![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#17361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist, daarom dat Polen, Hongarije, Slowakije, Tsjechië, Kroatië, Bulgarije, Hongarije, Slovenië en zelfs de Baltische staten eergisteren hebben aangekondigd de EU te zullen verlaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik onthou hier het woordje "ook". Dat is dan wel de eerste keer dat hier zo'n impliciete erkenning komt van wat toch al meerderen steeds weer aandragen: het stinkt in Rusland op dat vlak. Heel erg zelfs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ze hebben heimwee naar de USSR en het Warschaupact.
![]() |
#17364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt u eventjes die bron geven waarin China officieel aankondigt Rusland te zullen helpen voor het omzeilen van de sancties?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt u eventjes die bron geven waarin China officieel aankondigt Rusland te zullen helpen voor het omzeilen van de sancties?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is trouwens overal zo. Mensen hier bvb. stemmen op het VB maar die komt niet in de regering, idem dito PVDA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17367 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=tomm;9910946]
Citaat:
Zelfs het omgekeerde. Het gerucht komt uit... tromgeroffel.. uit nazi-Oekraïne: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oekraïense kinderen van 6 en 10 jaar doodschieten is voor u dan minder erg dan Russische gehandicapte atleten uitsluiten omwille van de bloedige agressie van het land dat zij vertegenwoordigen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17369 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als hij zo doorgaat zal de haat steeds erger worden en gaat de opstand nog jaren duren in de vorm van een partizanen strijd. Als hij de oorlog wint heeft hij het volk verloren. Daarom zal Rusland met Oekraïne moeten onderhandelen over hun toekomst. De uitkomst van deze onderhandelingen zullen voor beide landen acceptabel moeten zijn. Laatst gewijzigd door cato : 5 maart 2022 om 00:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17370 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Polen hebben zeker een regering naar hun hart. Hetzelfde met de Slowaken en de Hongaren. Van de andere Oost- en Midden-Europese kan ik niet oordelen, daar ik daar de politiek niet volg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik word hier langs alle kanten aangevallen omdat ik de moed heb Rusland te verdedigen.
IK word ook al bedreigd. En dan zegt men dat Rusland totalitair is... het totalitair eenheidsdenken is hier zeer aanwezig. Er zijn er zelfs die me willen censureren en me bedreigen. Ik ga even een pauze nemen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs een oud vrouwtje, overlevende van een concentratiekamp, werd opgesloten wegens haar verboden mening. Als symbool kan dat wel tellen: een slachtoffer van de nazi-gruwelen dat Oekraïne. Oei, zijn er dan toch geen "nazi's" in "Klein-Rusland"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet omwille van Rusland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet omwille van Rusland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is immers de aanstoker van het hele conflict... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17376 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() U wil niet inzien wat het gene dat u hier verdedigd eigenlijk niet te verdedigen is gezien het geweld dat ze daar tentoonspreiden.... Laatst gewijzigd door Svennies : 5 maart 2022 om 00:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"De vrijheid"... er was in het post-Maidan Oekraine helemaal geen vrijheid. U verdedigt het repressief apparaat in Oekraine en nu ook in de EU. Ik zeg gewoon mijn mening, die gaat blijkvaar in tegen de marsorders fie de westerse leiders gegeven hebben en iedereen die niet in dezelfde richting meemarcheert komt onder vuur. Dat geldt in Rusland maar even zo hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer werden Bush en Blair daarvoor veroordeeld door het internationaal tribunaal? Waar blijven de sancties? Waarom werden Amerikaanse en Britse atleten niet uitgesloten en begon er geen virulente campagne tegen alles dat Amerikaans is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17380 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
relatieve autonomie van Donbas. De Krim krijgt Oekraïne in ieder geval niet meer terug. Als er geen onderhandelde vrede komt , dan komt er een bevroren oorlog ,waarbij Poetin een root deel van Oekraïne bezet houdt. Nu is het nog lang niet zover en het kan ook een jaren lange partizanen oorlog gaan worden, zoals in Afghanistan. |
|
![]() |
![]() |