![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
't Is best wel gemakkelijk om vanop een afstand zo'n dingen te zeggen, ik heb mij er vroeger ook wel eens aan bezondigd. Ik ben voor een serieuze afbouw van de sociale zekerheid en een serieuze lastenverlaging maar ik zie geen reden om de welvaartstaat helemaal af te kraken. Het zou de staat trouwens meer opleveren dan kosten wanneer mensen beter konden worden opgeleid... Alsof het zo perfecte Amerika niet met werkloosheidsproblemen kampt! Maar als u er per se een omter hardst wedstrijd van wil maken omdat u zelf misschien nooit in een dergelijke situatie zou kunnen terechtkomen staat u dat uiteraard vrij.
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Steriliseren wordt toegepast maar niet op alle rassen. Het wordt dus niet toegepast. Basta! Dieren steriliseren betekent dat op termijn de zoo moet afgeschaft worden omdat er geen dieren meer zijn. Jij ziet de zaken omgekeerd. En denk nu toch niet dat die dieren behoefte hebben aan pesterige kindjes rond hen de ganse dag. U zei dat de bescherming van dieren al te laat is. U heeft de moed al opgegeven. Daarom stuurt u aan op kweekprogramma's. Heb ik u dan zo verkeerd verstaan? Laatst gewijzigd door Dycore : 9 januari 2008 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Minister
|
![]() Citaat:
VOrige week heeft in de UK een stad van onvang zoals hasselt 1 week geen station gehad vanwege slecht gecoordineerde werken. Virgin heeft daardoor hopen verlies geleden en mensen hebben verlof moeten nemen omdat ze niet in London raakte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dycore : 9 januari 2008 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() Copy-paste eens zo'n stukje. Ik moet uw stellingen toch niet op bewaarheid onderzoeken? Dat moet u zelf aantonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zei dat als we dat niet doen we geen dieren meer hebben tegen de tijd dat we snappen dat natuur respect nodig heeft. Niet op alle rassen is niet hetzelfde als niet toepassen. Maar ik ga het wel opgeven om op uw reactie te reageren die compleet volstaan met nonsens en opmerkingen over zaken die ik niet zeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Gouverneur
|
![]() In de UK betaal je wel £30 (€50) heen en terug voor een treinrit vergelijkbaar met Antwerpen-Brussel...
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U zegt nu toch duidelijk dat u niet gelooft in een betere wereld met respect voor de natuur? Maak een mens af en red een dier. Da's al wat realistischer. Niet op alle rassen is wel hetzelfde als niet, gezien het hier gaat over het stoppen van de zoo. Dat bekom je niet als je enkel bepaalde rassen steriliseert. Laatst gewijzigd door Dycore : 9 januari 2008 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister
|
![]() Citaat:
EN voila een uitleg, al dan niet objectief http://www.gaia.be/ned/downloads/rap..._in_belgie.pdf Die zijn persé tegen een dierentuin en zijn ook niet persé voor kweekprogramma's maar zeggen ook dat er goede resultaten kunnen behaald worden met kweekprogramma's mits de regels worden gerespekteerd. Want als u dat document gaat lezen zoals u met mijn posts doet gaat u het waarschijnlijk niet verstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verbeter me als ik verkeerd ben: Je zegt dat kweekprogramma's noodzakelijk zijn omdat de mens de natuur zal vernietigen? Ik kom er straks op terug, maar ik wil eerst zeker weten of we elkaar nu verstaan. Laatst gewijzigd door Dycore : 9 januari 2008 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dan zijn sommige kweekprogramma's het enige middel om ze in leven te houden tot dat we begrijpen hoe met moeder natuur om te gaan. Want eens als een soort zich terug herpakt is er geen reden om deze blijven te ondersteunen en deze blijven op te sluiten in gevangenschap. Maar vandaag de dag zijn kweekprogramma's de enige garantie voor het bestaan van sommige diersoorten hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |