15:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17162 |
|
![]() Ik kies zelf nog wel waarop ik reageer. Als jij hier met Pieczenik wil komen aanzetten en ik zeg dat ik zijn claim over 9/11 lachwekkend ben, dan heeft zijn claim m.b.t. Bin Laden daar toch niets mee te maken? Meer nog, dan is die geheel off-topic.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
OBL is 9/11 gerelateerd, tenzij jij claimt dat die er niets mee te maken heeft. Dat is uw goed recht. Stop gewoon met mierenneuken, zagevent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17164 |
|
![]() Zijn de argumenten op?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17165 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Oblique : 7 mei 2011 om 15:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17166 |
Banneling
|
![]() Gij zij de clown die beweert dat een false flag claim of obl niet ontopic is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17167 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17168 |
Banneling
|
![]() Gij stelt u aan door te stellen dat obl offtopic is en dat maar moet verhuizen. En verder versplil ik er geen tijd meer aan, zager.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17169 | |||||
|
![]() Citaat:
Het begint met deze post: Citaat:
Ik reageer: Citaat:
Ik voeg eraan toe: Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Steve_M : 7 mei 2011 om 16:02. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17170 | ||||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De terroristen misschien, hoewel dit gezien hun gebrek aan ervaring te betwijfelen valt. Mogelijk werden ze van op afstand bestuurd. Er zijn bewijzen dat er explosieven gebruikt zijn, wat voor type weten we niet. Bijgevolg kunnen we ook moeilijk oordelen over de plaatsing er van. Werden ze op een typische manier geplaatst dan had je hier wellicht de grootste groep mensen voor nodig, hoeveel is een raadsel aangezien tijd de grootste factor is. Was er veel tijd voor de planning, dan kan je dit met een kleine groep. Citaat:
Citaat:
Dood? Citaat:
Citaat:
Maar echte bewijzen hoeven zij ook niet onder ogen te krijgen, tenslotte werd er gewerkt met patsies waardoor er later een verhaal kon worden opgebouwd dat wees naar moslimextremisten. Tot op de dag van vandaag is dat verhaal ontzettend slordig. De CIA is z'n belofte om ons het volledige plaatje te tonen nooit nagekomen. Het blijft grotendeels bij hersenspinsels van pundits in de media. Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17171 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17172 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17174 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hopelijk neemt u de moeite ook dit filmpje eens te bekijken , ieder die volledig geïnformeerd wil zijn zou dat moeten doen. Een uitgebreide vergelijking tussen echte controlled demolitions en de instortingen van de Twin Towers. http://www.911myths.com/index.php/WTC_Not_A_Demolition Citaat:
Citaat:
En heeft u een filmpje met die brandweerlieden die het over bommen hebben? Citaat:
In de VS kun je beweren wat je wil , getuige lieden als Alex jones! Dat mond houd verhaal heeft geen enkele onderbouwing.
![]() |
![]() |
#17175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begrijpt u dat echt niet ? U praat alsof het over dezelfde klus gaat in beide gevallen.
![]() |
![]() |
#17176 | |||||||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kijk misschien ook eens naar getuigenissen van deze man, hoewel hij niet spreekt over een bom, kan je weinig anders concluderen: http://www.youtube.com/watch?v=R1yR-iQiV8A Hij spreekt over de explosie en destructie in de lobby. "Lang" na dat het vliegtuig was binnengevlogen. Nog altijd vuurballen die de lift nemen? Of liften die naar beneden vallen? Ik ben benieuwd welk excuus er deze keer gaat gebruikt worden. Dat kan ja, tenzij je behoort tot de mainstream media. Dan volg je simpelweg een script. En als je toch je mond voorbij praat, dan sturen ze u de laan uit. (Phil Donahue/Peter Arnett werden ontslagen na kritisch te durven zijn over de invasie van Irak.) |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17177 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Door de vliegtuig impact werden er liften afgesneden , welke vervolgens een stuk in vrije val naar beneden denderden! Op vele verdiepingen onder de impact zones zijn vuurballen waargenomen welke uit liftschachte kwamen. Vuurballen wijzen niet op explosieven, juist niet ( ja in Hollywood misschien) Getuigen verklaringen van mensen die in dhttp://sites.google.com/site/911stor...saccounts91-60e torens werkten : Citaat:
Wat zij denken die erbij waren is relevanter dan hetgeen dat wij denken . Citaat:
In plaats daarvan valt u de persoon aan op zaken die niets met de inhoud te maken hebben. De niet-complotdenkers krijgen altijd uren aan videos door de strot geduwd , maar andersom bekijken zij zelf niets. [quote] Yep, dat zei ik dus. Een simpele vaststelling van de feiten, het zag er uit als een gecontroleerde demolitie.[/qoute] Probleem is alleen dat er direct voor de instortingen helemaal geen series explosies te horen waren. En bovendien zag het er helemaal niet uit als een controlled demolition als we even de tijd nemen te gaan vergelijken, TOTAAL NIET
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 8 mei 2011 om 12:17. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17178 | |||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het doet er infeite niet toe of het nu opzettelijk is of niet. Er worden u feiten getoond, en het enige waar jij toe in staat bent is afkomen met verhalen die zelfs niet relevant of fysisch mogelijk zijn. Citaat:
"Nee, ze zeggen het wel, maar eigenlijk willen ze iets anders zeggen!" Citaat:
Ik heb genoeg gezien, al 10 jaar lang, van mensen zoals, en Mark Roberts zelf. Ik geloof niet omdat ik wil geloven, maar omdat het bewijs mij in die richting heeft gestuurd. En ik beschuldig Mark Roberts niet omdat ik mij wil vastpinnen op 1 gedachtegang, verre van. Maar Mark Roberts is oneerlijk, en ik kan niet overweg de stompzinnigheid die die man uitstraalt in z'n argumenten. Soms is er zoveel verkeerd met iemand z'n argumentatie dat het zichzelf ontkracht. Als er dan toch zijn die personen zoals hem willen volgen, dan moeten ze dat maar doen. Hij probeert voor allerlei fenomenen verklaringen te geven die geen steek houden, net zoals jij met je vuurballen en vallende liften die de destructie van hele vloeren zouden moeten verklaren. Als iemand met een gladgestreken gezicht claims maakt die fysiek onmogelijk zijn, wat kan je daar dan nog op inbrengen? Dat is in het verleden al ontkracht geweest, u kiest er voor bewijzen te negeren en jezelf te herhalen. Wat doe je hier eigenlijk atmosphere? |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die geluiden die men hoorden waren geen explosies maar bvb jumpers of vallende liftkokers
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17180 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
FDNY Assistant Chief Joseph Callan: "Approximately 40 minutes after I arrived in the lobby, I made a decision that the building was no longer safe. And that was based on the conditions in the lobby, large pieces of plaster falling, all the 20 foot high glass panels on the exterior of the lobby were breaking. There was obvious movement of the building, and that was the reason on the handy talky I gave the order for all Fire Department units to leave the north tower." Source Callan: "For me to make the decision to take our firefighters out of the building with civilians still in it, that was very tough for me, but I did that because I did not think the building was safe any longer, and that was just prior to 9:30."–Source EMS Division Chief John Peruggia: "I was in a discussion with Mr. Rotanz and I believe it was a representative from the Department of Buildings, but I'm not sure. Some engineer type person, and several of us were huddled talking in the lobby and it was brought to my attention, it was believed that the structural damage that was suffered to the towers was quite significant and they were very confident that the building's stability was compromised and they felt that the north tower was in danger of a near imminent collapse. Citaat:
Citaat:
Mensen kwamen brandend uit de liften in de lobby , dat gebeurd niet als je dichtbij detonerende ladingen staat. Citaat:
Citaat:
Daarvan kan ik nog vele voorbeelden tonen. Neem die man in het ziekenhuis die begint te zeggen "I heard a bomb " Maar in de zin daarna ( die door oneerlijke mensen wordt weggelaten)zegt hij "I thought is was a transformer that blew up again . Of die vrouw die zei "there were bombs going off all over the place " Wat blijkt nu , het ging over een moment na beide collapses van de torens ! Citaat:
Citaat:
Nogmaals , lucht/ kerosine mengsels zijn vergelijkbaar met fuel-air explosives en leveren veel energie op, dat is een onweerlegbaar feit.
![]() |