|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  10 april 2008, 13:53 | #17501 | 
| Banneling Geregistreerd:  1 juni 2005 
				 |   | 
|   |   | 
|  10 april 2008, 14:05 | #17502 | |
				 |   we leven echt niet in een democratie hoor, dat U het effe weet! Citaat: 
 Pin d'Ar | |
|   |   | 
|  10 april 2008, 14:08 | #17503 | |
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 17 februari 2005 
				 |   Citaat: 
 Ga je nu terug de videolink posten? 
				__________________ Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. | |
|   |   | 
|  10 april 2008, 14:16 | #17504 | |
				 |   Citaat: 
 sorry?? ik heb toch postings gepost, videolink herriner ik me niet, maar kan me vergissen, weet wel dat ik er postings over geplaatst heb. Pin d"Ar | |
|   |   | 
|  10 april 2008, 14:42 | #17505 | 
				 |   vreemd. de enigen die angst zaaien rond vaccinatie zijn bablyonia, pindar, ... 
				__________________ Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. | 
|   |   | 
|  10 april 2008, 14:45 | #17506 | |
				 |   Citaat: 
 het is nl ronduit rotzooi! als er een vrachtwagen op iemand afkomt roep je toch ook 'kijk uit!' dan zeg je toch ook niet dat je de ander bang maakt! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 10 april 2008 om 14:45. | |
|   |   | 
|  10 april 2008, 14:45 | #17507 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd:  7 mei 2004 
				 |   Als de (eventuele) waarheid jou angst inboezemt.. tja 
				__________________ Yesterday I was clever, so I wanted to change the world.  Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi | 
|   |   | 
|  10 april 2008, 14:46 | #17508 | 
				 |   vooral grappig dat je eventueel tussen haakjes zet 
				__________________ Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. | 
|   |   | 
|  10 april 2008, 14:47 | #17509 | 
				 |   | 
|   |   | 
|  10 april 2008, 14:47 | #17510 | 
| Parlementslid Geregistreerd:  4 januari 2007 
				 |   Waarschuwen voor een werkelijk gevaar is iemand helpen gezond verder te leven en gelukkig te worden. Wat de machtselite doet  is iets anders ze creeren liefst  zelf een gevaar (je word aangevallen door bacterien, mislims, moeder aarde, en wat nog?) om de mensen bang te maken en om meer gezag te doen vragen. Dat is wat  de elite doet. Hun waarschuwingen zijn uit winstbejag en machtswellust, ze willen aan je verdienen. Als ik je voor zo een fascistisch kapitalistische redenering waarschuw ajb doe ermee wat je wil, maar ik ben oprecht en wil dat je zonder medicijnen gewoon verder leeft; ik heb daar geen belang bij.. ik word daar niet voor betaald of niks. dit is waar ik voor waarschuw massa indoctrinatie met angst. | 
|   |   | 
|  10 april 2008, 14:48 | #17511 | 
				 |   angst-waarschuwing; potato-pot?*to 
|   |   | 
|  10 april 2008, 14:50 | #17512 | |
				 |   Citaat: 
 noem jij dat een repliek? 
				__________________ Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. | |
|   |   | 
|  10 april 2008, 14:55 | #17513 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd:  7 mei 2004 
				 |   Omdat ik het vanuit het standpunt bekijk van iemand die nog geen oordeel geveld heeft of onderzoek gedaan heeft. Want hij weet nog niet of het waarheid is, maar de gedachte aan die eventuele waarheid kan hem angst inboezemen. 
				__________________ Yesterday I was clever, so I wanted to change the world.  Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi | 
|   |   | 
|  10 april 2008, 14:56 | #17514 | |
				 |   Citaat: 
 zeer toepasselijk in deze discussie 
|   |   | 
|  10 april 2008, 16:43 | #17515 | 
				 |   | 
|   |   | 
|  10 april 2008, 16:43 | #17516 | 
				 |   | 
|   |   | 
|  10 april 2008, 16:56 | #17517 | 
				 |   wat wilt ge ook, ik ben een achterlijke, potdichte wetenschapper 
|   |   | 
|  10 april 2008, 17:01 | #17518 | 
				 |   sure. ik heb je als een gezegd dat ik open sta voor veel, maar als ik dan teksten voorgeschoteld krijg die niet stroken met hoe het er werkelijk aan toe gaat, of die gewoon flagrant onjuist zijn (en die met een heel klein beetje moeite zo makkelijk aan te tonen zijn), moet je niet verwonderd zijn dat ik sceptisch sta tov de rest 
|   |   | 
|  10 april 2008, 17:06 | #17519 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 29 november 2007 
				 |   Een geheim rapport dat zo geheim is dat je de tekst gewoon op internet kan nalezen.   http://www.population-security.org/28-APP2.html 
				__________________ Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. | 
|   |   | 
|  10 april 2008, 17:08 | #17520 | |
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 29 november 2007 
				 |   Citaat: 

__________________ Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. | |
|   |   |