![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#17801 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17802 |
Banneling
|
![]() Da's een wel hele eigenaardige vraag me dunkt, dat zie je toch!
![]() Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 12 mei 2008 om 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17803 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb er ooit college's over gehad en de goede test moet nog uitgevonden worden. Echter, de opmerking over de terrorsiten etc ben ik geen meter mee eens. Maar dat zal wel duidelijk zijn. Citaat:
grotendeels mee eens, alleen verwarren veel mensen kritisch met sceptisch. En scpetisch is alles verwerpen en kritsch is het niet meteen verwerpen maar het een kans geven en onderzoeken. Ik garander U met echt kritisch onderzoek kunt U gaan ontdekken dat de werkelijkheid fantastischer is dan een ieder welke science fiction. Citaat:
De mensen zouden bv dit eens moeten lezen: ![]() Citaat:
bron Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 12 mei 2008 om 13:53. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17804 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bron Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17805 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.timesonline.co.uk/tol/lif...cle3909515.ece Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 12 mei 2008 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17807 | |
Banneling
|
![]() Ja , van je regering moet je het hebben! Die geven echt om je!
Citaat:
Mischien eens zwaar kotsen op de regering? Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 12 mei 2008 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17808 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
we will! http://www.rawstory.com/news/mochila..._05102008.html Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 12 mei 2008 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17809 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Kucinich stelde op 2 october 2001 Bill HR 2977 voor het congress, zijnde de '2001 Space Preservation Act', waarin hij een definitie gaf voor 'exotic weapons' die mogelijk zouden kunnen worden ingezet. Citaat:
Heel dit stuk is weg;(ook in de 2005 act) Citaat:
![]() ![]() Rep. Kucinich's HR 2977 Names Chemtrails As An 'Exotic Weapon' Rep Kucinich Rewrites HR 2977 - 'Chemtrails' Disappear |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17810 |
Banneling
|
![]() nee had ik niet gezien, thanks.
![]() Pin d"Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#17811 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
@pindar en exodus .. Jullie beweren beiden dit soort ervaring gehad te hebben : Ik geloof niet dat het reptielachtige wezens waren of aliens zoals jullie dat zien, maar ik heb toch wel een paar vragen misschien eerder uit curiositeit. Hebben jullie daarvoor aan 1 of ander occulte bezigheid deelgenomen zoals bijv een ouijibord (spelling ?), een séance, geestesoproeping, ESP, yoga, meditatie of iets dergelijks ? (het kan vanalles zijn ) Of waren jullie toen dit gebeurde op een plaats waar zich vroeger of ergens in het verleden veel occulte acitiviteit is waargenomen of bedreven ? Hadden jullie (ik weet niet hoe lang geleden dit is ) net daarvoor zich tegen NWO praktijken uitgesproken of andere occulte praktijken ? Indien dit thuis was of indien jullie niet alleen wonen ..... hadden jullie huisgenoten iets occults gedaan in het verleden ? Even een laatste vraag, geen van jullie is een christen (gewoon even bevestigen aub )? Nog 1 extra vraagje ..... dit gebeurde toevallig niet op een donderdag of vrijdag ? Laatst gewijzigd door dirk001 : 12 mei 2008 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17812 |
Banneling
|
![]() Het belangrijkste niet vergeten, Dirk...
Wat hadden ze gebruikt en waar kan je dat kopen? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17813 | ||||||
Banneling
|
![]() [quote=dirk001;3419139]@pindar en exodus ..
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Geen idee, en nu? Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 12 mei 2008 om 17:20. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17814 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
In dit geval als wat je beschreven hebt klopt , zou het gaan om iets dat zich aan je wou vasthechten/bezitten (bezeten ... ) Ik denk sowieso dat je idd open stond hiervoor door iets in het verleden, maar het is vaak niet makkelijk te acterhalen wat dat "iets" is. Het kan zelfs zo ver gaan dat het niets met u zelf te maken heeft maar met uw ouders/voorouders die diep in het occulte zaten. Als je zoiets meemaakt moet je hulp zoeken, maar geen psychiatrische of psychologische hulp want die gaan je gek verklaren en een ganse resem pillen voorschrijven die het probleem niet oplossen. Trouwens tegenwoordig maken die zelf ook al gebruik van occulte praktijken al dan niet via new age achtige toestanden. Laat me ook heel duidelijk zijn dat de enige hulp die dit probleem blijvend kan oplossen er in bestaat om contact op te nemen met een pastoor die in het woord is (als hij geen christen is, heeft het nl ook geen zin, je hebt een christen nodig ) En nee het is niet zoals in die films ...... . Maar dat maakt het er niet minder erg om. Voor zover ik weet kan je als niet-christen die "deuren" die je opengezet hebt niet sluiten dus dit kan nog voorvallen. Ik weet dat je het hiermee niet eens bent, maar ik vrees dat er geen andere methode is. Maar je doet wat je zelf wil natuurlijk. Ik spreek hier (gelukkig) niet uit eigen ervaring, maar heb wel al van anderen dergelijke zaken gehoord. Dit soort "aanvallen" of hoe je dat ook noemt komen trouwens veel meer voor dan men denkt. Het is zeker niet abnormaal om minstens 1x in je leven hiermee te maken te krijgen. Maar dit kan velerlei vormen aannemen natuurlijk. Toch nog even vragen of je toevallig niet in het bezit bent van kabouters, elfen, trollen of iets dergelijks in de vorm van speelgoed, amuletten of andere objecten of bijv een schedel of iets dergelijks of bepaalde occulte boeken of zo ? Laatst gewijzigd door dirk001 : 12 mei 2008 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17815 |
Europees Commissaris
|
![]() ²
( ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17816 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17817 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Pin d"Ar |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17818 |
Parlementslid
|
![]() Benjamin Fullford deel 1
... I use “Rockefeller” as an abbreviation for this group of inbred aristocratic families-- the American side versus the European side. The Bushes are part of it, for example. ... He had two rings. [Holding up right hand balled into a fist] One was the mask of a devil with horns and [holding up left hand balled into fist] the other looked like a wedding ring. And he'd go like this-- [thrusts right fist toward camera while raising left hand with open palm toward camera] and there was a Freemason mark [on the open palm]. And he says: These horns, just put a little bit of poison... and touch me and I'd be dead. And he tells me he's a Ninja, which is a professional assassin. ... He says to me: Mr. Fulford, if you want to be a muck-raking journalist, go ahead and do so, but you will die at age 46. However (and he gives me a big Freemason badge), he says: If you don't, you have a choice. You can become Finance Minister of Japan. OK? So he's offering me a choice of death or the job of Finance Minister. ... So that's how we describe it. We're looting these peoples' money but we're not gonna kill ''em, you know. And he said the population of Japan would be reduced to 70 million. They'd allow 70 million to live. And they need about 500 million Asians to keep making toys and stuff? He's describing, you know, massive genocide. ... I guess a lot of people of the very elite... I'm sure it happens to Mr. Obama and Mr. Clinton and anybody else at the high levels of US politics, senators, whatever. Someday they're given the same kind of ultimatum: Death or cooperation- so either you join us or you die. And that's how they manage to control the United States and enslave the American people. ... I had this great, what I call my “Kill Bill” moment. There's a scene in the movie “Kill Bill,” these two women fighting with swords. It looks like it's gonna be a long, nasty fight? You're not gonna be sure who's the winner. Right? But one of the women (the bad one) has one eye missing. She has a patch. Suddenly she grabs the [other] eye and blinds her and ends the fight. Kerry: Yeah. Unbelievable. Very, very graphic. Fulford: Very graphic, but I thought: Hey, why not just target the Eye of the Pyramid? Because most westerners don't even know it exists. ... I realized the Society has 6,000,000 members and the western Secret Society, the top has only 10,000. So it's 6,000,000 against 10,000. So suddenly I said: Well, that's it! We've got these bastards. ... I became the first westerner in 500 years to join. Kerry: Did you have a body guard at that point? Did you hire someone? [Fulford sighs] No. If you need a body guard, it's too late. You have to operate at a higher level. I mean, if they really want to shoot me, they're gonna shoot me. You have to make ''em not want to shoot you. ... The key to democracy is control over money by the people, not by a secret elite. It's the money that counts. If you lose control of your money, hand it over to people you can't see, you're a slave. That's what you have to remember. Never, ever again, let some secret power elite take control of your money away from you. ... You know, if they're gonna try to kill billions of people, then we're gonna have to kill 10,000 people in order to prevent that. It's necessary. And the arrangements have been made. film en transcript deel 1 http://www.youtube.com/watch?v=NKl3m...eature=related http://www.projectcamelot.org/benjam...nscript_1.html Laatst gewijzigd door Babylonia : 12 mei 2008 om 22:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17819 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar misschien heb ik ook wel ooit eens zin om een reptiel aan mijn 'onderste chakra's' te voelen knabbelen. Je moet alles eens geprobeerd hebben, nietwaar? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17820 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: