Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brandend Actueel: Gaza offensief
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum

 
 
Discussietools
Oud 18 februari 2009, 09:14   #161
Francientje
Minister
 
Geregistreerd: 4 april 2008
Berichten: 3.178
Standaard

[quote=Diplomatius;3983734]
Citaat:
Nu wordt het helemaal mooi ?! Nu ga je nog zeggen dat Hamas en co (die ik overigens ook geen warm hart toedraag) de Palestijnen slecht beschermd hebben tegen de Israelische aanvallen ???

En hoe had men dat moeten doen dan ? Zeg het eens ? Juist ja...
Gewoon. Door op te houden met schieten op Sderot. Simpel, niet? En door
Gilad Shalit vrij te laten.







Citaat:
U besluit wat U wil. Mag ik dan - om eens terug on topic te geraken - ook besluiten dat de Joden (ja, ik gebruik nu de term Joden, aangezien U ook van Uw 'volk' spreekt) er blijkbaar ook enkel op uit zijn om ook het laatste stukje grond (dat amper 3 keer de oppervlakte heeft van mijn woonplaats) nog af te nemen van mensen die al helemaal niets hebben en aan wie zelfs medische hulp, voedsel, werk en een minimale leefruimte ontzegd wordt ?
Over wat hebt u het juist? Het volstaat dat de Palestijnen willen praten inplaats van te willen schieten en hun eis opgeven dat alle afstammelingen
van de vluchtelingen van 1948 zich in Israel mogen vestigen en voila ze hebben een land.Het ambetante met de Arabieren is deze opinie: wat van mij is is van mij alleen. En wat van jou is, is ook van mij.
Francientje is offline  
Oud 18 februari 2009, 13:29   #162
roodhaar
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 28 december 2008
Berichten: 2.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
[.Het ambetante met de Arabieren is deze opinie: wat van mij is is van mij alleen. En wat van jou is, is ook van mij.
u vergist zich duidelijk van volk, het zijn israelis die zo denken. dat is duidelijk te zien aan het gedrag van de doorsnee kolonist.
__________________
Citaat:
ZIONISME ; woorden schieten tekort...PollyCorrect :
Ik ga even naar Canvas terzake kijken, en zien hoe Zielig ze het daar wel vinden, van die 2 arme Palestijnse kindertjes en het lijden van hun gezinnen
.
roodhaar is offline  
Oud 18 februari 2009, 18:09   #163
Diplomatius
Minister
 
Diplomatius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 november 2006
Berichten: 3.273
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Gewoon. Door op te houden met schieten op Sderot. Simpel, niet? En door
Gilad Shalit vrij te laten.
Natuurlijk, ik was even vergeten dat de slachting die Israel gedurende de afgelopen weken heeft uitgevoerd onder meer dan 1.000 burgers ingegeven was door het feit dat Hamas één (1!) militair gevangen houdt.

Mooie verhouding is dat: 1 militair/1.000 burgers.

Als dat principe werd gehanteerd tijdens W.O. II, dan was de wereldbevolking volledig uitgeroeid intussen...


Citaat:
Over wat hebt u het juist? Het volstaat dat de Palestijnen willen praten inplaats van te willen schieten en hun eis opgeven dat alle afstammelingen van de vluchtelingen van 1948 zich in Israel mogen vestigen en voila ze hebben een land.
Correctie: een gevangenis.

Citaat:
Het ambetante met de Arabieren is deze opinie: wat van mij is is van mij alleen. En wat van jou is, is ook van mij.
Laat dat nu precies een Israelisch standpunt zijn...

Laatst gewijzigd door Diplomatius : 18 februari 2009 om 18:10.
Diplomatius is offline  
Oud 18 februari 2009, 19:32   #164
lollysticky
Minister
 
lollysticky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 augustus 2007
Berichten: 3.803
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Het ambetante met de Arabieren is deze opinie: wat van mij is is van mij alleen. En wat van jou is, is ook van mij.
Jij kijkt duidelijk naar het verkeerde volk :/
__________________
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum)
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."

Laatst gewijzigd door lollysticky : 18 februari 2009 om 19:32.
lollysticky is offline  
Oud 20 februari 2009, 11:06   #165
IkbenLara
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 30 september 2007
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
=heb je dat artikel daadwerkelijk gelezen?
In de meeste landen was het in het begin verboden om naar Israël te emigreren. Hoe dat dan als het georganiseerd inpalmen van land door de overheid kan aanzien worden is me een raadsel.

lees ook dit deel
Citaat:
Yemeni-born Yisrael Yeshayahu, former Knesset speaker, Labor Party, stated: "We are not refugees. [Some of us] came to this country before the state was born. We had messianic aspirations;" and Iraqi-born Shlomo Hillel, also a former speaker of the Knesset, Labor Party, claimed: "I don't regard the departure of Jews from Arab lands as that of refugees. They came here because they wanted to, as Zionists."[75]
IkbenLara is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be