![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: akkoord of niet ? | |||
Akkoord, dan zijn we eindelijk van België af |
![]() ![]() ![]() |
46 | 67,65% |
Niet akkoord, dan modderen we liever nog wat verder met België |
![]() ![]() ![]() |
22 | 32,35% |
Aantal stemmers: 68. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1761 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zelfs Nederlanders leren dat aan hun kinderen: http://www.youtube.com/watch?v=Zbb3AhP41mY Maar goed, dat het vroege België waarschijnlijk geen haar beter was dan het VKN weet ik intussen al (tenzij voor Franstaligen uiteraard). Of men van dat VKN af wilde of niet. Het doet niets aan de waarschijnlijkheid af dat België geen verbetering was vanuit ons opzicht. Ik ben skeptisch over die 'ruzie' in die 15 jaar van Belgen en Hollanders collectief. Alsof er toen democratie bestond in tijden van cijnsstemrecht (0,5% van de bevolking kon stemmen en het volk was alleen een autoritaire staat gewend).
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 6 maart 2010 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1762 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wanneer je terug bereid bent op een normale manier van mening te wisselen geef je maar een seintje ![]()
![]() |
![]() |
#1763 |
Europees Commissaris
|
![]() Op de man? Uiteraard. Maar het is wel de waarheid. Let wel, ik ben zelf ook niet zonder zonden hoor.
![]() |
#1764 | |
|
![]() Citaat:
Onze voorvaderen hebben wel degelijk het Nederlands bewind over de grens gezet, en met behulp van Fransen buiten gehouden. Dat is geschiedenis. Indien mensen hier komen beweren dat België veroverd is geweest en door Frankrijk en al 180 jaar bezet gebied is als wingewest van Frankrijk, dan moet ik daar eerlijk gezegd een beetje mee lachen.
![]() |
![]() |
#1765 |
|
![]() Correctie, het is je mening, niet de waarheid
![]()
![]() |
#1766 |
Europees Commissaris
|
![]() Ach jo. Een hereniging met Frankrijk vindt u even logisch als één met Nederland. U spreekt stelselmatig over het Vlaams. U heeft nog geen week geleden gezegd dat we beter samenwerking met Nederland terug beperken. U heeft op hysterische toon een gezin Flodder-Nederlanders als model voor de modale Nederlander aangeduid. U heeft het op dogmatische toon over een 'arrogantie' wanneer u het oneens bent met een Nederlander en over een vervalsing van geschiedenis indien die niet voldoende België prijst. Ook uw selectieve beoordeling in de discussies over Nederlandse geschiedenis waarin een system of een Henri1 begrijpbaarder is dan een Ernst Niessen, een quercus of een Shadowke is tekenend hiervoor.
Men heeft u door hoor. Denkt u echt dat u met dommeriken van doen heeft?
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 6 maart 2010 om 18:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1767 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als kleine pachters van landbouwgrond die toebehoorde aan monsieur le baron hadden zij met die onverkwikkelijke geschiedenis NIKS te maken. Wellicht werden ze pas m�*�*nden (indien niet j�*ren) nadien op de hoogte gebracht. Dank bij voorbaat, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1768 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 6 maart 2010 om 18:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1769 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer dat revisionisme erop gericht is een leugenachtigheid van de officiële versie van historische feiten te ontmaskeren, dan is het geen revisionisme meer.
![]() |
#1770 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1771 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1772 |
Minister-President
|
![]() Zoiets zou jij eens op een 11 November viering moeten uitbazuinen aan een of ander monument. Maar nee, julie "durven" alleen maar aan de ijzertoren of in Steenstrate nationalisme tetteren, zoniet incognito op fora zoals deze. In Wallonië vind je ook een handvol van die kwakzalvers. Onder elkaar zullen julie het wel kunnen vinden despijts de taal.
![]() |
#1773 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1774 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 6 maart 2010 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1775 | |
|
![]() Citaat:
dan maakt het niet uit of je je Vlaming, Waal, Brusselaar of Belg voelt. Laatst gewijzigd door Shadowke : 6 maart 2010 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1776 | |
|
![]() Citaat:
maar een paar maanden hing ze er terug toen leden van de Franse partij de Brusselse burgerij uit Brussel joeg. maar dat wordt niet vermeld door jou, de 'neutrale onderzoeker'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1777 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar goed, ik heb u al beziggezien tegenover quercus. Volgens mij zou u niet geaarzeld gehad hebben hem onschuldig te liquideren als 'witten' (uit puur Belgisch nationalistische redenen en zwart/wit-denken). U bent in staat te moorden als het moet. Gevaarlijke fantasieën heeft u hoor... P.S.: Voor mij hoeft Groot-Nederland trouwens niet, maar ik ben er gewoon niet tegen dus het mag wel en mij kan Belgisch nationalisme en nationalisme tout court gestolen worden.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 6 maart 2010 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1778 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1779 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat je me als moorddadig afschildert is uw zaak, feit is dat fantasieën die jij en je akolieten pogen als de werkelijkheid te doen uitschijnen nog veel nefaster zijn. Ik ben ook niet voor een "Groter Frankrijk" maar voor mij mag het ook indien het niet anders kan.
![]() |
![]() |
#1780 | |||||
|
![]() Scarabaeida, je rukt wel een en ander grondig uit de context, dus hier enkele correcties
Citaat:
Het antwoord was 'schaalvergroting'. In het kader van die reden is een hereniging met Frankrijk zelfs logischer. Vlaams is een woord dat zijn lading dekt, meer moet je er niet achter zoeken. Citaat:
Dat heeft niets te maken met anti-Nederlands, maar met anti racistisch. Citaat:
Het ging er over dat op vakantie er Nederlanders waren die zich gedroegen als de familie flodder. 'Hysterisch' was het allerminst. Gedegouteerd is een beter woord. Citaat:
Ik dacht dat dit vrij duidelijk was. Zo niet hoop ik je hierbij voldoende uitleg te hebben verschaft. Citaat:
Ik wacht even met antwoorden op deze vraag.
![]() |