![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#17421 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Defleshed - Fast Forward
![]() |
![]() |
#17422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maggie MacNeal: Terug naar de kust
Ik weet niet wat het is maar er is iets mis Hoe zou dat komen 't Liefst loop ik alleen, niemand om me heen In mezelf te dromen 'k Wil terug naar de kust Heel ongerust zoek ik de weg naar de kust Bijna niet bewust van de dreiging dat daar m'n jeugd voorbijging 'k Voel me hier niet goed waar ik wonen moet Tussen al die mensen Laat me nu maar gaan achter de meeuwen aan En mijn vage wensen 'k Wil terug naar de kust Heel ongerust zoek ik de weg naar de kust Bijna niet bewust van de dreiging dat daar m'n jeugd voorbijging Oh, hoe kom ik hier vandaan Was ik maar niet weggegaan 'k Hoor de branding in m'n hoofd Had ik eerder maar geloofd Wat die stem toen heeft voorspeld Dat geluk verdwijnt voor geld Mist en regen, westenwind Zeg mij of ik 't ooit weer vind Ik wil terug naar de kust Heel ongerust Zoek ik de weg naar de kust Bijna niet bewust van de dreiging dat daar m'n jeugd voorbij ging Oh, hoe kom ik hier vandaan Was ik maar niet weggegaan 'k Hoor de branding in m'n hoofd Had ik eerder maar geloofd Wat die stem toen heeft voorspeld Dat geluk verdwijnt voor geld Mist en regen, westenwind Zeg mij of ik 't ooit weer vind Mist en regen, westenwind Zeg mij of ik 't ooit weer vind
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 21 oktober 2007 om 20:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17423 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dreamtale - Ocean's Heart
![]() |
![]() |
#17424 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oetze Verschoor en Sylvain Poon: De Zuiderzeeballade
Opa, kijk ik vond op zolder, een foto van een oude boot. Is dat nog van voor de polder, van die ouwe vissersvloot? Jochie, dat is ’n gelukkie, ‘k was dat prentje jaren kwijt. ‘k Heb nu weer een heel klein stukkie van die goeie ouwe tijd. Daar is het water, daar is de haven, waar j’altijd horen kon: ‘We gaan aan boord’ De voerman laat er nu paarden draven, en aan de horizon ligt Emmeloord. Eens ging de zee hier tekeer, maar die tijd komt niet weer, Zuiderzee heet nu IJsselmeer. Een tractor gaat er nou greppels graven. ‘k Zie tot de horizon geen schepen meer.
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 21 oktober 2007 om 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dirk, rare jongen ![]() Unleashed - Across The Open Sea
![]() |
![]() |
![]() |
#17426 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#17428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17429 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sepultura - Anticop
(ferrarifan geworden? ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 21 oktober 2007 om 20:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17430 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() UK Subs: Killer cops
You're off the street into your car. Step on the gas before too far. Lights are flashing into your mirrors sirens wail. Killer cops are showing in your town. Everywhere you go they're putting you down. Killer cops are showing, showing for you. Yesterday we got a speeding ticket. Now we got grief we don't need it. Today instead we got a bullet in the back of the head. Killer cops are showing in your town Better get running they'll be shooting you down. Killer cops are coming to your town. Better get running.
![]() |
#17431 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jerry Lee Lewis - A whole lotta shaking going on
![]() |
#17432 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17433 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Steve Forbert - Going down to Laurel
![]() |
#17434 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Judas Priest - Ram It Down
![]() |
![]() |
#17435 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Middle of the Road: Samson and Delilah
![]() |
#17436 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Samson en Gert - Samsonrock
![]() |
![]() |
#17437 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17438 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17439 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Andre Hazes: Eenzame Kerst
Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren De straf die ik verdiend heb zit ik uit Ik stal voor ons gezin, maar dat had toch geen zin Want jij viert nu kerstfeest met een ander Hoe heb je mij zo snel kunnen vergeten? Waarom zit er nu een ander op mijn stoel? Ik ben zo eenzaam hier, in die koude kille cel ![]() Kan jij echt niet begrijpen wat ik voel? Nu zit je bij de kerstboom met een ander Mijn kinderen die zingen Stille Nacht Ja stil zal het voor mij zeer zeker wezen Met niets dat mijn verdriet verzacht Mijn medemensen kregen een pakketje Met de kerstwens ""Vader kom toch gauw weer thuis"" Ik kreeg de mijne niet, dat doet me veel verdriet Niet welkom zijn in je eigen huis Misschien mag ik mijn kinderen nog wat geven Wat geven uit het diepste van mijn hart Vergeten kan ik niet, daarom dit kerstfeestlied Een lied zo vol met smart Voor mij zullen hier geen kaarsen branden Ik voel mij als een kerstboom zonder piek Ik voel me zo alleen, waar moet ik straks toch heen In gedachten hoor ik kerstmuziek Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren De straf die ik verdiend heb zit ik uit Ik stal voor ons gezin, maar dat had toch geen zin Want jij viert nu kerstfeest met een ander Misschien mag ik mijn kinderen nog wat geven Wat geven uit het diepste van mijn hart Vergeten kan ik niet, daarom dit kerstfeestlied Een lied zo vol met smart
![]() |
#17440 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() John Lennon - (And so) This is Christmas (beste kerstplaat ooit
![]()