![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#17321 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 25 maart 2008 om 20:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17322 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ja ik weet dat het getekend is ........ heel erg jammer, maar als enkeling kan je er niet zoveel aan doen. En er is nu in geen enkel land nog een referendum geloof ik hierover. En alle regeringen doen mee ......... op wie kan je trouwens nog stemmen als je het hier niet mee eens bent ? In ons land enkel op het VB denk ik (en ik heb toch wel enkele bezwaren tegen het VB ) maar alle andere partijen in Belgie zijn denk ik voorstander van de EU. Dus maw zelfs bij verkiezingen hebben we hierover geen keuze !! Het enige wat hiertegen kan gedaan worden is massaal protest, maar ja de enige groepen die dat kunnen organiseren zitten zelf mee in het complot vrees ik. En we zien ook steeds meer dat de mensen egoistisch worden en redeneren van "zolang wij er geen last van hebben, trekken we het ons niet aan". Ik heb vorig jaar eens naar alle partijen een email gestuurd ivm de codex alimentarius (ik weet niet of je dit kent) en heb enkel van de CD&V een antwoord gekregen dat ze het gingen onderzoeken, maar verder nooit meer iets van gehoord ...... . Toen maar eens naar de Nederlands overheid een email gestuurd omdat die hierover blijkbaar een speciale dienst hadden opgezet waar ze antwoorden op vragen ..... maar ook daar kwamen ze met standaardantwoorden af die me geen stap vooruit hielpen. Ze zeiden dat die codex niet zou gelden voor de EU terwijl dat wel degelijk het geval is !!! Ze zeiden dat de EU zelf zijn regels zou maken en ja dat klopt maar die regels komen opvallend goed overeen met die van de WTO ... . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan gaan personaliseren ook. Dan spreken we wel niet meer over kleine RFID chips. En die moet je dan nog vanuit het vliegtuig net tussen mijn hals en kraag kunnen schieten. En dat soort chips dat flinke data kan uitzenden moeten worden gevoed door een batterij. De dag dat ze een RFID die genoeg data kan doorzenden en met batterij uit een vliegtuig kan gooien zonder dat dat ding knal door mij heen schiet (valversnelling, weet je wel) en me voor dood achterlaat, is er denk ik nog niet. Laat ons nog die RFID chips die hooguit een paar bits kunnen zenden. Amper genoeg voor identificatie (maar aangezien het als stof wordt verstrooid weet je nooit op wie die gaan kleven - identificatie is er dus niet bij). Die hebben geen batterij nodig maar worden gevoed door de ontvangers vanop afstand. Om dat te doen hebben we - zeggen en schrijven - ontvangers nodig die zoveel energie uitstoten dat ik ter plekke gemuteerd wordt. Misschien heeft prisonplanet een artikel in die aard, maar ik weet niet of het de NWO zo goed uitkomt om elke burger in het land te transformeren in Godzilla. Enfin... dat "RFID stof" is gewoon een grap van hier tot ginder. En als je me niet gelooft dan kom ik je huis onder mijn poot vertrappelen, Getekend, Godzilla. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan je hetzelfde CV voorleggen wanneer je praat over al die secret chips en hoe ze als "stof" kunnen worden verspreid? Je denkt geen twee seconden na, eh. Je geeft weer een link naar een fantastisch verhaal, maar feit is en blijft dat chips vooral veel energie nodig hebben. Enkel RFID (en dan enkel de meest eenvoudige) kunnen energie krijgen van de ontvanger. RFID heb je in verschillende maten en gewichten. Wil je de RFID die ieder mens kan identificeren en zijn of haar locatie doorgeven met andere gegevens dan is dat een dure en nogal grote chip. Maak daar eens RFID stof van... Reken erop dat ieder mens een vierkante chip met batterij wil inslikken per ongeluk. Of dat het niet zou opvallen als je bij je dokter komt en hij je huid wil opensnijden om eh... een chip in te planten en je vraagt om om de 2 jaar terug te komen om de batterij te vervangen om je snotvalling onder controle te houden. Sorry Akufen. Ik ben geen expert, maar ik ken genoeg over de chip-industrie om te weten dat er hier een hoop onzin wordt verteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17325 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17326 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nou, probleem is dat ze achter de schermen paar honderd jaar vooruitlopen op wat er formeel bekend is. Dus dat jij zegt dat het niet kan, zegt mij helemaal niks! Pin d" Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17327 | |
Banneling
|
![]() en lees anders het boek: "The experts speak" eens!
Vol voorbeelden van experts, die vertelden hoe iets zat, en er klopte uiteindelijk geen meter van! there ya go! Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 26 maart 2008 om 07:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17328 | ||||||
Banneling
|
![]() Voorbeelden?:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 26 maart 2008 om 07:40. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17330 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En dan nog is het niet verplicht, er is ook zoiets als een implicitie sociale verplichting of een gewoonte als het algemeen geaccepteerd wordt. Alleen al daardoor zullen de meeste een chip probleemloos accpeteren.
Laatst gewijzigd door exodus : 26 maart 2008 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17331 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
idd, hij beseft niet hoe goed de illuminati zijn in het manipuleren Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17333 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leuk complot waar zo de hele wereldbevolking min 4 personen inzitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17335 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17336 |
Parlementslid
|
![]() Officiele Complotten zijn de rode draad in onze geschiedenisboeken.
En die geloof je wel? Hitler zette een eigen soldaat of gevangene in een pools militair pak en liet die schieten op het eigen leger. en verspreidde via de radio dat 'polen het land aan viel' Complotten worden altijd toegegeven na een dertigtal jaren als het er toch niet meer toe doet en de daders dood zijn of vergeten. Let er maar eens op.... Vooral ivm oorlogen is het een en al complotterij. Gewone mensen willen geen oorlog maar hun zonen moeten wel in het leger willen zich laten dood schieten... In de VS heb je de keuze op 17 jaar als ze je met een joint vinden om in het leger te gaan of in de bak.... ze maken gewoon zo een wet.... Hoe krijgen ze anders hun leger vol? Het lukt wel steeds minder goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17337 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ohhh de dag dat niemand meer oorlog wil voeren wow Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17338 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17339 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Met joden moet ge altijd oppassen. Ik heb er 's ene gezien aan het station van Hasselt. Ik heb er toen nikske tegen gezegd. Ge kunt nooit weten..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17340 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een smilie zoals ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |