![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De kampbeulen en patrizanenjagers?
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten." Laatst gewijzigd door C uit W : 25 januari 2008 om 17:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat betreft 'eerlijk', zou het kunnen dat u hier uitgaat van het gezegde aan m'n eigen ken ik aan ander. Dus proficiat met uw zelf kennis. Maar laat uw fantasie over andere maar varen. Wat betreft, u stelde een vraag ik gaf een antwoord. Buiten een reactie als van een kleuter, u liegt u liegt heb ik van uw antwoord niet veel gemerkt. Heb ook nergens een antwoordt van u gezien op de vraag van dit onderwerp. Was Churchill een oorlogsmisdadiger ja of niet. U en uw vriendje noem geen namen, (mister arrogantie himself) doen alle mogelijk moeite om het onderwerp te verleggen naar de Duitse zijde. U weet toch dat Churchill Engels was of niet. Hiermee is dan ook het bewijs geleverd dat oorlogsmisdaden kunnen indien gepleegd door wat u noemt, de juiste kant. Dus dit wat dan betreft 'uw' eerlijkheid betreffende onze recente geschiedenis.
![]() |
![]() |
#163 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Indien u niet schijnt te weten welke getuigenissen men verwerpt, welke getuigenissen men bij wet het zwijgen oplegt. Geeft dit zeer duidelijk aan dat het 'overschotje' van wat eens een partij was zeer zeker 'geen' interesse meer heeft voor hen waar ze slapend rijk op zijn geworden. Normaler wijze zou ik u geen namen moeten noemen, zou u die zelf moeten kennen met uw avatar maar zoals blijkt, wat is een overschotje. Of zit u misschien in de verkeerde partij met de verkeerde bedoeling? Dus hou het gerust bij gediskwalificeerd. Zulke reactie van een geschiedkundige 'nul' en zoals nu blijkt Vlaamse laat me koud.
![]() |
![]() |
#164 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Even off topic. Je kunt wel discussiëren over het aantal slachtoffers van de kampen, maar wat ik toch moeilijk kan begrijpen, is het negationisme. Men kan toch niet ontkennen dat er uitroeiingskampen zijn geweest. Er zijn toch mensen die hierover (vaak zeer tegen hun zin omdat ze wensen te vergeten) getuigenis af leggen. Ze zullen toch niet allemaal liegen. On toppic. Indien u stelt dat Churchill moet bestempeld worden als oorlogsmisdadiger omdat hij toegestaan heeft zinloze bombardementen uit te voeren omdat deze bombardementen in niets de oorlog bekort hebben, dan heeft u een punt. Maar de Nazi's hadden nooit Londen mogen bombarderen. Het was louter weerwraak. Het was een oorlog op leven en dood. Hitler gokte en verloor. Wat ik wel nooit hoor uit uw mond, is dat Hitler tevens een oorlogsmisdadiger is omdat hij -bijvoorbeeld-Warschau bombardeerde of Rotterdam. Ik hoor u daar nooit iets over zeggen. Laatst gewijzigd door system : 25 januari 2008 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
"Indien we het gaan hebben over de mei dagen '40, klopt het dat Duitsland als eerste steden als Rotterdam heeft gebombardeerd maar dan weer niet Warchau want dit was in '39." En zoals iedereen weet, was de oorlog in 1939 een tot�*�*l andere oorlog dan die in 1940... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zou wel willen, maar dit is zo ont-zet-tend vermakelijk. Sterker dan mezelf zeker, want het is niet erg sportief om te blijven meppen op een tegenstander die in de touwen ligt te bloeden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#171 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu voor de laatste maal, in dit onderwerp betrof het Churchill, dus de misdaden begaan door Churchill en z'n lakei 'Harris' om via terreur en moord op burgers het Duitse oorlogsapparaat te raken. Indien m'n daar geen probleem mee heeft zoals personen die dit onderwerp willen verkloten met 'we gaan er den Duits nogeens doorsleuren aangezien we wettelijk (dus als lafaards) de sterkste zijn', moet m'n ook niet gaan zitten janken over Rotterdam of Warchau. Is het één een misdaad, dan ook het andere. Simpel niet.
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() Maar dan langs de andere kant, beter zo dan hem de kans te geven je gezicht kapot te slaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zal het nogeens herhalen (stout van mij, maar kan het niet laten ![]() Dus vooruit laat u gaan, oprispingen hier en daar en maar braken over het klavier. Maar doe dan nu aub toch eens de moeite om alles in één keer uit te braken. ![]()
![]() |
![]() |
#174 |
Minister-President
|
![]() Sorry, slaan zou ik nooit doen. Mijn opvoeding heeft me geleerd medelijden te hebben met de zwakste onder de zwakken. Maar een zwakkeling die zich zelf schouderklopjes geeft, die zichzelf de hoogte inprijst, door het verkloten van een onderwerp omdat hij zich waarschijnlijk stoort omdat iemand het heeft aangedurfd de kant van de zogenaamde bevrijders eens door te lichten op betrekking wat is een oorlogsmisdadiger en wat niet. Zulks leent zich nu eenmaal als een prachtobject om op z'n buik door de stront te gaan. Dus normaler wijze zou ik medelijden hebben, maar het is z'n overdreven 'arrogantie' die me van medelijden weerhoud.
![]() |
#175 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik behaalde met grote onderscheiding een diploma moderne geschiedenis aan een gerespecteerde universiteit, u verwijst als een verdwaasd sektelid voortdurend naar één of andere "waarheid" of "feiten" zonder ooit ten gronde te komen, want u maakt zich ervan af dat de wet u verbiedt uw indrukwekkend argumentarium over WO II tentoon te spreiden. U ging fenomenaal op uw smoel door te zeggen dat de Britten als eersten steden bombardeerden, ik ben hier tot nader order nog niet op een faux pas betrapt. En uw beste verweer is een compleet verwarde scheldpartij, waaruit men moet opmaken dat u zichzelf duidelijk historisch beter geinformeerd acht dan mij. Soms zijn er niet genoeg smilies om de hilariteit van een situatie te onderstrepen, dus ik laat mijn en vooral uw woorden voor zich spreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik herhaal wat ik al eerder schreef: Het is typisch voor revisionisten om te redeneren in twee kampen vanuit een totale zwart/wit-idée fixe: Al wie wijst op eventuele Duitse oorlogsmisdaden hoort tot het "geallieerde" kamp en zal dus alles doen om geallieerde fouten te verzwijgen. Het feit dat niemand die u hier zo vrolijk als "anti-Duits" en "pro-geallieerd" beschouwt zich expliciet uitsprak ten voordele van de Geallieerden of eventuele geallieerde oorlogsmisdaden vergoelijkte. Het onvermogen om te bevatten dat iemand op een neutrale manier kan omgaan met het verleden is voor revisionisten natuurlijk logisch, want zelf vertrekken ze vanuit zo'n ideologisch gekleurde visie dat ze dat onmogelijk zouden kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |||
|
![]() Citaat:
On topic nu: Dresden, alsook alle andere terreurbombardementen, worden in grote kring beschouwd als oorlogsmisdaden. Beschouwd, want er is nooit iemand voor veroordeeld. Ook niet aan Duitse zijde. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Europees Commissaris
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door zorroaster : 27 januari 2008 om 02:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() Het Bombardement op Dresden was nutteloos.
Het was een waarschuwing naar de Russen toe van"tot hier en Niet verder!!!" Patton heeft dit zelfs later toegegeven! Effe een vraag aan de linkse zijde...was Rommel ook een oorlogsmisdadiger? Laatst gewijzigd door VlaamseKracht : 27 januari 2008 om 05:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 27 januari 2008 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |