![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#17701 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17702 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een en ander aantonen wat astrologen zeggen. Het gaat mij er om dat er blijkbaar zeer belangrijke mensen zich wel met astrologie bezighouden, dat was slechts de boodschap. als je dan ziet wat er me gebeurt. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17703 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17704 | |
Banneling
|
![]() tuurlijk
Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17705 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17706 |
Banneling
|
![]() Maar ja. ik geef ook toe dat de huisige astrologie niet helemaal juist is, daar er een teken ontbreekt. Er dienen namelijk 13 tekens te zijn!
Maar goed, de boodschap was meer dat die mensen astrologie gebruiken. Pin d"Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#17707 | |
|
![]() Citaat:
Ik zwijg dan nog maar over het feit dat astrologen elkaars bevindingen ofwel klakkeloos overnemen, ofwel compleet tegenspreken. Nou ja, als jij per sé geloofwaardigheid wil hechten aan een pseudo-wetenschap die ondanks haar eeuwenoude bestaan nul procent resultaten opgeleverd heeft, en nog steeds ter plaatse trappelt waar de echte wetenschap met rasse sprongen vooruit gaat. Je doet maar hoor... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17708 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En verder is je laatste zin lachwekkend: Citaat:
![]() En waarom niet, omdat ze volgepropt zit met achterlijke dogma's Zie de thread over evolutie. Maar ja , weer een dogma erbij ![]() Pin d"Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17709 |
|
![]() Eigenlijk wel. De wereld evolueert bijzonder snel ten gevolge van de wetenschap, kijk naar de GSM, fotografie, internet, GPS, chirurgie, astronomie (moet ik verder gaan ?).
Of dat nu allemaal een verbetering ten goede is, is een andere discussie, maar dat de wetenschap grote vorderingen maakt, kan men bezwaarlijk ontkennen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17710 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het meeste is er nl ONDANKS de wetenschap niet DANKZIJ de wetenschap. Maar ja, het is een dogma dat de vooruitgang komt door de wetenschap, wederom dankzij de PR machinerie. Als de huidige wetenschap er niet was zoals ie nu is waren we echt veel verder. Zo zijn de grootste ontdekkingen gedaan buiten de officiele wetenschap. (e.q Tesla,Schauberger en vele honderden anderen) My opinion, kijk maar of het klopt. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 29 april 2008 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17711 |
|
![]() Het doet er niet toe voor deze discussie of jij het gelooft of niet, het doet ertoe of ZIJ erin geloven. Want vele evenementen zijn weldegelijk georganiseerd met een astrologische/occulte signatuur.
![]() |
![]() |
#17712 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Juist, DAT was de boodschap, maar ja ook dat dient dor sommige 'mensen' verdraaid te worden kennelijk Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17713 | |
Banneling
|
![]() Daaaaar gaaaaaaaaaan we
Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17714 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17715 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17716 | ||
|
![]() Gary Hart, het CFR bestuurslid dat op de dag na 9/11 zei dat men de ramp kon gebruiken om een nieuwe wereld orde op te richten, liegt er op los. Hij zei eerst dat hij de term "new world order" nooit gebruikt heeft en nu zegt hij dat het iets anders betekent. Nochtans staan zijn uitlatingen van op 12 september 2001 in de CFR op band.
Hij zegt dit: Citaat:
Citaat:
http://www.prisonplanet.com/articles...rt_fearful.htm
![]() |
![]() |
![]() |
#17717 | |
|
![]() Wel wel wel... uit wiens hand men eet...?
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17718 | |
|
![]() Citaat:
Als ik om welbewuste, persoonlijke redenen vijf mensen vermoord op vijf verschillende tijdstippen, en de één of andere halfgare astroloog meent een astrologisch verband te zien tussen deze moorden, betekent dit dan dat ik, als moordenaar, mij laten leiden heb door dit astrologische verband ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17719 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d" Ar |
|
![]() |
![]() |