![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#17501 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook deze thread toont mooi het infantiele van waaruit het merendeel der mensen hier kijkt naar deze problematiek. We kunnen enkel vaststellen dat rechts geen andere argumenten aanbrengt dan wij zij goed en zij zijn slecht. Wie die 'wij' en 'zij' zijn is mij niet duidelijk; maar duidelijk is dat rechts en religie hetzelfde nastreven : het tegen elkaar opzetten van mensen. Er is echt weinig verschil tussen een fanatieke moslim en een rabiate vb stemmer, beiden denken hetzelfde: wij zijn goed en zij zijn slecht.
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 7 april 2012 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17502 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar dat ik niet langer op haar reageer. Ik weet bij grote benadering wat haar trolantwoord zal zijn. Inhoudelijk presteert ze niks in discussies. Dat kan iedereen zelf vaststellen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17503 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nu ik probeer zo te zoeken waar Arti pro moslim propageert, laten we zeggen
als je ze wilt vastrijden in de redenering dan is het op die manier: ze is zeker tegen discriminatie dus elke discriminatie die ontspruit uit de godsdienst is ze per definitie tegen dus de truuk om ze vast te rijden is alle voorbeelden te zoeken waar moslims discrimineren tussen Belgen en hun soort. het perfecte voorbeeld is inderdaad in relatievorming, discrimineren ze tussen de belgische meiskes en de moslim meiskes./ Ze hebben veel meer respect voor hun moslimsoort dan voor de belgen, en gaan zelfs onze meiskes als een soort matras beschouwen waarmee ze kunnen oefenen, eerder dan http://forum.politics.be/showthread.php?t=132733&page=3 http://forum.politics.be/showthread....148986&page=23 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17504 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17505 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=141559 De post die je citeerde is post #2 uit dat topic. p.s. Mijn hobby is oriëntaalse dans. Ik kan het je ten zeerste aanraden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17507 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opgepast: Ze ziet deze eerlijk mening als een persoonlijke aanval. Meer bepaald: "aanvallen, insinuaties en geruzie" bron: http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=17488 Tjah?! Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 7 april 2012 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17508 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb hier al meermaals geschreven dat er ook moslims zijn die discrimineren. Bij deze dus nog een keer. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17509 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 "fanatieke, onrealistische verdediging van alles wat moslim en/of vreemdeling is" 2 "dat absoluut ontkennen van enig probleem" 3 "het eisen van "tolerant zijn tgo intolerantie"" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17510 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kritiek op een ideologie is helemaal niet hetzelfde als "rechts" en nog minder hetzelfde als "racisme". Kritiek op een ideologie verpakt als religie heeft dan ook niks te maken met het tegen elkaar opzetten van mensen. Maar wees gerust: ik hoor dat hoe langer hoe meer mensen (op leeftijd) het opgeven. En ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie linkse do-gooders écht volledig en helemaal de vruchten van jullie "tolerante" denkwijze zullen mogen plukken. Capito? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17511 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De tweede en achtste link zijn antwoorden van Paulus op posts van SDX. De derde, vierde en zesde link zijn antwoorden van Paulus op posts van Alboreto. De vijfde en zevende link zijn antwoorden van Paulus op posts van Daiwa. Eigenlijk is daar in die links niet zoveel dat direct met u te maken heeft als u wil laten doorschijnen.
![]() |
![]() |
#17512 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of heb je het over Indonesische of Indische dansen? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 7 april 2012 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17513 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Elbow : 7 april 2012 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17514 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) moslims discrimineren vrouwen (een man mag zijn vrouw tuchtigen en van haar gehoorzaamheid eisen, verder ook : erfrecht, getuigenissen, gearrangeerde huwelijken ...) 2) moslims discrimineren anders-gelovigen, de koran verbiedt vriendschappelijke omgang met anders-gelovigen. Hebt u daar ergens duidelijk gezegd dat het verkeerd is van de islam / de moslims / de koran om discriminatie toe te laten? Zo'n 20 keer heb ik u de vraag gesteld : Discrimineert de koran, ja of neen? Als u daar nu een duidelijk antwoord op geeft (zonder gekronkel, verwijzingen naar verschillende stromingen of naar andere godsdiensten) dan zal ik geloven dat u de islam niet verdedigt.
![]() |
![]() |
#17515 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17516 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.oriental-dancing.be/nl/2-...nformatie.html Ook leerrijk om te lezen. http://www.buikdans.be/boek.html En uit de link die jij geeft (niet gelezen?) De buikdans of Oriëntaalse dans is een dansvorm afkomstig uit het Midden-Oosten en Noord-Afrika waarbij de verschillende lichaamsdelen veelal onafhankelijk van elkaar bewegen. Het is een isolatiedansvorm. De nadruk ligt daarbij op de heupen en het bekkengebied: het centrum van de dans. De naam buikdans is dus eigenlijk niet goed en de Arabische en Turkse en Iraanse benaming betekent letterlijk vertaald Oosterse of Oriëntaalse dans. Citaat:
Citaat:
Er bestaan veel vormen binnen de buikdans en ieder land en vaak iedere streek heeft zijn eigen stijl ontwikkeld. Zo zijn er dansen die meer op volksdansen lijken, zoals de Egyptische 'Saidi' stokdans, of de Turkse zigeunerdans. Als gevolg worden er veel verschillende kostuums gedragen. Zo zijn er kostuumstijlen ontstaan in Europa en de Verenigde Staten. Een duidelijk voorbeeld van de laatste is de 'Tribal Bellydance', waarvan de beginselen al 30 jaar geleden ontstonden. Er zijn ook vele stijlen van 'fusion bellydance'; dat zijn stijlen waar elementen uit andere dansen, zoals Indiase Bollywood dans, in zijn verwerkt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17517 |
Banneling
|
![]() ik heb de link wèl gelezen schat! en nog steeds noemen WIJ het HIER buikdansen.
Hoe de turken en anderen het noemen mogen ze zelf kiezen. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 7 april 2012 om 11:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17518 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn het geen linken van "Zijn aanvallen, insinuaties en geruzie!" omdat hij posts schrijft als antwoord op. Citaat:
De vraag was om linkjes te geven naar Paulus' "aanvallen, insinuaties en geruzie!" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17519 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 "fanatieke, onrealistische verdediging van alles wat moslim en/of vreemdeling is" 2 "dat absoluut ontkennen van enig probleem" 3 "het eisen van "tolerant zijn tgo intolerantie"" Genoteerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17520 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |