Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 juli 2012, 01:12   #161
Macchiavelli
Minister
 
Macchiavelli's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: Lommel
Berichten: 3.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Zoals ik in mijn eerdere post al schreef, mag jij van mij gerust verwachten dat het uitsluitend van de 'nieuwkomers' moet komen hoor, maar ook dat zal alleen maar tot frustratie leiden. Een frustratie die ik niet ervaar, zonder dat ik me op welke manier dan ook moet aanpassen. Wat zijn nieuwkomers trouwens? Wat met tweede- en derdegeneratieallochtonen bijvoorbeeld. Daar kun je bezwaarlijk over zeggen dat ze hier vrijwillig zijn komen wonen. Uw ideeën botsen dus al meteen met de feiten.
Tweede en derde generaties die cultureel nog altijd meer in het thuisland van (o)pa en (o)ma leven dan in België of welk ander Europees land dan ook, zijn gewoon als nieuwkomers te beschouwen, en dat zijn vrijwel de meesten. Temeer omdat zij vaak ook hun echtgeno(o)t(e) in het originele thuisland gaan halen.
Wie na twee, en zeker drie, generaties nog steeds niet in de oorspronkelijke bevolking en cultuur is opgegegaan, hoort hier eenvoudigweg niet thuis.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ik bedoel met dat het van 2 kanten moet komen dus ook niet dat jij je moet aanpassen aan de gewoontes van anderen hé. Gewoon al aanvaarden dat ze andere gewoontes hebben, is voldoende. Die gewoontes zullen trouwens veranderen, net zoals die van jezelf. Tenzij je een vastgeroeste oude knar bent ondertussen.
Aha, dus ik moet maar aanvaarden dat er genitaal verminkt wordt, dat schapen op het balkon gekeeld worden, dat hun kinderen geen opvoeding krijgen en overlast veroorzaken, dat hun mannen hun vrouwen aftoeken, dat het straatbeeld niet meer een westers is, maar eerder op de souk van Marakech lijkt, dat mijn moeder, zus, vrouw en dochter voor hoer uitgemaakt worden, dat er overal moskeeën verrijzen waar steeds meer en steeds vaker haat tegen alles niet-mohammedaans gepreekt wordt, en ga zo nog maar een tijdje door. Want dat zijn immers andere gewoontes die ik maar te aanvaarden heb. "Ies koeltoer".
En eenieder die dat niet ziet zitten is een "vastgeroeste oude knar".


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Er zijn wel meer ideologieën die mensen dom en achterlijk maken en houden.
Dat klopt, de cultuur-marxistische ideologie bijvoorbeeld.
__________________
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se."
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2012, 05:25   #162
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Zelf trouwens al ooit belastingen hier betaald, FC? Of enkel nog maar een kost betekend voor de maatschappij?

Zo is het natuurlijk wel gemakkelijk praten wat er met belastingsgeld moet gebeuren.
Ahja, en die oorlog die wordt betaalt met pixie-dust zeker?
__________________
Wortelloze bomen vallen
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2012, 09:11   #163
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Kerel, zijt gij nu traag van begrip ofzo? Ik heb wel iets beters te doen dan hier die oersimpele zaken uit te leggen aan iemand die niet kan volgen.
Niet mad worden, ik vraag waarom ze iets goed hebben gedaan.

Jij antwoord dan enkel en alleen WAT ze hebben gedaan, maar waarom is dat goed?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2012, 12:54   #164
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Tijd om nog even samen te vatten.
Of mensen uit afghanistan mogen blijven, wordt niet bepaald door de individuele mening van Edina of anderen maar door de wet die besloot dat in dit geval de persoon geen recht had op verblijf.
Wanneer er in dossiers nieuwe elementen worden aangebracht kun je op basis daarvan regularisatie nog aanvragen, blijkbaar was dit niet het geval .
Kortom; de wet werd doodsimpel toegepast en argumenten zoals " hier een betere toekomst hebben" zijn er geen, de conventie van Geneve is niet op die argumenten gebaseerd
Einde van dat stuk in de discussie dus.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2012, 13:20   #165
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 november 2007
Berichten: 15.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik wil u best geloven, maar waarom is er dan niet, op basis van dat nieuwe element( de brief kwam te laat) regularisatie aangevraagd? Waarom werd dat ook afgewezen?
Ik moet toegeven dat mijn kennis van de vreemdelingenwet een beetje roestig is, maar ik dacht dat alleen gegevens die betrekking hebben op feiten of gebeurtenissen die zich hebben voorgedaan na het afsluiten van de eerste asielaanvraag als nieuwe elementen worden aanvaard. Een bewijsstuk dat handelt over feiten die reeds bekend waren ten tijde van de eerste aanvraag, maar te laat toekwam, wordt dus niet beschouwd als een nieuw element.

Natuurlijk kan het bevoegde regeringslid altijd beslissen om die "oude" elementen alsnog in aanmerking te nemen, maar onze staatssecretaris verschuilt zich liever achter de mantra "procedure = procedure". En zo kom je dus in de situatie dat een jongen wiens asielaanvraag wel degelijk gegrond was toch teruggestuurd wordt naar een oorlogsgebied.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2012, 13:35   #166
Conscience
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Locatie: Istanbul & Flanders
Berichten: 2.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ik bedoel met dat het van 2 kanten moet komen dus ook niet dat jij je moet aanpassen aan de gewoontes van anderen hé. Gewoon al aanvaarden dat ze andere gewoontes hebben, is voldoende. Die gewoontes zullen trouwens veranderen, net zoals die van jezelf. Tenzij je een vastgeroeste oude knar bent ondertussen.
.
Ik heb in zowat de helft van de wereldbol gewerkt, en moet jij mij 's komen zeggen in hoeveel % van de wereld dit soort ideëen geldt. Ik schat in 10%. Die 10% is zijn invloed radikaal aan het verliezen, en dus gaat jouw visie totaal niet op. Het is de ouwerwetse 19° eeuwse liberale visie van de wereld wordt steeds beter, en die zit er bij jou dik in.

Misschien moet je 's minder de toerist gaan uithangen en wat harder werken. Dan kom je op plaatsen waar de zelfbewuste reiziger niet eens zijn staart durft laten zien.

De zogenaamde aanpassingen waarvan jij spreekt zijn de scharniermomenten waarin de wereld van heel wat mensen in een poel van geweld wordt gedrenkt. Het is de typische burgerlijke rationele manier waarop door een westerse bril naar samenleven wordt gekeken.

Of je het nu graag hebt of niet, de scharnieren waar culturen mekaar ontmoeten zijn de meest gewelddadige uit de geschiedenis.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2012, 13:37   #167
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Ik moet toegeven dat mijn kennis van de vreemdelingenwet een beetje roestig is, maar ik dacht dat alleen gegevens die betrekking hebben op feiten of gebeurtenissen die zich hebben voorgedaan na het afsluiten van de eerste asielaanvraag als nieuwe elementen worden aanvaard. Een bewijsstuk dat handelt over feiten die reeds bekend waren ten tijde van de eerste aanvraag, maar te laat toekwam, wordt dus niet beschouwd als een nieuw element.

Natuurlijk kan het bevoegde regeringslid altijd beslissen om die "oude" elementen alsnog in aanmerking te nemen, maar onze staatssecretaris verschuilt zich liever achter de mantra "procedure = procedure". En zo kom je dus in de situatie dat een jongen wiens asielaanvraag wel degelijk gegrond was toch teruggestuurd wordt naar een oorlogsgebied.
Waarom zou zijn aanvraag gegrond zijn. geen enkle instantie gaf hem gelijk.
Omdat gij dat zegt dan ?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2012, 13:40   #168
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Is het niemand opgevallen dat het vooral de mediagenieke mensen zijn die met een prachtige glimlach op hun sympathieke snoet alle aandacht krijgen en van de goegemeente "mogen blijven" terwijl de niet mediagenieke lotgenoten gewoonweg geen aandacht krijgen?

In Nederland had je zo de schattige Mauro.... helemaal alleen... tot bleek dat hij wekelijks met zijn moeder in het thuisland telefoneerde en tot bleek dat zijn zus en broer al lang in Nederland woonden.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2012, 13:52   #169
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Is het niemand opgevallen dat het vooral de mediagenieke mensen zijn die met een prachtige glimlach op hun sympathieke snoet alle aandacht krijgen en van de goegemeente "mogen blijven" terwijl de niet mediagenieke lotgenoten gewoonweg geen aandacht krijgen?

In Nederland had je zo de schattige Mauro.... helemaal alleen... tot bleek dat hij wekelijks met zijn moeder in het thuisland telefoneerde en tot bleek dat zijn zus en broer al lang in Nederland woonden.
Ik vraag mij af wat er hier met die meer dan 2000 "medisch geregulariseerden" gaat gebeuren nu blijkt dat hun regularisatie gebeurde op basis van valse stukken.
En met die dokters ?
Een jarenlange gevangenisstraf en een levenslang beroepsverbod , is toch wel het minste wat we mogen verwachten.
Of niet ?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2012, 13:57   #170
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Ik moet toegeven dat mijn kennis van de vreemdelingenwet een beetje roestig is, maar ik dacht dat alleen gegevens die betrekking hebben op feiten of gebeurtenissen die zich hebben voorgedaan na het afsluiten van de eerste asielaanvraag als nieuwe elementen worden aanvaard. Een bewijsstuk dat handelt over feiten die reeds bekend waren ten tijde van de eerste aanvraag, maar te laat toekwam, wordt dus niet beschouwd als een nieuw element.

Natuurlijk kan het bevoegde regeringslid altijd beslissen om die "oude" elementen alsnog in aanmerking te nemen, maar onze staatssecretaris verschuilt zich liever achter de mantra "procedure = procedure". En zo kom je dus in de situatie dat een jongen wiens asielaanvraag wel degelijk gegrond was toch teruggestuurd wordt naar een oorlogsgebied.
Er is geen oorlog meer in Afghanistan; dus is het ook geen oorlogsgebied meer.
IK ben het met u eens dat er veel ligt tussen oorlofgsgebied en veilig maar " onveilig" is onvoldoende voor erkenning als vluchteling.
Ik las vandaag dat de regularisatie niet werd toegekend omdat de dienst vreemdelingen en raad van State negatief advies gaven hiervoor.

Dus werd de regularisatie wel aangevraagd maar niet toegekend wat zou kunnen betekenen dat de brief geen enkele wijziging van reeds gemaakte conclusies inhield.
Dat betekend dat de aanvraag ongegrond werd verklaard, rot voor die jongeren maar wettelijk juist.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2012, 14:06   #171
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Ahja, en die oorlog die wordt betaalt met pixie-dust zeker?
Dat belastingsgeld is pakken beter besteed aan de strijd tegen het terrorisme dan dat het hier weggesmeten wordt aan opleidingen voor illegalen of pensioenen voor ambtenaars.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2012, 14:12   #172
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Is het niemand opgevallen dat het vooral de mediagenieke mensen zijn die met een prachtige glimlach op hun sympathieke snoet alle aandacht krijgen en van de goegemeente "mogen blijven" terwijl de niet mediagenieke lotgenoten gewoonweg geen aandacht krijgen?

In Nederland had je zo de schattige Mauro.... helemaal alleen... tot bleek dat hij wekelijks met zijn moeder in het thuisland telefoneerde en tot bleek dat zijn zus en broer al lang in Nederland woonden.
Oei , die Mauro was dus ook al een leugenaar.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2012, 14:20   #173
Macchiavelli
Minister
 
Macchiavelli's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: Lommel
Berichten: 3.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Dat belastingsgeld is pakken beter besteed aan de strijd tegen het terrorisme dan dat het hier weggesmeten wordt aan opleidingen voor illegalen of pensioenen voor ambtenaars.
Op zich heb je wel gelijk, maar nog liever zag ik dat dat belastinggeld hier ten lande gebruikt zou worden om bijvoorbeeld in Molenbeek en Borgerhout orde op zaken te stellen en die augiasstallen eens flink uit te kuisen.

Wij hebben ons daar in Afghanistan feitelijk niet te moeien. Als zij daar graag in stamverband willen leven en elkaar de kop willen inslaan dan wel afhakken, laat ze dan, en dring ze vooral geen democratie naar westers model op, maar laat ze zich gewoon in hun middeleeuwse achterlijkheid blijven wentelen.
Verandering daar moet van binnenuit komen, en niet van buitenaf opgelegd worden.
__________________
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se."
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2012, 14:29   #174
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 november 2007
Berichten: 15.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Waarom zou zijn aanvraag gegrond zijn. geen enkle instantie gaf hem gelijk.
Omdat gij dat zegt dan ?
Als zijn aanvraag ongegrond was dan zou De Block dat wel gezegd hebben, maar om één of ander reden gaat zij daar niet op in en houdt ze het bij "procedure = procedure".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Er is geen oorlog meer in Afghanistan; dus is het ook geen oorlogsgebied meer.
Als wat in Afghanistan gaande is geen oorlog is, dan is het toch een verdomd goede imitatie.

Citaat:
Dus werd de regularisatie wel aangevraagd maar niet toegekend wat zou kunnen betekenen dat de brief geen enkele wijziging van reeds gemaakte conclusies inhield.
Lees nog eens wat ik schreef: "nieuwe" bewijzen over "oude" feiten worden niet eens bekeken. Als die brief vanuit Afghanistan iets eerder in Brussel was toegekomen dan zou zijn aanvraag ongetwijfeld zijn goedgekeurd, maar doordat de brief te laat kwam en er geen "nieuwe" elementen zijn wordt er gewoonweg geen rekening mee gehouden.
Citaat:
Dat betekend dat de aanvraag ongegrond werd verklaard, rot voor die jongeren maar wettelijk juist.
De letter van de wet primeert dus op de geest van de wet? Wettelijk klopt het allemaal wel, maar het is net de taak van de minister of staatssecretaris om er in dit soort dossiers over te waken dat de humanitaire principes waarop de asielwetgeving gebaseerd is geëerbiedigd worden en dat we niet afglijden naar een logica van "dura lex sed lex" waarin procedures belangrijker zijn dan de grond en inhoud van een zaak.

Laatst gewijzigd door Geert C : 10 juli 2012 om 14:34.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2012, 14:34   #175
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Op zich heb je wel gelijk, maar nog liever zag ik dat dat belastinggeld hier ten lande gebruikt zou worden om bijvoorbeeld in Molenbeek en Borgerhout orde op zaken te stellen en die augiasstallen eens flink uit te kuisen.

Wij hebben ons daar in Afghanistan feitelijk niet te moeien. Als zij daar graag in stamverband willen leven en elkaar de kop willen inslaan dan wel afhakken, laat ze dan, en dring ze vooral geen democratie naar westers model op, maar laat ze zich gewoon in hun middeleeuwse achterlijkheid blijven wentelen.
Verandering daar moet van binnenuit komen, en niet van buitenaf opgelegd worden.
Inderdaad , laat ze daar maar verder kweken ,zodat de bevolking om de 100 jaar met een factor 10 toeneemt en alzo woestijnzand op den duur een delicatesse wordt.
Laat ze er mekaar maar doodknuppelen , de keel oversnijden , stenigen of de hersens inslaan.
Het kan mij geen reet schelen.
Maar hier , hier blijven ze weg.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2012, 14:34   #176
Macchiavelli
Minister
 
Macchiavelli's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: Lommel
Berichten: 3.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Is het niemand opgevallen dat het vooral de mediagenieke mensen zijn die met een prachtige glimlach op hun sympathieke snoet alle aandacht krijgen en van de goegemeente "mogen blijven" terwijl de niet mediagenieke lotgenoten gewoonweg geen aandacht krijgen?

In Nederland had je zo de schattige Mauro.... helemaal alleen... tot bleek dat hij wekelijks met zijn moeder in het thuisland telefoneerde en tot bleek dat zijn zus en broer al lang in Nederland woonden.
Het zijn altijd de mediagenieke, goedlachse, vrolijke, en meest verwesterde gevallen (en dat "verwesterd" wordt door de media meer dan gaarne flink overdreven) die uitgebreid in en door de zielige emo-asielzoekersindustrie in beeld worden gebracht, waarbij nogal eens bepaalde zaken verzwegen worden, zoals inderdaad het hebben van familie hier, het wekelijks opbellen, en zelfs het naar het "onveilige oorlogsgebied" op vakantie gaan.
Vaak wordt er dan ook nog een triest vioolmuziekje bij gedaan, en als de mediagenieke zieligaard dan ook nog wat tranen plengt, is het feest compleet voor de makers van die cynische emo-tv.
__________________
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se."
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2012, 14:39   #177
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Oei , die Mauro was dus ook al een leugenaar.
jaja, maar dat werd slechts zijdelings vermeld nad�*t hij toestemming had om zijn studies verder te zetten (de jongen moest en zou hogere studies doen alhoewel al lang duidelijk was dat hij die capaciteiten niet had).

Maar wat wou je met zo'n zwarte piet snoetje zo vlak voor sinterklaas?

__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2012, 14:44   #178
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
jaja, maar dat werd slechts zijdelings vermeld nad�*t hij toestemming had om zijn studies verder te zetten (de jongen moest en zou hogere studies doen alhoewel al lang duidelijk was dat hij die capaciteiten niet had).

Maar wat wou je met zo'n zwarte piet snoetje zo vlak voor sinterklaas?

Bwa , hebben ze daar in Holland gene minister Smet , ene die van plan is het niveau dusdanig te verlagen opdat de ganse bevolking in staat zou zijn dokter in de natuurkunde te worden.

Laatst gewijzigd door Pericles : 10 juli 2012 om 14:45.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2012, 14:55   #179
Macchiavelli
Minister
 
Macchiavelli's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: Lommel
Berichten: 3.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Bwa , hebben ze daar in Holland gene minister Smet , ene die van plan is het niveau dusdanig te verlagen opdat de ganse bevolking in staat zou zijn dokter in de natuurkunde te worden.
Daar doen de ("hoge"-)scholen dat verlagen van het niveau zelf, en hebben ze er geen ministeriëel decreet voor nodig.
Google bijvoorbeeld maar eens op "inHolland", "diploma's" en "fraude". Of "Windesheim", "diploma's" en "fraude". Ook de Hogeschool van Amsterdam staat hierom bekend, en er zullen er nog wel meer zijn waar de lat dusdanig laag gelegd is zodat Ali en Mohammed ook een diploma kunnen halen, waarop dan trots vermeld wordt dat steeds meer allochtonen een HBO-diploma hebben.
__________________
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se."
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2012, 15:09   #180
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Daar doen de ("hoge"-)scholen dat verlagen van het niveau zelf, en hebben ze er geen ministeriëel decreet voor nodig.
Google bijvoorbeeld maar eens op "inHolland", "diploma's" en "fraude". Of "Windesheim", "diploma's" en "fraude". Ook de Hogeschool van Amsterdam staat hierom bekend, en er zullen er nog wel meer zijn waar de lat dusdanig laag gelegd is zodat Ali en Mohammed ook een diploma kunnen halen, waarop dan trots vermeld wordt dat steeds meer allochtonen een HBO-diploma hebben.
Ik stem niet voor den Bart.
Maar Bart heeft hier , bij ons , wel gezegd , dat dat feest nier door zal gaan.

Laatst gewijzigd door Pericles : 10 juli 2012 om 15:09.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be