![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#17841 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() die mannen maken zich dus al klaar om elke alien die niet in hun god gelooft te 'bekeren' (voor diegene die niet willen luisteren is dat dan uitmoorden).
![]() |
#17842 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17843 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17844 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17845 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17846 | |
Banneling
|
![]() Mischien moeten we toch goed kwaad worden!
Citaat:
rules have to be obeyed?????? Hmmmm waar ken ik dat ook al weer van?? O ja! Befehl ist Befehl! Brrrrrrr Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 14 mei 2008 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17847 |
Minister
|
![]() Is da Mulder, in uwe avatar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17848 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17849 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Belgen worden al door 100.000 camera's bespied
14/05/2008 07:50 Belgische burgers worden al door minstens honderdduizend camera's bespied en zitten ook al in duizenden databanken, stelt de Privacycommissie. Minister van Justitie Jo Vandeurzen werkt nu, samen met de CD&V-Senaatsfractie, een tekst af om de inlichtingendiensten nog meer bijzondere onderzoeksmethodes te geven. Sinds de aanslagen van 9/11 wordt de controle op de burger steeds groter. Open VLD wil er een Kamercommissie aan wijden en wordt daarin gesteund door voorzitter Willem Debeuckelaere van de Privacycommissie. 'We evolueren naar een doorgeschoten surveillancemaatschappij die door de technologische vooruitgang nu zowat álles kan controleren. En als de technologische middelen bestaan, worden ze vroeg of laat ook gebruikt, daar ga ik altijd van uit.' De Privacycommissie krijgt ook al een honderdtal klachten per jaar van mensen die problemen hebben met de nationale gegevensbank, de 'supercomputer' van de federale politie. 'Soms gaat het om onjuiste gegevens, soms over oneigenlijk gebruik.' Toch lijkt de burger minder om zijn privacy te geven dan vroeger: 'In tijden van terreur en onrust is er een grote bereidheid om maatregelen te aanvaarden in ruil voor een gevoel van veiligheid. Zoals de verregaande onderzoeksmethoden die men onze politie- en inlichtingendiensten al heeft toegekend en die men nu nog wil uitbreiden. Ik heb daar zeer ambivalente gevoelens bij.' Chip voor vermiste kinderen Intussen blijven de camera's massaal oprukken. 'Ik schat dat er in België al minstens 100.000 camera's zijn. Daarvan is maar een deeltje aangegeven bij de Privacycommissie, zoals wettelijk verplicht is. Ik heb geen probleem met camera's in de publieke ruimte. Maar we krijgen wél klachten over camera's in de privésfeer.' Privacywaakhond Debeuckelaere verwacht dat de controle nog zal toenemen. 'Ik vermoed dat in de toekomst mensen een chip ingeplant zullen krijgen. Het systeem bestaat en het wordt al gebruikt. In sommige landen wordt het onder meer aangeprezen voor de problematiek van vermiste kinderen.' Daarom moet de Privacycommissie meer slagkracht krijgen: 'Het is erg belangrijk dat we transparant maken wie welke persoonsgegevens gebruikt en waarvoor. Of ze niet worden aangewend voor politieke manipulatie, of erger nog, voor een soort schrikbewind. In dat laatste geval maak ik mij geen illusies: dan zal de Privacycommissie de eerste zijn die wordt afgeschaft.' Chris De Stoop Bron :http://www.knack.be/nieuws/belgie/be...icle16975.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#17850 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17851 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je weet hoe de illuminati werken, met zogenaamde 'opposames' moet je oppassen er niet in te trappen, want dan denk je dat er wat gebeurt, zoddat je geen echte actie onderneemt. terwijl er in werkelijkheid niks nada verandert. Ik Kan je op een bordje geven dat als we het aan de Privacycommisie over laten, dat er weinig tegen zal gebeuren. De enige mogelijkheid is mijns insziens dat de mensen zelf wakker worden. en bv gezamenlijk onze vinger opsteken naar die camera's. Ik noem maar wat. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17852 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17853 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vooral de ehh wetenschappers. En let even op de komende reactie van Parcifal ![]() Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 14 mei 2008 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17854 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17855 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel wel wel, de vuilnismannen zijn geinfiltreerd. Je kan ze herkennen aan hun tattoos. Elke vuilnismantattoo is een masonic teken. Velen onder hen zijn ook van reptiliaanse origine. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17856 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Willen de trollen a.u.b. ergens anders 't klein kind gaan uithangen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17857 |
Parlementslid
|
![]() Chris de stoop///
Doet die nog mee dat was ik vergeten. Ziet er naar uit dat hij iets door heeft . zou hij een persoon zijn om stelling te nemen inzake een hernieuwd onderzoek voor 911? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17858 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17859 | |
Banneling