Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 maart 2008, 20:45   #17321
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
RFID stof?

http://www.rfidjournal.com/article/articleview/337/1/1/

Dat is het kleinste dat ze het momenteel kunnen krijgen. Gooi daarvan eens wat vliegtuigladingen over een land zo klein als belgique en je hoort ze zo neerkletsen, laat staan dat de meeste in de riolen zullen wegspoelen. Interessant tracking systeem als 99,99% false positives zich in de riolen gaan bevinden. Ik laat je ook even nadenken over de kostprijs van zoveel silicium.
Citaat:
June 10, 2006: For the last ten years, development of "smart dust" has moved right along. "Smart Dust" is basically very miniaturized electronic devices. This is similar to stuff like RFID, smart cards, EZ Pass and those rice grain size tracking devices you can have injected into your pets. But Smart Dust takes this all to a new level by being small enough to be disguised as dirt, the kind you can pick up in your shoes or clothing. Each bit of Smart Dust can be given a unique serial number that, when hit with an "interrogation signal" from troops on the ground, or aircraft overhead, is broadcast back. Some forms of Smart Dust are believed to be in use in Iraq and Afghanistan. It's also believed that Smart Dust played a role in the recent death of al Qaeda leader Abu Musab al Zarqawi. In this case, if someone were able to sprinkle some Smart Dust on Zarqawi's clothing, it would have been a simple matter to track him with great precision. Iraqis have already heard of this stuff, but regard it more as "magic dust." Iraqis have a tendency to exaggerate American capabilities, especially when it comes to technology. But U.S. troops have learned to use this exaggerated reputation to their advantage, threatening Iraqis with magical capabilities that don't exist. That often works, just like smart dust.
http://www.strategypage.com/htmw/hte.../20060610.aspx

Laatst gewijzigd door Akufen : 25 maart 2008 om 20:46.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2008, 20:46   #17322
dirk001
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht

Je weet toch ook dat de verandering van de grondwet er doorheen is?
Een maand of wat geleden in Portugal getekend!
Maar nu zonder referendum!

Ja ik weet dat het getekend is ........ heel erg jammer, maar als enkeling kan je er niet zoveel aan doen. En er is nu in geen enkel land nog een referendum geloof ik hierover. En alle regeringen doen mee ......... op wie kan je trouwens nog stemmen als je het hier niet mee eens bent ? In ons land enkel op het VB denk ik (en ik heb toch wel enkele bezwaren tegen het VB ) maar alle andere partijen in Belgie zijn denk ik voorstander van de EU. Dus maw zelfs bij verkiezingen hebben we hierover geen keuze !!

Het enige wat hiertegen kan gedaan worden is massaal protest, maar ja de enige groepen die dat kunnen organiseren zitten zelf mee in het complot vrees ik. En we zien ook steeds meer dat de mensen egoistisch worden en redeneren van "zolang wij er geen last van hebben, trekken we het ons niet aan".

Ik heb vorig jaar eens naar alle partijen een email gestuurd ivm de codex alimentarius (ik weet niet of je dit kent) en heb enkel van de CD&V een antwoord gekregen dat ze het gingen onderzoeken, maar verder nooit meer iets van gehoord ...... . Toen maar eens naar de Nederlands overheid een email gestuurd omdat die hierover blijkbaar een speciale dienst hadden opgezet waar ze antwoorden op vragen ..... maar ook daar kwamen ze met standaardantwoorden af die me geen stap vooruit hielpen.
Ze zeiden dat die codex niet zou gelden voor de EU terwijl dat wel degelijk het geval is !!! Ze zeiden dat de EU zelf zijn regels zou maken en ja dat klopt maar die regels komen opvallend goed overeen met die van de WTO ... .
dirk001 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2008, 20:55   #17323
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Ik ben het helemaal met je eens! Maar ja, de meeste mensen zijn in
diepe slaaaaaaaaaaaaaaaaap
Reken maar dat zelfs doornroosje wakker wordt als men "RFID stof" zou strooien. (dat is volgens jullie toch al gebeurd, he?) Met het kleinste wat men momenteel kan bereiken zou dat een gekletter geven a la een milde hagelstorm. Naar buiten kijken en de straat ligt vol silicium. Het zou niet opvallen of zo? Die RFID chips zouden dan niet eens persoonlijk kunnen zijn dus men zou hooguit kunnen zien dat er mensen rondlopen daar beneden. Hey... dat wisten ze nog niet. Lopen er mensen rond op aarde?

Men kan gaan personaliseren ook. Dan spreken we wel niet meer over kleine RFID chips. En die moet je dan nog vanuit het vliegtuig net tussen mijn hals en kraag kunnen schieten. En dat soort chips dat flinke data kan uitzenden moeten worden gevoed door een batterij. De dag dat ze een RFID die genoeg data kan doorzenden en met batterij uit een vliegtuig kan gooien zonder dat dat ding knal door mij heen schiet (valversnelling, weet je wel) en me voor dood achterlaat, is er denk ik nog niet.

Laat ons nog die RFID chips die hooguit een paar bits kunnen zenden. Amper genoeg voor identificatie (maar aangezien het als stof wordt verstrooid weet je nooit op wie die gaan kleven - identificatie is er dus niet bij). Die hebben geen batterij nodig maar worden gevoed door de ontvangers vanop afstand. Om dat te doen hebben we - zeggen en schrijven - ontvangers nodig die zoveel energie uitstoten dat ik ter plekke gemuteerd wordt. Misschien heeft prisonplanet een artikel in die aard, maar ik weet niet of het de NWO zo goed uitkomt om elke burger in het land te transformeren in Godzilla.

Enfin... dat "RFID stof" is gewoon een grap van hier tot ginder. En als je me niet gelooft dan kom ik je huis onder mijn poot vertrappelen,

Getekend,
Godzilla.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2008, 21:13   #17324
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Akufen, ik werk voor 1 van de grootste silicon chips bedrijven ter wereld (niet het grootste want anders kom je weer met Intel-CIA verhalen). Ik ben niet hun grootste genie en doe amper aan de core bizz, maar ik weet wat mogelijk en momenteel nog onmogelijk is.

Kan je hetzelfde CV voorleggen wanneer je praat over al die secret chips en hoe ze als "stof" kunnen worden verspreid? Je denkt geen twee seconden na, eh. Je geeft weer een link naar een fantastisch verhaal, maar feit is en blijft dat chips vooral veel energie nodig hebben. Enkel RFID (en dan enkel de meest eenvoudige) kunnen energie krijgen van de ontvanger. RFID heb je in verschillende maten en gewichten. Wil je de RFID die ieder mens kan identificeren en zijn of haar locatie doorgeven met andere gegevens dan is dat een dure en nogal grote chip. Maak daar eens RFID stof van... Reken erop dat ieder mens een vierkante chip met batterij wil inslikken per ongeluk. Of dat het niet zou opvallen als je bij je dokter komt en hij je huid wil opensnijden om eh... een chip in te planten en je vraagt om om de 2 jaar terug te komen om de batterij te vervangen om je snotvalling onder controle te houden.

Sorry Akufen. Ik ben geen expert, maar ik ken genoeg over de chip-industrie om te weten dat er hier een hoop onzin wordt verteld.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 25 maart 2008, 23:03   #17325
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Akufen, ik werk voor 1 van de grootste silicon chips bedrijven ter wereld (niet het grootste want anders kom je weer met Intel-CIA verhalen). Ik ben niet hun grootste genie en doe amper aan de core bizz, maar ik weet wat mogelijk en momenteel nog onmogelijk is.
IK vind dat er toch vrij veel informatie over te vinden is om het zomaar als quatsch te bestempelen. Het zou me niet verbazen dat ze dit bij wijze van test in Irak gebruiken.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2008, 05:36   #17326
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Kan je hetzelfde CV voorleggen wanneer je praat over al die secret chips en hoe ze als "stof" kunnen worden verspreid? Je denkt geen twee seconden na, eh. Je geeft weer een link naar een fantastisch verhaal, maar feit is en blijft dat chips vooral veel energie nodig hebben. Enkel RFID (en dan enkel de meest eenvoudige) kunnen energie krijgen van de ontvanger. RFID heb je in verschillende maten en gewichten. Wil je de RFID die ieder mens kan identificeren en zijn of haar locatie doorgeven met andere gegevens dan is dat een dure en nogal grote chip. Maak daar eens RFID stof van... Reken erop dat ieder mens een vierkante chip met batterij wil inslikken per ongeluk. Of dat het niet zou opvallen als je bij je dokter komt en hij je huid wil opensnijden om eh... een chip in te planten en je vraagt om om de 2 jaar terug te komen om de batterij te vervangen om je snotvalling onder controle te houden.

Sorry Akufen. Ik ben geen expert, maar ik ken genoeg over de chip-industrie om te weten dat er hier een hoop onzin wordt verteld.

Nou, probleem is dat ze achter de schermen paar honderd jaar vooruitlopen
op wat er formeel bekend is. Dus dat jij zegt dat het niet kan, zegt mij helemaal niks!

Pin d" Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2008, 07:27   #17327
Pindar
Banneling

Standaard

en lees anders het boek: "The experts speak" eens!

Vol voorbeelden van experts, die vertelden hoe iets zat, en er klopte uiteindelijk geen meter van!

there ya go!

Citaat:

Since time immemorial, the experts have offered opinions on everything under, including, and beyond the sun. And, as time has shown, their conclusions and opinions are often dead wrong.

http://www.experts-speak.com/

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 26 maart 2008 om 07:30.
Oud 26 maart 2008, 07:39   #17328
Pindar
Banneling

Standaard

Voorbeelden?:
Citaat:
If excessive smoking actually plays a role in the production of lung cancer, it seems to be a minor one.
-- Dr. W. C. Heuper, National Cancer Institute, 1954
Citaat:
For the majority of people, smoking has a beneficial effect.
-- Dr. Ian G. Macdonald, quoted in Newsweek, 1963

Citaat:
The talking motion picture will not supplant the regular silent motion picture. There is such a tremendous investment to pantomime pictures that it would be absurd to disturb it.
-- Thomas Edison, 1913
Citaat:
That birds can be taught to talk better than other animals is explained by the fact that their mouths are Nordic in structure....
-- Professor Hermann Gauch, 1933
Citaat:
We need not hesitate to admit that the Sun is richly stored with inhabitants.
-- Sir William Herschel
Citaat:
X-rays are a hoax.
-- Lord Kelvin, ca. 1900

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 26 maart 2008 om 07:40.
Oud 26 maart 2008, 09:09   #17329
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
op wat er formeel bekend is. Dus dat jij zegt dat het niet kan, zegt mij helemaal niks!
Ah ja...

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 26 maart 2008, 09:14   #17330
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heeft uw mobieltje een Bluetooth chip? RFID verschilt niet zoveel van Bluetooth. Het kan minder maar is kleiner en goedkoper. Maar om een chip te laten inplanten in het menselijk lichaam, zoals de Lizard believers dat masaal zien gebeuren, heb je nog wel de toestemming van de patient nodig.
Wie zegt dat dat in de toekomst zo gaat zijn. Sommige vaccinaties zijn ook verplicht.

En dan nog is het niet verplicht, er is ook zoiets als een implicitie sociale verplichting of een gewoonte als het algemeen geaccepteerd wordt. Alleen al daardoor zullen de meeste een chip probleemloos accpeteren.

Laatst gewijzigd door exodus : 26 maart 2008 om 09:24.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2008, 09:31   #17331
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Wie zegt dat dat in de toekomst zo gaat zijn. Sommige vaccinaties zijn ook verplicht.

En dan nog is het niet verplicht, er is ook zoiets als een implicitie sociale verplichting of een gewoonte als het algemeen geaccepteerd wordt. Alleen al daardoor zullen de meeste een chip probleemloos accpeteren.

idd, hij beseft niet hoe goed de illuminati zijn in het manipuleren

Pin d"Ar
Oud 26 maart 2008, 10:20   #17332
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Pin d" Ar
Wie maakt die chips dan en hoeveel mensen zitten er in dat complot?
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2008, 10:27   #17333
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht

O.m. 13 families en de commitee of 300.

Pin d"Ar
Oud 26 maart 2008, 11:09   #17334
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik denk dat zo stilaan u, ik, Parcifal en Firestone nog niet in het complot zitten. Enfin... van Firestone als Joodse ben ik niet zeker.

Leuk complot waar zo de hele wereldbevolking min 4 personen inzitten.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 26 maart 2008, 11:43   #17335
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk dat zo stilaan u, ik, Parcifal en Firestone nog niet in het complot zitten. Enfin... van Firestone als Joodse ben ik niet zeker.

Het is wel heel groot , maar weer kleiner dan U denkt.

Pin d"Ar
Oud 26 maart 2008, 14:24   #17336
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Officiele Complotten zijn de rode draad in onze geschiedenisboeken.
En die geloof je wel? Hitler zette een eigen soldaat of gevangene in een pools militair pak en liet die schieten op het eigen leger.
en verspreidde via de radio dat 'polen het land aan viel'
Complotten worden altijd toegegeven na een dertigtal jaren als het er toch niet meer toe doet en de daders dood zijn of vergeten.
Let er maar eens op....
Vooral ivm oorlogen is het een en al complotterij.
Gewone mensen willen geen oorlog maar hun zonen moeten wel in het leger willen zich laten dood schieten...
In de VS heb je de keuze op 17 jaar als ze je met een joint vinden om in het leger te gaan of in de bak.... ze maken gewoon zo een wet....
Hoe krijgen ze anders hun leger vol?
Het lukt wel steeds minder goed.
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2008, 14:35   #17337
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
Officiele Complotten zijn de rode draad in onze geschiedenisboeken.
En die geloof je wel? Hitler zette een eigen soldaat of gevangene in een pools militair pak en liet die schieten op het eigen leger.
en verspreidde via de radio dat 'polen het land aan viel'
Complotten worden altijd toegegeven na een dertigtal jaren als het er toch niet meer toe doet en de daders dood zijn of vergeten.
Let er maar eens op....
Vooral ivm oorlogen is het een en al complotterij.
Gewone mensen willen geen oorlog maar hun zonen moeten wel in het leger willen zich laten dood schieten...
In de VS heb je de keuze op 17 jaar als ze je met een joint vinden om in het leger te gaan of in de bak.... ze maken gewoon zo een wet....
Hoe krijgen ze anders hun leger vol?
Het lukt wel steeds minder goed.
idd
ohhh de dag dat niemand meer oorlog wil voeren

wow

Pin d"Ar
Oud 26 maart 2008, 15:50   #17338
toccata
Europees Commissaris

toccata's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

toccata is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2008, 16:13   #17339
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Met joden moet ge altijd oppassen. Ik heb er 's ene gezien aan het station van Hasselt. Ik heb er toen nikske tegen gezegd. Ge kunt nooit weten..
Ramón Gitannes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2008, 16:15   #17340
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ramón Gitannes Bekijk bericht
Met joden moet ge altijd oppassen. Ik heb er 's ene gezien aan het station van Hasselt. Ik heb er toen nikske tegen gezegd. Ge kunt nooit weten..
Het probleem met u is dat men nooit weet of u aan het zwanzen bent of niet.
Een smilie zoals zou dat probleem verhelpen.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be