Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 oktober 2009, 17:30   #161
N-SA
Gouverneur
 
N-SA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 juni 2009
Berichten: 1.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IronChef Bekijk bericht
Op zich heeft de uitspraak "De sprekers en groepen die uitgenodigd worden, vertellen ook iets over de organisatoren." wel enige waarheid in zich.

Je hoeft daarom nog geen rekening te houden met de nu heersende normen en waarden.
Uiteraard, anders hadden we die sprekers ook niet gekozen. Het is alleen zo dat er voorlopig nog niet genuanceerd over bepaalde ismen kan worden gesproken. Eerst moet het ijs worden gebroken.

De volgende stap is dat de muilkorfwetten afgeschaft moeten worden. Niet zozeer uit historische nostalgie, maar omdat ze - direct of indirect - het nationalisme en elk nationaal bewustzijn willen uitroeien in een wereld van geglobaliseerd kapitalisme en superstaten. Die wetten moeten verdwijnen om bepaalde vraagstukken en beleidskeuzen opnieuw bespreekbaar te maken.

Citaat:
Bijvoorbeeld: heeft het N-SA de gewoonte om sprekers uit te nodigen die verschillen qua visie of blijft het bij gelijkgezinden?
Zie hierboven.

Er is voorlopig echter geen enkel formeel samenwerkingsverband met buitenlandse organisaties. Wij sluiten niets uit in de toekomst, maar het zal dan wel een samenwerking moeten zijn die uitgaat van onder meer EU-separatisme. Concrete, toekomstgerichte zaken dus.

Laatst gewijzigd door N-SA : 14 oktober 2009 om 17:41.
N-SA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2009, 17:52   #162
IronChef
Minister-President
 
IronChef's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2009
Berichten: 4.993
Standaard

Wat moet ik concreet verstaan onder EU-seperatisme?

Als ik mij niet vergis waren jullie voorstander van een sterk Europa. Willen jullie dan een soort van Europese Unie maar dan zonder de liberale waarden of hoe moet ik dat zien?
__________________
ab lo dolchor qu'al cor mi vai
IronChef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2009, 18:24   #163
N-SA
Gouverneur
 
N-SA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 juni 2009
Berichten: 1.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IronChef Bekijk bericht
Wat moet ik concreet verstaan onder EU-seperatisme?
Uit de EU treden. Als Vlaanderen en Wallonië morgen onafhankelijk zouden worden, kunnen in principe al de verdragsverplichtingen van België herzien worden (EU, NAVO, enz.).
Citaat:
Als ik mij niet vergis waren jullie voorstander van een sterk Europa. Willen jullie dan een soort van Europese Unie maar dan zonder de liberale waarden of hoe moet ik dat zien?
Ja, maar nu verwar je de Europese volkeren en de Europese superstaat, het werkelijke en het wettelijke Europa.

Er is geen Europese Unie zonder liberalisme mogelijk, want de WTO verplicht alle vrijhandelszones ertoe "substantieel alle handel" te liberaliseren. Een "sociaal Europa" is voor zeveraars als jamás op dit forum.
N-SA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2009, 18:35   #164
An Arkos
Minister
 
An Arkos's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 september 2006
Berichten: 3.002
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-SA Bekijk bericht
Kan goed zijn, maar er zijn op voorhand duidelijke afspraken met de filmploeg gemaakt. Een suggestieve introductie zegt nog niets.
Als je een spreker uitnodigt die zegt dat hij een blank Europa wil, en een groep waarvan de zanger zichzelf trots fascist noemt, tsja, dan heb je niet eens een suggestieve introductie nodig.
__________________
We are everywhere.
An Arkos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2009, 18:50   #165
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

kom kom, interraciale relaties zijn geen verkrachting...

en kijk, als belg, eens in de spiegel en leg daar eens een foto van johnny depp naast. Men moet echt al een lelijke trol zijn om voor het eerste te kiezen als men ook een van die "bendes" kan strikken .

Nu niet dat ik de kant kies van linkse jongens... die hopen enkel maar wat van de koek te krijgen, maar niks van hoor
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2009, 18:51   #166
N-SA
Gouverneur
 
N-SA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 juni 2009
Berichten: 1.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
Als je een spreker uitnodigt die zegt dat hij een blank Europa wil, en een groep waarvan de zanger zichzelf trots fascist noemt, tsja, dan heb je niet eens een suggestieve introductie nodig.
Jij moet zelfs geen tv meer kijken en al zeker geen boek lezen, want je schijnt al alles te weten.
N-SA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2009, 20:12   #167
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers Bekijk bericht
Dus jij keurt als Vlaams-nationalist decadentie goed? Bijvoorbeeld blote konten op straat tijdens parades waar mogelijk kinderen naar staan te kijken...
Denk jij dat kinderen er een trauma gaan aan overhouden, als ze eens een bloot gat zien ???
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2009, 20:18   #168
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers Bekijk bericht
Dus jij keurt als Vlaams-nationalist decadentie goed? Bijvoorbeeld blote konten op straat tijdens parades waar mogelijk kinderen naar staan te kijken...
Ik ben opgegroeid in een sfeer waar de badkamer nooit op slot ging. Als kind en opgroeiende puber was naakt nooit een taboe voor mij. De "jezuïeten-mentaliteit" van de jaren vijftig is lang achter ons. Toen zagen sommige mannen voor het eerst een blote vrouw tijdens hun huwelijksnacht. En "omgekeerd" natuurlijk ook.
Maar bon, ik zal wel decadent zijn, zeker ??

Laatst gewijzigd door Pietje : 14 oktober 2009 om 20:33.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2009, 21:08   #169
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Met zo'n nick name? Je bent een wandelende bedreiging voor onze jeugd.





driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2009, 22:52   #170
webzwerver
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 augustus 2009
Berichten: 974
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Ik ben opgegroeid in een sfeer waar de badkamer nooit op slot ging. Als kind en opgroeiende puber was naakt nooit een taboe voor mij. De "jezuïeten-mentaliteit" van de jaren vijftig is lang achter ons. Toen zagen sommige mannen voor het eerst een blote vrouw tijdens hun huwelijksnacht. En "omgekeerd" natuurlijk ook.
Maar bon, ik zal wel decadent zijn, zeker ??
Ik zou jou toch geen voorbeeld voor de jeugd noemen, zonder je te willen kwetsen, en voor het weinige dat ik van jou ken...
webzwerver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2009, 22:54   #171
Flanelcondoom
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2009
Locatie: Lemuria
Berichten: 15.636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-SA Bekijk bericht
Jij moet zelfs geen tv meer kijken en al zeker geen boek lezen, want je schijnt al alles te weten.
Tv is schadelijk.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2009, 22:58   #172
webzwerver
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 augustus 2009
Berichten: 974
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Maar opgeblazen Irakezen, Pakistani etc, op tv, dat is geen probleem.
Waarom toont men die eigenlijk op TV ? Vooral als ze toch al opgeblazen zijn ? Zal niet veel overschieten om te laten zien !
Ja, geef mij dan maar een mooie blote kont op de TV hoor ! Wel een leuk vrouwenkontje alsteblief Niet van die vettige homotoestanden, die krijgen we veel te veel door de strot geramd op de TV tegenwoordig .
webzwerver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2009, 23:03   #173
webzwerver
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 augustus 2009
Berichten: 974
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers Bekijk bericht
Ik vraag het aan jullie. Want blijkbaar is het raar dat ik geschokeerd ben als er kinderen in aanraken kunnen komen met de decadentie die ten toon wordt gespreid tijdens gay-parades e.d...

Ge kunt natuurlijk zeggen: ga er niet naar kijken en dan bespaart ge het uw kinderen ook. Maar dan gaat ge voorbij aan de essentie van de discussie over decadentie.
Ik vrees dat je hier je tijd verliest, beste... Op dit forum zitten een paar gevallen waar zelfs de beste psychiater niks meer mee kan aanvangen... Eenvoudige dingen als kinderen beschermen tegen verderfelijke invloeden worden door die " gevallen " beschouwd als de meest fanatieke homofobie...In het beste geval zal men je verwijten een achterlijke pilaarbijter te zijn, meer waarschijnlijk krijg je een stempel van " fascist, racist, homohater " opgeplakt.
webzwerver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2009, 23:23   #174
N-SA
Gouverneur
 
N-SA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 juni 2009
Berichten: 1.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Denk jij dat kinderen er een trauma gaan aan overhouden, als ze eens een bloot gat zien ???


Wandervogel.
N-SA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2009, 23:25   #175
N-SA
Gouverneur
 
N-SA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 juni 2009
Berichten: 1.055
Standaard

[...]

Laatst gewijzigd door N-SA : 14 oktober 2009 om 23:26.
N-SA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2009, 00:05   #176
An Arkos
Minister
 
An Arkos's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 september 2006
Berichten: 3.002
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-SA Bekijk bericht
Jij moet zelfs geen tv meer kijken en al zeker geen boek lezen, want je schijnt al alles te weten.
Are you planning to build a fire with that giant strawman?
__________________
We are everywhere.
An Arkos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2009, 00:29   #177
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.783
Standaard

beetje zwak om gewoon de schuld door te schuiven naar de sprekers nu. en dat die italiaanse band openlijk neo-nazi's zijn kon je zelf lezen op jullie eigen site. uw neus bloedt verdacht veel als er kritiek komt.

nu goed, ben blij dat ik geen 15 € betaald heb om Eddy hysterisch te horen roepen dat vreemdelingedbendes meisjes verkrachten, en een scheve duitser die even hard probeert te roepen dat Europa blank moet worden. of wacht, 't is de schuld van de media... het was allemaal zó niet bedoelt. montage manipulatie!
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2009, 08:50   #178
Bert Deckers
Parlementsvoorzitter
 
Bert Deckers's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2007
Berichten: 2.064
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Denk jij dat kinderen er een trauma gaan aan overhouden, als ze eens een bloot gat zien ???
Naast de kwestie.
__________________
Bert Deckers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2009, 11:56   #179
An Arkos
Minister
 
An Arkos's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 september 2006
Berichten: 3.002
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarah Bekijk bericht
beetje zwak om gewoon de schuld door te schuiven naar de sprekers nu. en dat die italiaanse band openlijk neo-nazi's zijn kon je zelf lezen op jullie eigen site. uw neus bloedt verdacht veel als er kritiek komt.

nu goed, ben blij dat ik geen 15 € betaald heb om Eddy hysterisch te horen roepen dat vreemdelingedbendes meisjes verkrachten, en een scheve duitser die even hard probeert te roepen dat Europa blank moet worden. of wacht, 't is de schuld van de media... het was allemaal zó niet bedoelt. montage manipulatie!
Of misschien bedoelen ze dat de montage hun afschildert als een bende doetjes? Ze wouden misschien nóg racistischer overkomen?
__________________
We are everywhere.
An Arkos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2009, 12:05   #180
xrc
Parlementsvoorzitter
 
xrc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2005
Berichten: 2.114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Denk jij dat kinderen er een trauma gaan aan overhouden, als ze eens een bloot gat zien ???
Moeten er eerst trauma's opgelopen worden om iets te mogen aankaarten? Decadentie gaat wel iets verder dan wat blote konten, hoor.

Laatst gewijzigd door xrc : 15 oktober 2009 om 12:06.
xrc is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be