![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Overheid moet fitnessen subsidiëren? | |||
Jawel |
![]() ![]() ![]() |
10 | 17,24% |
Neewel |
![]() ![]() ![]() |
20 | 34,48% |
ben je niet wel? |
![]() ![]() ![]() |
25 | 43,10% |
welles nietes |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,17% |
Aantal stemmers: 58. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Minister-President
|
![]() on-topic:
Dat is eigenlijk geen slecht idee. De mensen worden minder snel ziek dus op langere termijn maakt de regering daar winst mee én zijn we allemaal gezonder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() Er zijn er die beweren, dat de OCMW's fitnessabonnementen geven aan leefloners (lees ik op Fora).
Zou dat waar zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Mensen die hun gezondheid helemaal verwaarlozen moet ge kunnen verplichten daar iets aan te doen. Vanaf een bepaald lichaamsgewicht moeten mensen strafbaar zijn.
De politici die een oogje dichtknijpen bij al die giftige stoffen in ons eten, die moeten opgeknoopt worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() Ik betaal 13€ per maand voor fitness en ik ga eens proberen bij de mutualiteit daar een deel van terug te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Moest je weten wat allemaal wordt toegelaten. Stoffen die, weliswaar langzaam , maar wel degelijk giftig zijn. Zowat overal zit suiker in in een vorm die je lichaam niet eens herkent waardoor je dus honger blijft hebben : corn starch. Geen gemakkelijke boterham mr wel de correcte info : http://www.google.be/search?hl=nl&so...r+the&gs_rfai= Laatst gewijzigd door Cdude : 21 april 2010 om 11:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() 1 ik eet geen suiker, alleen fruit.
2 ik ga nu direct naar de mutualiteit voor een terugbetaling of korting op mijn fitnessabonnement. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De ene kant vergiftigt je, onder het mom van keuze en "genieten" De andere kant rekt je leven zodat je je langer kan vergiftigen. De markt voor diabetisch 2, bloeddruk en andere ouderdomskwalen stijgt elk jaar EXPONENTIEEL == KASSAAAAAAAAAAAA En wij (jullie) mr vreten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Lokaal Raadslid
|
![]() "Gratis" sporten bestaat. Bij ons in het sportcentrum is een loopbaan, staan klimrekken en zo meer dus kan je genoeg "gratis" sporten.
En die "gratis" sportbaan is voor hun bereikbaar met "gratis" openbaar vervoer. Willen ze echter een warm sportclubje met begeleiding dan moeten ze maar betalen net zoals iedereen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Europees Commissaris
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...rgewicht.dhtml
Als je normaal leeft en dus voldoende beweging hebt en iets of wat op je voeding let, dan zal je niet te dik worden. Ik vind fitness sowieso een beetje een belachelijks sport. Ga wat fietsen of lopen, dat zijn sporten die nauwelijks geld kosten en ook bijzonder efficiënt zijn. Probleem is dat de mens tegenwoordig allerhande vettige of gesuikerde troep naar binnen werkt en daarbij ook nog eens nauwelijks beweegt. Hij rolt vanuit zijn bed naar de eettafel, van de tafel gaat het naar de auto en van de auto gaat het via de lift naar kantoor, waar hij vervolgens voor PC zit. Daarna gaat het weer met de auto richting huis, waar hij achter de tafel plaatsneemt om zich dan vervolgens naar de zetel voor de TV of PC de zetel te slepen om daar de rest van avond door te brengen - vergezeld van de nodig snacks ( chips en cola ) natuurlijk. De opvoeding speelt natuurlijk ook een rol. Bij de kinderen wordt het ingehamerd dat alle verplaatsingen met de auto gebeuren, naar het goede voorbeeld van ma en pa. Op zijn 16 krijgt hij dan een brommer om alle verplaatsingen te doen. Zoon of dochter spendeert ook uren achter de PC en de TV – of hoe al dit resulteert in een wezen met het karakter van een vod. Eten kunnen ze niet laten en bewegen doen ze ook niet; het resultaat is ernaar. Fitness subsidiëren? You must be joking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Fietsen en lopen zijn niet zo'n "goede sporten. Je gebruikt slechts één spiergroep en amper calorieën. Doe er minstens (echt, gn half uurtje met kop bovenwater) zwemmen bij. Fitness, wat ook thuis kan met paar gewichtjes, traint de andere spieren. Persoonlijk vind ik dat een man het, aan zichzelf verplicht is, te trainen. Een krachtige man , is een mooie man Laatst gewijzigd door Cdude : 22 april 2010 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Fitnessen, dat is zoiets voor mensen die eigenlijk zo weinig mogelijk willen bewegen maar van zichzelf moeten toch? Zoek toch gewoon een leuke sport uit mensen.
![]() |
![]() |
#179 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 22 april 2010 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vollenbak muziek met gewichten zwieren en je hemdje gaat er beter van staan ook ![]() |
|
![]() |
![]() |