![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() yep het extreem niveau stijgt weer, elke post van de extreme calimerorechtsen staat vol met gemene taal , beledigingen en het persoonlijk aanvallen van hun "tegenstrever " , kunnen ze echt niet beter ???!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Circe , probeer eens beschaafd te blijven , want je bent een *knip* zoals ze in antwerpen zeggen Laatst gewijzigd door Diatonos : 7 januari 2008 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
*knip* Gelieve niet te schelden. Laatst gewijzigd door Diatonos : 7 januari 2008 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Gouverneur
|
![]() Van wie zouden ze dat geleerd hebben? Tobback sr, Decroo, De Gucht ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() dat verbaast niemand toch ? De winter en Co doen alles om de macht te hebben , (dat noemt men machtsgeilheid ) en de VB-top hun famillie en vriendjes aan de bak te houden !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hahahah, blijf toch eens ernstig man of ik ga u uitlachen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat je me verwart met jezelf of met je vriendjes Pollycorrect, circe en andere forumspoken...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand vertellen dat ie beschaafd moet blijven om vervolgens een persoonlijke aanval te uiten, je moet het maar doen ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
Als de samenlevingsproblemen vroegtijdig waren onderkend, hadden ze nu al nagenoeg opgelost kunnen zijn. Maar nee, iedereen die een probleem signaleerde werd jarenlang systematisch weggezet als racist. Mensen zijn pas op partijen als het VB gaan stemmen toen ze geen gehoor vonden bij andere partijen. Jarenlang werden problemen weggehoond. Vandaar het hoge aantal stemmen. (Bij het VB speelt natuurlijk ook sterk het Vlaams-nationalisme mee, misschien is een vergelijking met Fortuyn of Verdonk/Wilders beter). Zo'n partij moet je juist niet verbieden maar beschouwen als thermometer van de maatschappij. Hoe meer het 'mis' is, hoe hoger de temperatuur (aantal stemmen). En ja, zo'n thermometer is ongemakkelijk en ja, hij komt ook op plaatsen 'waar de zon niet schijnt'. Maar je kunt jezelf niet genezen verklaren, louter door alleen de thermometer weg te gooien. Er z�*jn problemen en die problemen staan los van welke uiting van welke partij dan ook: Er z�*jn Marokkaanse straatschoffies die buurten onveilig maken; sommige allochtone jongeren hébben een leerachterstand; Er v�*ndt radicalisatie plaats. Benoem die problemen en los ze - op een menswaardige manier - op. Het heeft geen enkele zin de oorzaak in de schoenen van partijen te schuiven als ie daar niet ligt en verder 'weg te kijken'. Het maakt het alleen maar erger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
,,Ik zeg al jaren dat het sterkste wapen van links een stempel met een hakenkruis is. Die drukken ze op het voorhoofd van iedereen die niet in linkse hoek zit, waardoor al die mensen de reflex krijgen: oei, daar zal ik maar beter over zwijgen . Daar kan ik niet tegen.'' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
De Franstaligen willen de Randgemeentes inpalmen. moeten wij dat aanvaarden? Willen de Franstaligen aanvaarden dat de Vlamingen waalse gemeentes opeisen? Ik denk het niet dat zijn onredelijke eisen. Er kan wel gepraat worden bv over geleidelijke vermindering van de onredelijk hoge transfers die in wallonië geen verbetering brengen. En over echte solidariteit met echte noden die dan ook verholpen worden. Het is ondemocratisch dat een grote Vlaamse partij consequent uitgesloten wordt uit de besprekingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U zegt namelijk: "Het VB schildert..." Toon me dus dat eens, snoettie, en je krijgt van mij een zoentje op je wang... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk eens aan! W�*t een openbaring, nietwaar?
![]() |
![]() |