![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1701 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er zijn er wel meer die het niet begrijpen.
![]() |
#1702 | |
|
![]() Citaat:
![]()
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 16 juli 2011 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1703 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() So what.
Buiten het wettelijk verbod, zie ik geen enkele reden waarom racistische ideeën of gevoelens niet zouden mogen geuit worden.
![]() |
![]() |
#1704 | |
|
![]() Citaat:
Dat is namelijk wettelijk verboden. 2) Ik zie ook geen enkele reden waarom dit gedrag aan de kaak te stellen niet zou mogen. Gij wel?
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 16 juli 2011 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1705 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Censureren: fout.
![]() |
![]() |
![]() |
#1706 |
Banneling
|
![]() Moeten er 1000+ posts verschijnen om dat
A- zegt dat racisme geen racisme is en dit hun vrije mening is B- zegt dat racisme niet kan en dit strijdig is met de wet? Ik heb onlangs een draad volledig zien gewist worden ik stelde me daar ernstige vragen bij? Wat ik toen begreep is dat men hier tewerk gaat met twee maten en twee gewichten. Racisme blijft racisme, het is algemeen geweten dat er voor rechts in de benelux geen sprake is van racisme als het over moslims gaat, dan mag en kan je schijnbaar alles zeggen. 2 maten en twee gewichten op dit forum, zeer spijtige zaak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1707 |
Minister
|
![]() Alboreto, kun jij eens uitleggen wat er precies racistisch zou zijn aan de uitspraak:
"Islam is prima. In achterlijke islamlanden. In de ontwikkelde wereld waar men gebruik maakt van het wiel e.d. is Islam overbodig. De enige markt waar islam uiteindelijk nuttig zou kunnen zijn is deze van de plofkoffers. Daar hebben ze ervaring mee." Enkel zeggen of insinueren dat het racisme is, volstaat niet. Ik wil nu onderhand wel eens een gedegen onderbouwing zien, waarin duidelijk wordt gemaakt waar, in welk(e) woord(en), dat vermeende "racisme" nu eigenlijk zit. Dat geldt ook voor die andere "voorbeelden" van "racisme" die jij gisteren aanhaalde. Ook daar zag ik graag nog een antwoord op.
![]() |
#1708 |
|
![]() Ik respecteer uw mening, maar ik vind van niet.
Dan zijn we het dus eens. ![]()
![]() |
#1709 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoef geen respect voor mijn mening, enkel voor de vrije uiting ervan.
![]() |
![]() |
#1710 |
Banneling
|
![]() Dankzij mensen zoals gij betekent het woord " racist " helemaal niets meer. Men kan dat te pas en te onpas naar het hoofd geslingerd krijgen, voor gelijk welke opmerking...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1711 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb wel al forumgebruikers er op gewezen dat een bepaalde uitspraak racistisch is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1712 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Het is niet dat wanneer jij zegt dat "een bepaalde uitspraak racistisch is", dat het dan ook zo is, zeker niet als jij dat op geen enkele manier met argumenten onderbouwt of aannemelijk kunt en wilt maken, zoals je nu al ettelijke keren hebt gedaan. Keer op keer weiger je om aan te geven en te onderbouwen wat er volgens jou racistisch aan een bepaalde uitspraak zou zijn. Je stelt enkel dat het zo is, alsof jij het alleenrecht hebt om te kunnen bepalen wat racisme is en wat niet. Ter illustratie: Citaat:
Of zoals gisteren: Citaat:
Enkel zeggen dat het racisme is, volstaat niet. Ik wil nu onderhand wel eens een gedegen onderbouwing zien, waarin duidelijk wordt gemaakt waar, in welk(e) woord(en), dat vermeende "racisme" nu eigenlijk zit.
![]() |
![]() |
#1713 | |
|
![]() Zeg nu nog eens dat Jurgen ongelijk had:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1714 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en daarbij loog u dus want die uitspraken waren naar de letter van de wet helemaal niet racistisch, wel probeerde u dus anderen het zwijgen op te leggen of discussies plat te gooien omdat U vind dat het niet mag..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1715 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij lijkt nog altijd niet te begrijpen dat er racistische uitspraken zijn die wettelijk wel toegelaten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1716 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1717 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1718 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zie in die link veel woorden staan van één of andere meneer of mevrouw Modood (what's in a name?), maar op geen enkele wijze een concreet antwoord op de gestelde vraag. Zelfs niet iets wat er op lijkt. Tot nu toe dus geen enkele onderbouwing van je, alleen de kale stelling dat het racisme is, maar niet waarom dat racisme is, of waarom jij dat vindt. Niets van dat. Enkel zeggen dat het racisme is, volstaat niet. Ik wil nu onderhand wel eens een gedegen onderbouwing van je zien, waarin duidelijk wordt gemaakt waar, in welk(e) woord(en), dat vermeende "racisme" nu eigenlijk zit. Ter herinnering: Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1719 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1720 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jij bent hier toch naar eigen zeggen om te discussieren?
![]() |