![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#17441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
*zucht* |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17442 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Goed geconditioneerd zou ik zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17443 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ook in het onstaan van Belgie hebben de Rotschilds een rol gespeeld; uit knack: http://www.knack.be/cmp/11/1416/4319...n-article.html Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door exodus : 9 april 2008 om 10:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17444 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17445 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
USA in 2en delen Amerikaanse economie naar zijn kloten helpen souvereigniteit van landen afnemen onafhankelijke boeren vernietigen de middenklasse vernietigen islam en christendom tegen elkaar uitspelen om zo een NWR te stichten. cashless society vernietigen van het gezinsleven moraal omlaag halen. mensen dom houden 3de wereldoorlog beginnen, waarschijnlijk China tegen USA. ga maar door. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17446 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17447 |
|
![]() sinds wanneer is zoiets belangrijk?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot twee maal toe geef ik een voorbeeld van hoe "believers" redeneren en twee keer is de enige repliek dat ik het woordje "troofers" niet mag gebruiken en dat ik geconditioneerd ben en nog wat persoonlijke aanvalletjes over hoe blind ik wel niet ben. Ik noteer alvast dat inhoudelijke feedback om de door mij aangehaalde voorbeelden blijkbaar onmogelijk blijkt en dat dan maar moet worden teruggegrepen naar de antwoorden die je pakweg ook van een sektelid mag verwachten wanneer een vraag niet strookt met het geloof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17449 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17450 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alweer is het inhoudelijk zappa.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 9 april 2008 om 13:08. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17451 |
|
![]() In het totaal aantal post zouden de posts uit K&K weggelaten moeten worden, dan zouden we pas een zien van wie hier zwaar weegt op het forum. Het zou nogal wat anders zijn.
![]() |
![]() |
#17452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Truth movement op z'n best, blijkbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17453 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17454 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Deze draad dient niet ENKEL voor het naar elkaar toegooien van conspiracy theorietjes en elkaar dan schouderklopjes en thumbsupjes geven. Hoezeer je dat ook zou willen, het is geen commune.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 9 april 2008 om 13:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17456 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17457 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17458 |
Gouverneur
|
![]() ²
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De schouderklopjes vliegen hier weer in het rond
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17460 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bon, dit zijn controleerbare zaken, de rest is gezwam. Als deze dingen NIET zouden gebeuren in de volgende jaren en er zelfs geen duidelijke, door de overheid gedirigeerde evolutie in die richting zou optreden, kunnen we dan stellen dat de NWO een fabeltje is? |
|
![]() |
![]() |