Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 mei 2008, 13:01   #17801
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kamiel spieces Bekijk bericht
Die psychologische testen willen niet altijd iets zeggen hoor naar mijn eigen mening, met alle respect dat je er toch voor geslaagd bent. Zie maar naar die terroristen die zelfs een vliegopleiding hebben gehad in de VS en zich terna in de WTC torens hebben geboord.

Vind ik dus ook, de grote meerderheid van de mensen hebben een bekrompen zicht op de dingen en zullen nooit eens dieper iets analyseren. Je mag de dingen best eens in twijfel trekken maar dan wel op een zeer kritische manier. Ik probeer ook zoveel mogelijk alles te onderzoeken en alles tegen elkaar af te wegen maar me echt vasthechten aan één bepaald wereldbeeld doe ik niet. Alles is tenslotte constant veranderlijk in dit bestaan waar we in leven, dus je echt vasthechten constant aan één en hetzelfde wereldbeeld zou verkeerd zijn volgens mij.

U bent duidelijk iemand die geen beperkt wereldbeeld heeft lijkt mij en die eens durft na te denken over de menselijke conditionering, dat meestal is voorgeprogrammeerd door familie, omgeving en opvoeding en zich met dat ook identificeert heel de tijd. Alles heeft te maken met bewustwording dus het is vrij normaal dat je tegenstand ondervindt als iemand zoals u constant zijn wereldbeeld verbreedt, tegenover veel mensen die dat niet doen. Mensen zijn nu éénmaal kuddedieren die liever in een beperkt wereldbeeld blijven hangen en dat om verschillende redenen die u zelf ook wel kan bedenken. Het is dan ook vrij normaal dat ze je dan een stempel op je kop drukken dat je psychotisch bent hoor, als je dan eens de dingen anders durft te bekijken dan de collectieve kudde.
Wijze woorden.
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 13:43   #17802
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
Waar moeit ge u mee, Bill Hicks?
Da's een wel hele eigenaardige vraag me dunkt, dat zie je toch!

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 12 mei 2008 om 13:43.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 13:51   #17803
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kamiel spieces Bekijk bericht
Die psychologische testen willen niet altijd iets zeggen hoor naar mijn eigen mening, met alle respect dat je er toch voor geslaagd bent. Zie maar naar die terroristen die zelfs een vliegopleiding hebben gehad in de VS en zich terna in de WTC torens hebben geboord.
Het is waar, psychologische testen zijn zelfs extreem onbetrouwbaar.
Ik heb er ooit college's over gehad en de goede test moet nog uitgevonden worden.

Echter, de opmerking over de terrorsiten etc ben ik geen meter mee eens.
Maar dat zal wel duidelijk zijn.

Citaat:

Vind ik dus ook, de grote meerderheid van de mensen hebben een bekrompen zicht op de dingen en zullen nooit eens dieper iets analyseren. Je mag de dingen best eens in twijfel trekken maar dan wel op een zeer kritische manier. Ik probeer ook zoveel mogelijk alles te onderzoeken en alles tegen elkaar af te wegen maar me echt vasthechten aan één bepaald wereldbeeld doe ik niet. Alles is tenslotte constant veranderlijk in dit bestaan waar we in leven, dus je echt vasthechten constant aan één en hetzelfde wereldbeeld zou verkeerd zijn volgens mij.

grotendeels mee eens, alleen verwarren veel mensen kritisch met sceptisch.
En scpetisch is alles verwerpen en kritsch is het niet meteen verwerpen maar het een kans geven en onderzoeken. Ik garander U met echt kritisch onderzoek kunt U gaan ontdekken dat de werkelijkheid fantastischer is dan een ieder welke science fiction.

Citaat:

U bent duidelijk iemand die geen beperkt wereldbeeld heeft lijkt mij en die eens durft na te denken over de menselijke conditionering, dat meestal is voorgeprogrammeerd door familie, omgeving en opvoeding en zich met dat ook identificeert heel de tijd. Alles heeft te maken met bewustwording dus het is vrij normaal dat je tegenstand ondervindt als iemand zoals u constant zijn wereldbeeld verbreedt, tegenover veel mensen die dat niet doen. Mensen zijn nu éénmaal kuddedieren die liever in een beperkt wereldbeeld blijven hangen en dat om verschillende redenen die u zelf ook wel kan bedenken. Het is dan ook vrij normaal dat ze je dan een stempel op je kop drukken dat je psychotisch bent hoor, als je dan eens de dingen anders durft te bekijken dan de collectieve kudde.
Yep, helemaal mee eens. Veel mensen denken dat ze rationeel bezig zijn, maar dat KAN eigenlijk helemaal niet, tenzij je je zelf er echt toe zet.
De mensen zouden bv dit eens moeten lezen:

Citaat:

The Biology of Belief:
Unleashing the Power of Consciousness, Matter and Miracles is a book that brings attention to the amazing new awareness that is currently rewriting the science of biology and medicine. Until recently, conventional science has held that genes control life, a concept known as genetic determinism. While this disempowering belief is still held as truth by the mainstream public, leading edge research in the exciting new field of epigenetics reveals a completely different truth. Genes do not control life. It is the environment, and more specifically, our perception of the environment that controls gene activity. In the end, it comes down to a simple case of “mind over matter” in controlling the fate of our lives.
Dan kan men goed zien, indien men er voor open staat, hoe diep de programmering door ouders en omgeving (bv media) eigenlijk gaat!|

bron

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 12 mei 2008 om 13:53.
Oud 12 mei 2008, 14:24   #17804
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
'Chemtrail Plane Photographed On The Ground'

'Recently, a pilot sent www.data4science.net several images of a plane which is clearly rigged for aerial chemtrail or biological spraying taxiing on the ground at an airport in Canada. After studying and researching the plane images and origin, I feel they are authentic. Why do I suggest the plane might be used for biological spraying? Previously released photos of acknowledged experimental spray planes built for NASA had massive concentric rings mounted on the rear tail of the plane.'

bron

Pin d"Ar
Oud 12 mei 2008, 14:31   #17805
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
The vaccine fascists: poison your children or they can't go to school (to have their minds programmed)

'Children will be banned from starting school until they receive the MMR jab, under new Labour party proposals. Parents will have to provide proof their offspring have had a full range of vaccinations when they put in applications for primary schools. The plan, designed to increase the take-up of the measles, mumps and rubella triple jab, has been drawn up by Mary Creagh, the Labour MP in charge of the party’s health manifesto for the next general election.

“Parents need to protect their children and science gives them a way to do that,” said Creagh. “We need to get that message across.'
sure...protect them from vaccines!!!!

http://www.timesonline.co.uk/tol/lif...cle3909515.ece

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 12 mei 2008 om 14:33.
Oud 12 mei 2008, 14:57   #17806
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Jesus wont save you: It's just another Masonic mind game

video

Pin d"Ar
Oud 12 mei 2008, 15:03   #17807
Pindar
Banneling

Standaard

Ja , van je regering moet je het hebben! Die geven echt om je!

Citaat:

'Pet crematorium' complaint leads to Pentagon change

WASHINGTON (CNN) -- Military cremation procedures have been changed after a soldier complained that his buddy's remains were taken to what appeared to be a "pet crematorium," the Pentagon announced Friday.
bron

Mischien eens zwaar kotsen op de regering?

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 12 mei 2008 om 15:03.
Oud 12 mei 2008, 15:08   #17808
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Journalist facing fines urges press to protect 1st Amendment

Journalist facing fines over sources says press must 'turn and fight' for 1st Amendment

A former USA Today reporter facing fines for failing to reveal her sources for stories about the 2001 anthrax attacks said Saturday that news organizations need to go on the offensive in the fight to protect the First Amendment.

"As we all know, the news business is on a collective nervous breakdown," Toni Locy told a coalition of open-government and press groups. "It's time to stop running. It's time to turn and fight. If we don't fight for the First Amendment, who will?"

we will!

http://www.rawstory.com/news/mochila..._05102008.html

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 12 mei 2008 om 15:10.
Oud 12 mei 2008, 15:11   #17809
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
bron

Pin d"Ar
Had je deze al gezien?
Kucinich stelde op 2 october 2001 Bill HR 2977 voor het congress, zijnde de '2001 Space Preservation Act', waarin hij een definitie gaf voor 'exotic weapons' die mogelijk zouden kunnen worden ingezet.
Citaat:
Such terms include exotic weapons systems such as--

(i) electronic, psychotronic, or information weapons;

(ii) chemtrails;

(iii) high altitude ultra low frequency weapons systems;

(iv) plasma, electromagnetic, sonic, or ultrasonic weapons;

(v) laser weapons systems;

(vi) strategic, theater, tactical, or extraterrestrial weapons; and

(vii) chemical, biological, environmental, climate, or tectonic weapons.
op 23 januari 2002 stelde hij dan Bill HR 3616 voor, 2002 S.P.A., die grotendeels een kopie is van de vorige act..., buiten het vermelden van de chemtrails of andere 'exotic weapons'.
Heel dit stuk is weg;(ook in de 2005 act)
Citaat:
(ii) Inflicting death or injury on, or damaging or destroying, a person (or the biological life, bodily health, mental health, or physical and economic well-being of a person)--

(I) through the use of any of the means described in clause (i) or subparagraph (B);

(II) through the use of land-based, sea-based, or space-based systems using radiation, electromagnetic, psychotronic, sonic, laser, or other energies directed at individual persons or targeted populations for the purpose of information war, mood management, or mind control of such persons or populations; or

(III) by expelling chemical or biological agents in the vicinity of a person.

(B) Such terms include exotic weapons systems such as--

(i) electronic, psychotronic, or information weapons;

(ii) chemtrails;

(iii) high altitude ultra low frequency weapons systems;

(iv) plasma, electromagnetic, sonic, or ultrasonic weapons;

(v) laser weapons systems;

(vi) strategic, theater, tactical, or extraterrestrial weapons; and

(vii) chemical, biological, environmental, climate, or tectonic weapons.

(C) The term `exotic weapons systems' includes weapons designed to damage space or natural ecosystems (such as the ionosphere and upper atmosphere) or climate, weather, and tectonic systems with the purpose of inducing damage or destruction upon a target population or region on earth or in space.

Rep. Kucinich's HR 2977 Names Chemtrails As An 'Exotic Weapon'

Rep Kucinich Rewrites HR 2977 - 'Chemtrails' Disappear
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 15:22   #17810
Pindar
Banneling

Standaard

nee had ik niet gezien, thanks.

Pin d"Ar
Oud 12 mei 2008, 17:05   #17811
dirk001
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Je doet mensen af als psychoten omdat ze onconventionele ervaringen meedelen. Is wel iets meer dan gewoon vragen stellen.

@pindar en exodus ..

Jullie beweren beiden dit soort ervaring gehad te hebben :

Ik geloof niet dat het reptielachtige wezens waren of aliens zoals jullie dat zien, maar ik heb toch wel een paar vragen misschien eerder uit curiositeit.

Hebben jullie daarvoor aan 1 of ander occulte bezigheid deelgenomen zoals bijv een ouijibord (spelling ?), een séance, geestesoproeping, ESP, yoga, meditatie of iets dergelijks ? (het kan vanalles zijn )
Of waren jullie toen dit gebeurde op een plaats waar zich vroeger of ergens in het verleden veel occulte acitiviteit is waargenomen of bedreven ?

Hadden jullie (ik weet niet hoe lang geleden dit is ) net daarvoor zich tegen NWO praktijken uitgesproken of andere occulte praktijken ?

Indien dit thuis was of indien jullie niet alleen wonen ..... hadden jullie huisgenoten iets occults gedaan in het verleden ?

Even een laatste vraag, geen van jullie is een christen (gewoon even bevestigen aub )?

Nog 1 extra vraagje ..... dit gebeurde toevallig niet op een donderdag of vrijdag ?

Laatst gewijzigd door dirk001 : 12 mei 2008 om 17:07.
dirk001 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 17:13   #17812
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Het belangrijkste niet vergeten, Dirk...

Wat hadden ze gebruikt en waar kan je dat kopen?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 17:19   #17813
Pindar
Banneling

Standaard

[quote=dirk001;3419139]@pindar en exodus ..

Citaat:
Hebben jullie daarvoor aan 1 of ander occulte bezigheid deelgenomen zoals bijv een ouijibord (spelling ?), een séance, geestesoproeping, ESP, yoga, meditatie of iets dergelijks ? (het kan vanalles zijn )
nee, ik weet wel dat ik op dat moment teveel 'open' stond.

Citaat:
Of waren jullie toen dit gebeurde op een plaats waar zich vroeger of ergens in het verleden veel occulte acitiviteit is waargenomen of bedreven ?
nee, niet dat ik weet..

Citaat:
Hadden jullie (ik weet niet hoe lang geleden dit is ) net daarvoor zich tegen NWO praktijken uitgesproken of andere occulte praktijken ?
niet op fysiek vlak, wel in gedachten.

Citaat:
Indien dit thuis was of indien jullie niet alleen wonen ..... hadden jullie huisgenoten iets occults gedaan in het verleden ?
nope

Citaat:
Even een laatste vraag, geen van jullie is een christen (gewoon even bevestigen aub )?
Niet meer, gelukkig.

Citaat:
Nog 1 extra vraagje ..... dit gebeurde toevallig niet op een donderdag of vrijdag ?

Geen idee, en nu?

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 12 mei 2008 om 17:20.
Oud 12 mei 2008, 18:06   #17814
dirk001
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
nee, ik weet wel dat ik op dat moment teveel 'open' stond.
Geen idee, en nu?
Pin d"Ar
Ik denk dat het hier gaat om een fysieke manifestatie van een spiritueel wezen (demonisch wezen ).
In dit geval als wat je beschreven hebt klopt , zou het gaan om iets dat zich aan je wou vasthechten/bezitten (bezeten ... )

Ik denk sowieso dat je idd open stond hiervoor door iets in het verleden, maar het is vaak niet makkelijk te acterhalen wat dat "iets" is.
Het kan zelfs zo ver gaan dat het niets met u zelf te maken heeft maar met uw ouders/voorouders die diep in het occulte zaten.

Als je zoiets meemaakt moet je hulp zoeken, maar geen psychiatrische of psychologische hulp want die gaan je gek verklaren en een ganse resem pillen voorschrijven die het probleem niet oplossen.
Trouwens tegenwoordig maken die zelf ook al gebruik van occulte praktijken al dan niet via new age achtige toestanden.

Laat me ook heel duidelijk zijn dat de enige hulp die dit probleem blijvend kan oplossen er in bestaat om contact op te nemen met een pastoor die in het woord is (als hij geen christen is, heeft het nl ook geen zin, je hebt een christen nodig ) En nee het is niet zoals in die films ...... . Maar dat maakt het er niet minder erg om.
Voor zover ik weet kan je als niet-christen die "deuren" die je opengezet hebt niet sluiten dus dit kan nog voorvallen.
Ik weet dat je het hiermee niet eens bent, maar ik vrees dat er geen andere methode is. Maar je doet wat je zelf wil natuurlijk.

Ik spreek hier (gelukkig) niet uit eigen ervaring, maar heb wel al van anderen dergelijke zaken gehoord.

Dit soort "aanvallen" of hoe je dat ook noemt komen trouwens veel meer voor dan men denkt. Het is zeker niet abnormaal om minstens 1x in je leven hiermee te maken te krijgen. Maar dit kan velerlei vormen aannemen natuurlijk.

Toch nog even vragen of je toevallig niet in het bezit bent van kabouters, elfen, trollen of iets dergelijks in de vorm van speelgoed, amuletten of andere objecten of bijv een schedel of iets dergelijks of bepaalde occulte boeken of zo ?

Laatst gewijzigd door dirk001 : 12 mei 2008 om 18:07.
dirk001 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 18:10   #17815
toccata
Europees Commissaris

toccata's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht

²
()

toccata is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 18:21   #17816
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Het belangrijkste niet vergeten, Dirk...

Je gaat ons nu toch niet vertellen dat jij geestverruimende middelen neemt zeker?
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 18:22   #17817
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirk001 Bekijk bericht
Ik denk dat het hier gaat om een fysieke manifestatie van een spiritueel wezen (demonisch wezen ).
In dit geval als wat je beschreven hebt klopt , zou het gaan om iets dat zich aan je wou vasthechten/bezitten (bezeten ... )
Zoals gezegd.

Citaat:
Ik denk sowieso dat je idd open stond hiervoor door iets in het verleden, maar het is vaak niet makkelijk te acterhalen wat dat "iets" is.
Het kan zelfs zo ver gaan dat het niets met u zelf te maken heeft maar met uw ouders/voorouders die diep in het occulte zaten.
Nope, had een relatie waarin ik te veel 'open' stond.

Citaat:
Als je zoiets meemaakt moet je hulp zoeken, maar geen psychiatrische of psychologische hulp want die gaan je gek verklaren en een ganse resem pillen voorschrijven die het probleem niet oplossen.
Trouwens tegenwoordig maken die zelf ook al gebruik van occulte praktijken al dan niet via new age achtige toestanden.
Mee eens, maar om andere reden dan jij denkt.

Citaat:
Laat me ook heel duidelijk zijn dat de enige hulp die dit probleem blijvend kan oplossen er in bestaat om contact op te nemen met een pastoor die in het woord is (als hij geen christen is, heeft het nl ook geen zin, je hebt een christen nodig ) En nee het is niet zoals in die films ...... . Maar dat maakt het er niet minder erg om.
Voor zover ik weet kan je als niet-christen die "deuren" die je opengezet hebt niet sluiten dus dit kan nog voorvallen.
Ik weet dat je het hiermee niet eens bent, maar ik vrees dat er geen andere methode is. Maar je doet wat je zelf wil natuurlijk.
o ja hoor , zat andere methodes. Christelijke mthodes ken ik al te goed nu, en daar waag ik me niet aan.

Citaat:
Ik spreek hier (gelukkig) niet uit eigen ervaring, maar heb wel al van anderen dergelijke zaken gehoord.
ja kan.

Citaat:
Dit soort "aanvallen" of hoe je dat ook noemt komen trouwens veel meer voor dan men denkt. Het is zeker niet abnormaal om minstens 1x in je leven hiermee te maken te krijgen. Maar dit kan velerlei vormen aannemen natuurlijk.
Weet ik, ik ken het van anderen.

Citaat:
Toch nog even vragen of je toevallig niet in het bezit bent van kabouters, elfen, trollen of iets dergelijks in de vorm van speelgoed, amuletten of andere objecten of bijv een schedel of iets dergelijks of bepaalde occulte boeken of zo ?
Nope, je miste nog die indonesische dolk, maar die heb ook ik niet

Pin d"Ar
Oud 12 mei 2008, 22:06   #17818
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Benjamin Fullford deel 1

... I use “Rockefeller” as an abbreviation for this group of inbred aristocratic families-- the American side versus the European side. The Bushes are part of it, for example.

... He had two rings. [Holding up right hand balled into a fist] One was the mask of a devil with horns and [holding up left hand balled into fist] the other looked like a wedding ring. And he'd go like this-- [thrusts right fist toward camera while raising left hand with open palm toward camera] and there was a Freemason mark [on the open palm]. And he says: These horns, just put a little bit of poison... and touch me and I'd be dead. And he tells me he's a Ninja, which is a professional assassin.

... He says to me: Mr. Fulford, if you want to be a muck-raking journalist, go ahead and do so, but you will die at age 46. However (and he gives me a big Freemason badge), he says: If you don't, you have a choice. You can become Finance Minister of Japan. OK? So he's offering me a choice of death or the job of Finance Minister.

... So that's how we describe it. We're looting these peoples' money but we're not gonna kill ''em, you know. And he said the population of Japan would be reduced to 70 million. They'd allow 70 million to live. And they need about 500 million Asians to keep making toys and stuff? He's describing, you know, massive genocide.

... I guess a lot of people of the very elite... I'm sure it happens to Mr. Obama and Mr. Clinton and anybody else at the high levels of US politics, senators, whatever. Someday they're given the same kind of ultimatum: Death or cooperation- so either you join us or you die. And that's how they manage to control the United States and enslave the American people.

... I had this great, what I call my “Kill Bill” moment. There's a scene in the movie “Kill Bill,” these two women fighting with swords. It looks like it's gonna be a long, nasty fight? You're not gonna be sure who's the winner. Right? But one of the women (the bad one) has one eye missing. She has a patch. Suddenly she grabs the [other] eye and blinds her and ends the fight.
Kerry: Yeah. Unbelievable. Very, very graphic.
Fulford: Very graphic, but I thought: Hey, why not just target the Eye of the Pyramid? Because most westerners don't even know it exists.

... I realized the Society has 6,000,000 members and the western Secret Society, the top has only 10,000. So it's 6,000,000 against 10,000. So suddenly I said: Well, that's it! We've got these bastards.

... I became the first westerner in 500 years to join.

Kerry: Did you have a body guard at that point? Did you hire someone?

[Fulford sighs] No. If you need a body guard, it's too late. You have to operate at a higher level. I mean, if they really want to shoot me, they're gonna shoot me. You have to make ''em not want to shoot you.

... The key to democracy is control over money by the people, not by a secret elite. It's the money that counts. If you lose control of your money, hand it over to people you can't see, you're a slave. That's what you have to remember. Never, ever again, let some secret power elite take control of your money away from you.

... You know, if they're gonna try to kill billions of people, then we're gonna have to kill 10,000 people in order to prevent that. It's necessary. And the arrangements have been made.
film en transcript deel 1
http://www.youtube.com/watch?v=NKl3m...eature=related
http://www.projectcamelot.org/benjam...nscript_1.html

Laatst gewijzigd door Babylonia : 12 mei 2008 om 22:12.
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2008, 08:24   #17819
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Je gaat ons nu toch niet vertellen dat jij geestverruimende middelen neemt zeker?
Ik gebruik normaal niet, nee.
Maar misschien heb ik ook wel ooit eens zin om een reptiel aan mijn 'onderste chakra's' te voelen knabbelen.

Je moet alles eens geprobeerd hebben, nietwaar?

parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2008, 08:39   #17820
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Op alle vragen een neen.

Citaat:
In dit geval als wat je beschreven hebt klopt , zou het gaan om iets dat zich aan je wou vasthechten/bezitten (bezeten ...)
Het is maar wat je demonisch noemt, volgens mij zijn er veel vormen en naargelang hun aard zou je ze kunnen als demonisch bestempelen. Het is ook niet gezegd dat dat reptiel die mij lastig viel zo een reptiel is zoals DAvid Icke zegt die kunnen shapeshiften. Misschien zijn er verschillende vormen.

Citaat:
Ik heb alleszinds niet de noodzaak om hulp te zoeken. Het is eenmaal gebeurt en dat is het.

Citaat:
Dat denk ik ook, soms zelfs als mensen het niet beseffen. Meestal als je aura verzwakt is door bepaalde zaken (drugs etc).

Citaat:
Neen, occulte boeken wel maar niet overdreven. Ik denk dat een interesse in het occulte automatische meer zo'n zaken aantrekt.

Laatst gewijzigd door exodus : 13 mei 2008 om 08:42.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be