![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Blaat, blaat, blaat... kan je even een linkje geven naar de post waarin ik beweer dat ik geen problemen heb met dit filmpje? Doe vooral geen moeite om te gaan zoeken, want ik heb mij hier natuurlijk nergens over dat filmpje uitgesproken. Ik heb er alleen op gewezen dat één van de makers een autochtone Nederlander is. Iets wat blijkbaar niet mag geweten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Edina, het gaat er niet over wat in wie zijn kraam past.
En jij redeneert ook vanuit een vooroordeel, kan een autochtone Nederlander misschien geen moslim zijn?? Waar het over gaat, is dat een groepje jongeren duidelijk verwijst naar een geweldadige dood van een politicus die volgens hen de islam zou beledigen,dat is gezien het lot van Van Gogh, bijzonder grof en bedreigend, lijkt je dit niet meer iets om je druk over te maken? Mocht een groepje dit doen met een moslim,riep je dan niet moord en brand? Waarom dan nu niet, als het een provocerend politicus betreft?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus wie een eikel is volgens jou mag onthoofd worden?
Het is niet te hopen dat jij dan ooit minister van justitie wordt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Past het niet in je kraam dat de door jou verklaarde rassiesten, discrimineerders, fascisten etc... niét naar het kleurtje kijken? Doet raar zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jaja daar maakt ge u o zo druk over maar over het echte gevaar wimpel je vlug af,ts,hypocriet mens |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Edina ik citeer u;Nogmaals wie zegt dat ik geen probleem heb met dat filmpje? Waar beweer ik dat die autochtone Nederlander geen moslim zou zijn? Je begrijpt echt niet waar het om draait hé? Er wordt hier een topic geopend in het subforum "immigratie en integratie" waar men met de vinger naar allochtonen en meer specifiek moslims wijst. Voorbarig zo blijkt dus. Want één van de makers blijkt een autochtone Nederlander te zijn. Wat heeft die met immigratie en integratie te maken? Wilders doet overigens wel wat meer dan de Islam bekritiseren. Hij viseert hele bevolkingsgroepen met zijn racistisch discours. Ook daarover maak ik mij druk.
We verschillen grondig van mening! -Wat centraal staat is de boodschap aan de heer Wilders en die is overduidelijk, als het aan ons ligt wacht u hetzelfde lot als andere ongelovigen, uw hoofd gaat eraf. Van wie is die boodschap afkomstig? Van jonge Nederlanders, ik veronderstel dat die jongeren allemaal over de Nederlandse nationaliteit beschikken! Waarom maken jonge nederlanders een filmpje met geweldadige dood van een politicus? Omdat ze vinden dat Wilders de vijand is en hun religie beledigd, islam. Dat Edina is de kern van de zaak, en niet jou geleuter! Gezien het huideige maatschappelijke klimaat en spanningsveld tussen bevolkingsgroepen, is het dus berantwoord bij dergelijk films een discussie te starten, en dan liefst met die groepen waartoe deze jongeren behoren, in Nederland geboren moslims die flirten met zeer geweldadige kanten van een ideologie die al doden heeft doen vallen, ook in Nederland! Het is te gek voor woorden dat omdat een van hen er niet als allochtoon uitziet, dus iedere kritiek niet meer mag en jij je gelijk bewezen ziet, zoals je terecht opmerkt, weet jij evenmin als ik of het daarom niet een moslim is, en staat in ieder geval vast dat die jongen achter de boodschap van de film staat, daar gaat het over! Het is ongelovelijk, dat jij meent dat dit kan en mag, omdat Wilders provoceert, sinds wanneer is dit verboden??? Ik ben het met zijn aanpak niet eens maar klim desnoods wel op een barricade om zijn recht op provoceren te verdedigen, zolang dit binnen een marge blijft van een rechtsorde, dat doet Wilders tot op vandaag en die jongeren duidelijk niet, toch kies jij zonder meer hun verdediging en vind dat zij en niet Wilders geviseerd worden??? Van logica gesproken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals Edina terecht opmerkt, heb jij de kwalijke gewoonte, mensen woorden in de mond te leggen. Waar heb ik gezegd dat die eikel mag onthoofd worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door alice
Edina, het gaat er niet over wat in wie zijn kraam past. En jij redeneert ook vanuit een vooroordeel, kan een autochtone Nederlander misschien geen moslim zijn?? Waar het over gaat, is dat een groepje jongeren duidelijk verwijst naar een geweldadige dood van een politicus die volgens hen de islam zou beledigen,dat is gezien het lot van Van Gogh, bijzonder grof en bedreigend, lijkt je dit niet meer iets om je druk over te maken? Mocht een groepje dit doen met een moslim,riep je dan niet moord en brand? Waarom dan nu niet, als het een provocerend politicus betreft?? Omdat we hem ook een eikel vinden misschien? ( reactie Kallikles) Kallikles, als je dit schrijft, kun je de bal terug verwachten, stellen dat ik dus uit mijn nek lul en kwalijke gewoontes erop nahou, waarbij je achter de rug van Edina kruipt veelzeggend! Nogmaals, ik jou reactie geeft aan dat eikels dus bedreigd mogen worden, niet zeveren als je daar weerwoord op krijgt en liefst inhoudelijk reageren inplaats van op de vrouw. Denk je dit op te kunnen brengen of bral je zomaar wat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() Lachen geblazeuu.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hee, gezellig dat u er bent, we lachen vooral mee!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zou je beter eens druk maken over het racistisch discours dat ingebakken zit in de islamitische religie en ideologie. Haatverzen genoeg in de koran die tot dat racisme oproepen, en de racistische islamitische terminologie "kaffier zal je toch ook niet vreemd zijn. Maar blijkbaar schaar jij je liever achter die religieuse gemeenschap die hele bevolkingsgroepen waar ook ter wereld met hun islamitisch racistisch discours viseren. Ben je daar fier op Edina? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je weet blijkbaar zelf niet meer wat je me in de mond zou leggen... Heb je een probleem, beste Alice? Kunnen we je helpen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien helpt het als je zelf weet wat je zegt en inhoudelijk iets bijdraagt mijn beste Kallikles?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waar ben ik weer bezig, kun je ook enig argument bijdragen wat ergens toe bijdraagt of ligt de lat voor jou iets te hoog?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien kun je beter toelichten waarom je Wilders een eikel vind?
En duidelijk zijn of je vindt dat dit filmpje kan? |
![]() |
![]() |