![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#17821 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij gelooft alleens niet dat Chakras bestaan.
![]() |
![]() |
#17822 |
Banneling
|
![]() Ah nee zeker.
Ik heb ooit bij het voetballen eens een voetbal in mijn 'onderste chakras' gekregen. Pijn dat dat deed. Geen enkele twijfel dus dat die bestaan. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 13 mei 2008 om 08:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17823 | |
|
![]() Ik ben niet de enige die zo'n ervaringen meedeelt, er zijn andere die dit blijkbaar ook hebben, schetsen gemaakt op basis van deze verklaringen.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17824 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bovenstaande vind ik dus dikke zever hé. Reptilians zien er volgens mij compleet anders uit. Ik heb het zo eerder voor de variant van Scott Ripley uit de aliens films. Deze lijken mij meer varianten uit de star wars saga en daar geloof ik niet echt in.
Maar misschien kunnen jullie ook eens met bewijzen voor de dag komen? En nee, een bad hair day van de queen van England is niet echt een groot bewijs. Ook een verkeerd uitgevallen sminksessie van president Bush is niet echt sluitend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17825 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#17826 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
maar t'is maar een subliminal van John McCain... ![]() IEDEREEN weet toch dat Fox de republiekeinse propaganda-zender is. ![]() Wie kijkt er nu naar zo'n zever? Je kan evengoed naar "TV Cuba" kijken voor de dagelijkse "kijk op de wereld"
![]() |
![]() |
#17827 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17828 | |
Banneling
|
![]() Weet men nog dat ik erg kritisch was op Ron Paul omdat ie in de meeeeeenstreem meedeed?
welnu: Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17829 | |
Banneling
|
![]() Zou U zo vriendelijk willen zijn zich van het leven te beroven?
DANk U! mwahhhhhhhhhh Citaat:
man o man, waarom knallen die leden zichzelf dan niet neer? http://infowars.net/articles/may2008...Extinction.htm Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 13 mei 2008 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17830 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Werkelijk fenomenaal. Nog nooit over gehoord, nog nooit wat meegemaakt, nooit wat onderzocht. Maar hij weet precies hoe het zit! Heeeeeel knap. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17831 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17832 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straks komt hij nog af met een universeel bewustzijnsveld.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#17833 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17834 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Wat je kan doen is zoveel mogelijk 'ervaringen' verzamelen en overeenkomsten en verschillen inventariseren. En dan kan je proberen verklaringen te bedenken die zoveel mogelijk van de beschreven ervaringen dekken. Voor de rest blijft het een zaak van 'geloof'. Je kan het 'aannemelijk' vinden dat fenomenen als reïncarnatie, BDE, negatieve entiteiten,... een reële bestaansgrond hebben, of je kan het proberen te verklaren op basis van fysische processen of nog anders. Maar je kan noch bewijzen dat het bestaat, noch het tegendeel. Een goede vriendin heeft ook meermaals dergelijke ervaringen gehad. Ze sprak/spreekt niet over reptielen, maar over negatieve energieën, 'wezens' die bezit van haar trachtten te nemen, vooral op momenten van ontwaken. Ze voelde zich dan als verlamd en kon niet in haar lichaam komen. Ze kon heel duidelijk negatieve intenties voelen. Het was ook in een periode dat ze teveel open stond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17835 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst maak je van een koe een schaap en nu ben ik plots een "zij". Biologie was echt je sterkste vak niet he?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#17836 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bedankt om me de waarheid te leren kennen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17837 | |
|
![]() De bilderbergers zijn dit jaar zeer geheim geweest. Normaal lekt de datum en locatie van de Bilderberg uit maar dit jaar is het blijkbaar voorbij gegaan zonder dat iemand het opgemerkt heeft. Het enige report is van een kleine Griekse krant dat het dit weekend in athene was. Ofwel zou dit ook een afleiding kunnen zijn voor de echte conferntie die later plaatsvind zoals sommigen suggeren.
Citaat:
Lees verder op http://www.prisonplanet.com/articles...8_b_pulses.htm
![]() |
![]() |
![]() |
#17838 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17839 | ||
Banneling
|
![]() vandaag in het belang:
Citaat:
EN Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17840 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk weet ik het goed want ik claim dat ik het wel heb meegemaakt en ik zeg het je. Die reptilians zien er exact uit zoals in Aliens. Volgens mij is Ridley Scott er dus ook mee in aanraking gekomen. Het was een hels gevecht (waar uiteraard geen getuigen van zijn) maar het is me toch gelukt om te ontsnappen. Echt jong, de schrik van mijn leven.
|
![]() |
![]() |