![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#17301 |
Parlementslid
|
![]() Hier zijn nog een paar interessante filmpjes :
De interviewer hier is als ik het goed heb werkzaam bij cnbc of was daar in elk geval werkzaam tot een paar jaar geleden (dankzij telenet heb ik die zender nl niet meer ). http://nl.youtube.com/watch?v=O-1ISx68w1s http://nl.youtube.com/watch?v=EjzFD8eh_jE http://nl.youtube.com/watch?v=CLQvdtuJ2kk http://nl.youtube.com/watch?v=RpsivPwt6tU Het gaat niet echt over de NWO zelf, maar wel over het tracken van allerlei dingen en hoe ze via gps, uw printer, dvd burner en dergelijke ook kunnen achterhalen van waar iets komt of waar u bent en geweest bent. Daarnaast gaan de filmpjes ook over data verzamelen over iedereen en dit gaat vrij ver. Ze verzamelen allerlei data over iedereen. Telkens u gaat winkelen of een betaalkaart gebruikt. Ter info (dit kan u wel ergens vinden denk ik) een paar jaar terug was er iets dergelijks bij intel ! Intel had toen in elke processor een unieke ID geplaatst zodat elke processor kon geidentificeerd worden zelfs via het internet !! Ze hebben beloofd van daarmee te stoppen, maar of ze dat ook echt gedaan hebben weet ik niet (en niemand kan daar met zekerheid op antwoorden trouwens). Ze kunnen op dit moment trouwens elke zoekactie , elke site,alles wat u online doet achterhalen ! Ook microsoft maakt trouwens gebruik van unieke ID's ivm windows en andere ms software. Het gaat dus heel ver op dit moment wat men allemaal kan doen. Er is trouwens al over gespeculeerd dat de zogenaamde lekken in de ms software helemaal niet toevallig zouden zijn, maar dit is tot nu toe voor zover ik weet niet bewezen. Microsoft heeft wel bepaalde codes en dergelijke moeten overhandigen aan de overheid in de VS. Dit alles toont wel aan hoe makkelijk men op dit moment al heel veel info over iemand kan vergaren ! Dit is eigenlijk beangstigend. Het zal dan ook heel makkelijk worden voor de NWO eenmaal ze echt op het voorplan gaan treden om bijna absolute controle te krijgen op alles wat iedereen doet. Microsoft is nu zelfs bezig om te proberen "gedachten" van hun klanten te lezen (er stond hierover een artikel op het laatste nieuws een tijdje geleden, misschien kan iemand dit terugvinden ? ) Laatst gewijzigd door dirk001 : 22 maart 2008 om 20:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17302 |
Burger
|
![]() Ik wacht met spanning af tot er eindelijk eens iemand enkele blikjes bijbelcode gaat opentrekken. Vast en zeker zullen er dan vele totnogtoe ongekende, schokkende mededelingen over de Nieuwe Wan Orde aan het licht komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17303 |
Parlementslid
|
![]() IK heb dat artikel van ms niet op hln kunnen vinden, maar het staat wel nog steeds op tweakers :
http://pro.tweakers.net/nieuws/49843...ker-lezen.html Hier een artikel over de RFID chip : http://www-05.ibm.com/be/ideasfromib.../nl/index.html Nog een artikel over de RFID chip : http://www.volkskrantblog.nl/bericht/132088 Hier nog een artikel over het biometrisch paspoort/id kaart(en) : http://www.cvib.nl/cvibnew/2006/08/vanaf_die_dag_a.php En daar staat het dan : "loop je het risico dat je, als je ernstige bezwaren hebt tegen biometrie, niet meer kunt deelnemen aan de maatschappij" ik zou zeggen de NWO komt met de dag dichterbij ! Hier een artikel van de telegraaf over de RFID chip : http://www.telegraaf.nl/digitaal/336...or_RFID__.html Ter info het is mogelijk om gedeactiveerde chips terug te activeren en hoe ga je trouwens ooit weten of die chips wel ooit zijn gedeactiveerd ? En dit artikel !!!! : http://www.sopn.nl/modules/news/arti...?storyid=45567 Tja privacy is voor hem geen probleem ...... maar voor mij wel ! (maar lees ik dat goed dat ze rfid stof strooien ?? ........ ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17304 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Men heeft wel codes gevonden ivm Hitler en de nazi's. En in de eerste 5 boeken van het OT (de boeken van Mozes als we abstractie maken van het feit dat Mozes enkel eindredakteur was van genesis ) staat er het woord torah als ik me niet vergis en het staat normaal geschreven in genesis en exodus, het staat niet in leviticus en het staat omgekeerd geschreven in numeri en deuteronomium. Ze wijzen dus naar leviticus waar het woord "Elohim" staat geloof ik wat God betekent. Maar zoals ik al zei, voorzichtigheid is geboden en alhoewel ik dit heel erg interessant vind, ga ik er zeker niet vanuit dat het 100% zeker correct is. Alhoewel bovenstaande codes wellicht wel correct zijn. Chuck Missler heeft hierover een volledig boek geschreven. Hij heeft nog gewerkt als encryptoloog of zoiets voor de overheid en het was dus zijn job om zulke codes te vinden en te kraken. Maar om naar codes te zoeken ivm de NWO ....... ik zeg niet dat het niet kan, maar vraag me af of dat wel de bedoeling is en of er uberhaubt wel zulke codes instaan. Misschien in het boek van Daniel dan. Voor zover we weten staan er enkel codes in het OT trouwens en niet in het NT en als er 1 boek kandidaat zou zijn voor zulke codes dan is het wel openbaringen, maar ja dat is NT. En het is wel makkelijker om codes te zoeken ivm gebeurtenissen uit het verleden dan uit de toekomst. Het zijn immers codes en als je al niet weet naar wat je op zoek moet hoe kan je dan weten hoe je het moet vinden ? Ik bedoel het gaat heel vaak om specifieke namen en dergelijke en we kennen zelfs nog geen namen van (de) NWO leider(s). Ik zou zeggen dit is iets wat mensen maar eens moeten uitzoeken als de NWO er is, want ik denk niet dat je eerder aan die codes gaat komen. We moeten eerst weten wie er aan de top van de NWO gaat staan en dan kan je het proberen. Het is niet de bedoeling om adhv die codes de toekomst te voorspellen, maar eerder om de betrouwbaarheid van de bijbel aan te tonen in onze tijd en om het mogelijk te maken om de "echte" bijbel(s) eruit te halen tov de vervalsingen. (want die zijn er jammer genoeg en zelfs veel meer dan dat er echte zijn op dit moment). Maar goed we zijn hier wel off topic bezig. Ik zou zeggen de bijbelcodes ivm de NWO zijn echt wel een wanhoopspoging en volgens mij vind je in de bijbel zelf (gewone tekst) veel betere aanduidingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17305 |
Parlementslid
|
![]() Hier nog een artikel nu over de "zwarte doos" in auto's :
http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetensc...e-rijden.dhtml En opnieuw gebruikt men allerlei drogredenen om zoeits aan te praten en dan heeft men 1 klein paragraafje over privacy waar men de mensen gerust stelt ......... tja ik wil zoiets niet in mijn auto, maar ik vrees dat er binnenkort geen keuze meer zal zijn |
![]() |
![]() |
![]() |
#17306 |
Parlementslid
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetensc...jgt-ogen.dhtml
Hier is nog een artikel over de ISS robot, misschien is dit ook iets voor NWO , want op dat vlak is men ook druk bezig. Het USA leger heeft in Irak al een soort "robot" soldaat getest of is hem nog steeds aan het testen. Het gaat om een soort robot die helpt bij het controleren van de veiligheid op straat en die men kan uitrusten met bepaalde wapens. Men heeft tegenwoordig ook al volledig computergestuurde vliegtuigen ...... . |
![]() |
![]() |
![]() |
#17307 | |
Banneling
|
![]() well well well
Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17308 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeer goed artikel van David Icke over de financiele crisis die opzettelijk gecreëerd is door de machtige families de banken bezitten. Onze economie is totaal overgeleverd aan hun wil, en hun uiteindelijke doel is controle, door middel van crissisen te creëeren en zo hun eigen oplossingen naar voor te brengen.
http://www.illuminati-news.com/Articles/136.html
![]() |
![]() |
#17309 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17310 | ||
|
![]() Je zou beter het artikel eens lezen... dat heb je duidelijk nu nog niet gedaan.
Hier voor de luiaards, alhoewel het aangeraden is van het excellente artikel volledig te lezen. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17311 | |
|
![]() Interessant...
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17312 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het concentreert nog meer macht op 1 plaats, het trekt de teugels nog wat strakker aan. Den dunne wordt dunner, den dikke dikker.
Die rente en devaluatie vd munt, dat is ook een zweep van de leenheer/beschermer(NWO) om ons wat harder te doen werken (of vechten). Het is economisch terrorisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17313 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17314 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17315 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17316 |
Parlementslid
|
![]() Zoals ook anderen al gezegd hebben. Het doel is "absolute" controle over alles en iedereen op elk moment en in elk facet van het leven dmv de ingeplantte chip. Maar er is nog wat werk ...... 1) de naties (of landen ) moeten ontbonden worden daarom dat ik geen voorstander van splitsen ben in belgie omdat ik denk dat dit ook past in het NWO plan, het verzwakken van de naties door hen op te delen en meer en meer macht naar organisaties als de EU, WTO en VN door te sluizen 2) het verminderen van het aantal munten en centrale banken naar wellicht uiteindelijk nog 1 munt en 1 centrale bank (of misschien 1 per regio zoals we in de EU zien ) 3) het gebruik van de RFID chip om alle goederen, dieren en MENSEN te controleren en te traceren 4) het omverwerpen van de nationals grondwetten (zie het nieuwe EU verdrag en de toekomstige noord-amerikaanse unie ) Mensen die de chip weigeren zullen ter dood gebracht worden. Ik zie dit al gebeuren binnen 10 tot 15 jaar als je ziet hoe snel technologie zich verspreid vandaag. Tot recentelijk dacht ik dat het nog wel wat langer kon duren, maar ik denk dat nu ik zie hoe ver men al staat met de RFID chip en hoeveel hij nu al gebruikt wordt en hoe snel men dit alles kan doen ......... ik geef het nog 10 tot 15 jaar IK denk dat we al grote veranderingen gaan zien tussen dit en 5 jaar. Misschien niet zozeer in de EU omdat die al vrij ver gevorderd is (hier staan we voor op de andere continenten maar oa de VS is ons snel aan het inhalen ) Men zal de chip eerst op vrijwillige basis gaan gebruiken voor de meerderheid en verplichte basis voor bepaalde groepen zoals militairen, gevangenen, alzheimer patienten en dergelijke. Men zal het stilaan uitbreiden totdat op den duur de meerderheid er 1 zal hebben en dan zal men de rest verplichten er ook 1 te hebben of je zal niet langer kunnen kopen of verkopen ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17317 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
In theorie is elke vorm van protest tegen de overheid binnenlands terrorisme en dus ook bijv stakingen vallen hieronder ! Velen zeggen "ja maar je moet dat niet zo ruim zien" ........ mijn antwoord : waarom de wet dan niet aanpassen en het herschrijven zodat we exact weten waarover we het hebben ? Maar dat willen ze niet doen want ze willen bewust de wet vaag houden om hem zo ruim mogelijk te kunnen interpreteren ! IK vind het schandalig dat dit soort verdrag er is doorgekomen en we mogen er niet eens over stemmen in de EU. Ik vind het schandalig dat het parlement en de regeringen hier niet eens tegen protesteren ......... er zijn 2 mogelijkheden : 1) of ze zitten in het complot 2) of ze weten niet wat exact er in dat verdrag staat, maar dit is moeilijk te geloven aangezien dat ze hem zelf hebben opgesteld Mijn vraag is waarom men in europa niet massaal protesteert tegen dit verdrag ? Weten de mensen niet wat er in staat ? Ik vind dat ze of het verdrag moeten wijzigen of we massaal moeten protesteren tegen deze slechte wetgeving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17318 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben het helemaal met je eens! Maar ja, de meeste mensen zijn in diepe slaaaaaaaaaaaaaaaaap Je weet toch ook dat de verandering van de grondwet er doorheen is? Een maand of wat geleden in Portugal getekend! Maar nu zonder referendum! Man o man Pin d" Ar l |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17319 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() http://www.rfidjournal.com/article/articleview/337/1/1/ Dat is het kleinste dat ze het momenteel kunnen krijgen. Gooi daarvan eens wat vliegtuigladingen over een land zo klein als belgique en je hoort ze zo neerkletsen, laat staan dat de meeste in de riolen zullen wegspoelen. Interessant tracking systeem als 99,99% false positives zich in de riolen gaan bevinden. Ik laat je ook even nadenken over de kostprijs van zoveel silicium. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17320 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan je een ander voorbeeldje geven dat niets met Islam of zo te maken heeft en dat nog eerder tot denken stemt maar dat wel dicht bij huis is en zodoende niet genoeg de fantasie prikkelt van internetdromers die de woordjes "CIA", "Inside Job" of "cover-up" willen horen. Op zaterdag 22 maart heeft de krant Le Soir een artikel waaruit volgend fragment (even kijken of ik het in beide landstalen kan vinden): Citaat:
En dat hebben jullie niet gezien terwijl jullie op prisonplanet.com en andere conspiracy sites zaten te zoeken naar de FBI, de CIA, chemtrails en... RFID stof ![]() Copy/pasten en herkauwen wat conspiracy sites (met boekjes die erg goed verkopen... kassa kassa) jullie voorschotelen (voorgekauwd en met een lekker sausje erover) dat lijkt wel te lukken.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 25 maart 2008 om 20:40. |
||||
![]() |
![]() |