![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel punten geven jullie Luc Broes | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
15 | 22,39% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,49% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,49% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,99% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,99% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,48% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,97% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,49% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,48% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
10 | 14,93% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 7,46% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
20 | 29,85% |
Aantal stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben huisman en doe hier zelf alles Ik wist niet dat daar zoveel tijd in kruipt. Een gezonde bezigheid. Ga zelden of nooit op restaurant. Ook als ik bezoek krijg kook ik voor de gasten, en voor overnachting wordt ook gezorgd. Elke morgen een paar minuten rugoefeningen, ik had er nog nooit problemen mee en tracht dat zo te houden; Ik ga dagelijks fietsen of stappen (heb gelukkig geen auto meer) Gister heel de dag in Antwerpen rondgelopen en een man uit New york gegidst. Naar zee gaan heb ik nooit veel gedaan: ik vind het water te koud, en er ligt ook zoveel zand!! Maar als het mooi weer is: fietsen naar zee (2 x 15 km) is een plezier. Ook richting Damme en Sluis is het prachtig. Fietspaden zijn hier zeer goed. Ik vlieg ook af en toe naar Thailand waar ik een familie (die geen toekomst had) help om een landbouwbedrijf op poten te zetten. Dat is denk ik mijn laatste groot project. Ik heb (beroepshalve) zeer veel gereisd in mijn leven, en heb geen zin meer om nu nog iets te gaan bekijken dat ik nog niet zag. Liever oude bekenden opzoeken.
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 12 januari 2008 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
|
![]() Citaat:
en mijn karakter: 'die tiranij verdrijven die mij het hart doorwondt. Vooral mijn moeder was zeer Vlaamsgezind, ze werd nog gesraft op school als ze Nederlands sprak. Ik ben dat eeuwig getouwtrek in belgië zo kotsbeu. Wij moeten ons heelder dagen bezig houden met wat in een normaal land automatisch gebeurt. Wij moeten hier vechten tegen ons eigen regime om de spoorlijnen die dringend nodig zijn rond Antwerpen te mogen uitbreiden met eigen geld. Knettergek land, dat kan toch niet blijven duren. Ook uit verstandelijke overweging ben ik voor de hereniging met Nederland. Toch denk ik dat het beter is eerst de stap te zetten naar een onafhankelijk Vlaanderen, dan samenwerking ivm gemeenschappelijke belangen, naar mekaar toegroeien. en dan zien we wel. Willy Brandt zei: wat samen hoort groeit samen.
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Europees Commissaris
|
![]() Wat was je mening gedurende de koningskwestie? Was je actief in een van de "kampen"?
Ben je reeds vanaf het prille begin bij het Vlaams Blok?
Laatst gewijzigd door Burkide : 12 januari 2008 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
|
![]() Citaat:
Ik was al zeer vroeg aktief in de 'Christelijke Vlaamse Volksunie' en Vlaamse Concentratie later in de Volksunie 12 jaar geleden overgestapt naar het VB en bij de gemeenteverkiezingen van2000 lijstduwer voor Frank vanhecke die ik ten zeerste bewonder. Hij is een integer man! Ik heb nooit een mandaat nagestreeft en wou enkel aan de kar duwen.
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit op een niet Vlaamse partij gekozen,en zo ja op de welke?
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werkloosheid beperken in de tijd?
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zouden zo moeten doen om de armoede aan te pakken
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
hopelijk komt er ooit een dag dit dit niet meer zal nodig zijn als we in een normaal land leven.
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat vond U van Hugo Schiltz?
![]() |
#170 |
|
![]() Ik heb altijd zeer graag gewerkt.
Als je plezier vind in je werk is dat soms beter dan verlof. Ik kan me het leven niet voorstellen zonder werk. Mijn voornaamste werk nu is huisman zijn. Als ik alles eens schoon gemaakt heb geeft me dat een goed gevoel. Je hoort me al komen: ik gun zoiets aan iedereen. Ik vernam (en hoop dat het niet waar is) dat er woonbuurten zijn (in wallonië) waar van vader op zoon niet gewerkt wordt. Vreselijk dat kinderen in zo een omgeving opgroeien en dit dus ervaren als een normale toestand. Ik vind ook dat iedereen (die kan werken) de maatschappelijke plicht heeft om te werken en niet te leven op kosten van de buurman. Het kan ook niet dat men uitsluitend rekent op de gemeenschap (de anderen ) om jou werk te bezorgen. De overheid moet er dus voor zorgen dat onbeperkt niet werken zeer moeilijk wordt. Onnodig er aan toe te voegen dat wie graag wil werken en daar ook vruchteloos de nodige inspanning voor doet wel moet kunnen rekenen op de overheid.
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
In Brugge werden opvanghuizen voor vreemdelingen schoongemaakt door Bruggelingen. Dat is een verkeerde toestand en een goed recept om behoeftigen te kweken, die dan uiteindelijk eisen dat ze 'geholpen' worden. Geef ze schoonmaakmateriaal en de opdracht om alles in orde te houden. Beloon ze als het goed is en berisp ze als het slecht is. Indien mogelijk moet men mensen die op de sukkel zijn ook helpen door ze verantwoordelijkheid bij te brengen, door ze te responsabiliseren. Leterme (en wij ook) heeft zoiets terecht gedurende 6 maand verdedigd tov Wallonië. Laat ons hopen dat hij volhoudt. Onbeperkt en onvoorwaardelijk helpen haalt niets uit is zelfs negatief. Het duwt en houdt de sukkelaars in een ontvangerstatus en legt een te zware tol op de maatschappij. Opnieuw: zie de transfers.
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 13 januari 2008 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() Moeilijk om die man op juiste waarde te schatten.
Eén ding is zeker: de toestand waarin dit land nu verzeild is werd ook in sterke mate bepaald door zijn verwezenlijkingen. En die toestand is alles behalve. Ik meen ook te weten dat hijzelf ook helemaal niet tevreden was met het behaalde resultaat.
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel dat Vlaanderen onafhankelijk wordt... wat gaat er dan gebeuren met het duitstalig gedeelte van dit apenland?
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() Daar mogen ze van mijn part zelf over beschikken. ik ben voor zelfbestuur;
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, mijn vraag een beetje verkeerd gesteld. Toch bedankt, maar wat denk je dat het beste zal zijn voor hen?
![]() |
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
Dat geldt trouwens ook voor de Walen. Fierheid op wat je zelf doet is een geweldige stimulans!
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou je in Brussel willen wonen,en zo nee waarom niet?
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb heel de wereld afgereisd en tevreden weer thuis: Zoals anton van Wilderode zegde: Aan wind en wolken wiegend toebehoren. Toch wortelvast gebonden aan de bodem van de geboortegrond.
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
|
![]() Wat is je top 5 van jouw leukste bestemmingen?
![]() |
#180 |
|
![]() Stel, je kan een ganse week elke avond gaan eten met een favoriete gesperkspartner in de verschillende domeinen,
wie kies je in: - de muziekwereld - de filmwereld - de politiek - de sportwereld - de TV personnages - de filosofen - de ganse wereld