![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Zo zout had ik 'm nog niet gegeten, Raf! Om in te kaderen.
![]() |
![]() |
#162 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gaan we dan ook de sporttesten voor de politie afschaffen? Zijn diploma's nog langer vereist? Meer nog: hebben ze nog nut? Gaan we de scholen afschaffen en de werkgever (in dit geval de staat) zelf de opleiding laten betalen? Je zal waarschijnlijk op deze vragen reageren in de trend van "moet ik nu reageren op deze onzin", maar eigenlijk zijn mijn vragen niet nihilistischer dan uw uitspraak.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tenzij dan dat het misschien beter zou werken. Laatst gewijzigd door HAMC : 7 januari 2008 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kadert maar een end weg, sjoeke. Mijn stelling wordt er niet minder reëel door.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ja. Ja. Citaat:
Toch wel.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Weetjewat? Maak er een bumpersticker van; kunt ge uw gat showen terwijl ge uw grote wijsheden verkondigt. Twee voor de prijs van één. ![]()
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zal ik doen hoor.
![]()
![]() |
![]() |